LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vervolg actie E-mail zenden aan 2e Kamerleden! ! ! !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
L. Blok

Vervolg actie E-mail zenden aan 2e Kamerleden! ! ! !

Ongelezen bericht door L. Blok »

Afgelopen zaterdag heeft iemand een bericht gepost waarin hij vertelde dat hij was ingegaan op het "aanbod" van Dexia maar Dexia geen renteloze lening wilt verstrekken omdat hij een te laag inkomen heeft! !
Dit vind ik ongehoord en heb daarom een ieder verstuurd e-mail aangepast op de actuele gebeurtenis en gezet op mijn home page. Wederom verzoek ik een ieder deze e-mail te verzenden naar de 2e Kamerleden. Onderstaand geef ik de gewijzigde e-mail weer.
De e-mail staat op mijn home page onder het onderwerp ( Help...) en kan direct na downloading worden gestart en verzonden. Onderaan op mijn home page staat hoe deze e-mail opgestart kan worden. De link naar mijn home page is:

http://home.hccnet.nl/l.blok

m.v.g. L. Blok

Geachte Volksvertegenwoordigers,

Wellicht kunt u zich onderstaande E-mail van ons nog herinneren, omdat deze in redelijke mate naar u is gezonden over de grote problemen die zich bij ons voordoen.

Een aantal van ons is ingegaan op het voorstel van Dexia maar wat schets bij deze mensen nu hun verbazing ; Dexia weigert nu na een check van hun inkomsten hen de toegezegde renteloze lening te verstrekken omdat de inkomsten te laag zouden zijn van deze mensen.

Dit is toch werkelijk ongehoord en toont aan dat Dexia een voledige onbetrouwbare partij in deze is en niet bereid is gehoor te geven aan een "aanbod" waarbij mensen getekend hebben voor het afzien van hun democratisch recht om tegen Dexia juridische stappen te ondernemen.

Kan dit zomaar allemaal in Nederland?

Wederom willen wij u hierover onze grote verontrusting kenbaar maken.

U allen neemt u kennis van het TROS RADAR FORUM: LEGIO LEASE....
EN HELP ONS GEDUPEERDEN.

Klikt u op onderstaande link - u komt dan rechtstreeks op het forum - en leest u de noden van enorm veel gedupeerden! ! (meer dan 23.000 postings! !)

http://www.trosradar.nl/?url=radarforum ... tegorie=12

OOK NU DE VERKIEZINGEN VOORBIJ ZIJN KUNT U BLIJVEND LATEN ZIEN DAT U ALLEN DAADWERKELIJK GEINTERESSEERD BENT IN DE NEDERLANDSE BEVOLKING.

Zeer velen van ons zitten met een restschuld van tussen de 5000 en 100.000 euro en in sommige gevallen zelfs nog meer! ! !

Negentig procent van de gedupeerden hebben nooit geweten dat men een RESTSCHULD kon overhouden
en voelen zich zwaar misleid.

Dexia heeft een "AANBOD" gedaan - 10% van de schuld wordt kwijt gescholden - maar dat zien wij als een "SIGAAR UIT EIGEN DOOS" en bovendien eist Dexia dan dat EEN IEDER AFZIET van een Juridische procedure tegen Dexia en de tussenpersonen die deze producten aan de man brachten!

DSI de instelling met een Klachtencommissie over financiële producten heeft ALLE KLACHTEN over Dexia AANGEHOUDEN voor ONBEPAALDE TIJD omdat dit Instituut de STORTVLOED van klachten over Dexia niet meer kan verwerken en zodoende een PATSTELLING heeft gecreëerd en voor een volslagen nodeloze vertraging in de afhandeling van de vele duizenden klachten zorgt.

Als dit zo door gaat gaan er vele gezinnen aan onderdoor die het niet meer kunnen opbrengen.
Gevolgen huis verkopen, studie geld voor de kinderen aanbreken, extra pensioen opbouw stoppen, enz.
Kortom het gehele gezinsleven is daar dan door ontwricht.
Bovendien dreigt nu ook nog een NEGATIVE BKR melding omdat duizenden mensen niet in deze schuld kunnen voorzien en worden
daardoor de problemen steeds groter.

Geschat wordt dat meer dan 400.000 mensen min of meer hiervan de dupe zijn geworden.

RED DE ZWAAR GEDUPEERDEN LEGIO LEASERS EN ANDEREN GEDUPEERDEN VAN AANDELEN-LEASE PRODUCTEN.

BIJ VELEN STAAT HET WATER NIET TOT AAN HUN LIPPEN MAAR TOT AAN HUN KRUIN ! !

Met vriendelijk groet,

LEGIO EN ANDER GEDUPEERDEN VAN AANDELEN-LEASE PRODUCTEN.

ant

Re: Vervolg actie E-mail zenden aan 2e Kamerleden! ! ! !

Ongelezen bericht door ant »

alleen een reactie van PVDA gekregen, dat ze er aandacht aan zullen besteden.

yvonne

Ongelezen bericht door yvonne »

Beste meneer Blok, misschien een domme vraag maar wat is het email adres van de 2e kamerleden. Alvast bedankt voor
de tip.
Groetjes yvonne

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Yvone,

Als je gebruik maakt van de link naar mijn home page zoals hierboven vermeld en de betreffende e-mail download in je PC dan staat na op starten van deze e-mail hij direct klaar voor verzenden. Alle adressen van de Kamerleden staan er al in.
Als je zelf een (nieuwe) tekst in wil voeren dan selecteer je de nu reeds ingevoerde tekst en klikt op knippen. De bestaande tekst wordt dan verwijderd en je kan zelf je eigen verhaal vertellen en dit bericht versturen want de adressen blijven er dan gewoon in staan.

m.v.g L. Blok

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

' k heb een standaardantwoord van Agnes Kant gehad.
Ze blijven de minister vragen stellen maar of ze echt iets aan onze situatie gaan doen?
' k heb mn twijfels, gewoon betalen dus.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Jaap, volgens mij twijfel jij aan alles. word er moe van.

kees zwart

Ongelezen bericht door kees zwart »

Jaap is een zeurpiet en een oproerkraaier, vent rot aub op van dit forum.

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Wie van jullie kan concrete acties van de Tweede Kamer noemen? Vandaag noch een standaardantwoord van de PvdA gehad: "Wij stellen uw e-mail zeer op prijs". Ik niet. Acties van de politiek zou ik zeer op prijs stellen.

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Niemand dus.

peter

Ongelezen bericht door peter »

als lease verlies al geen concrete acties onderneemt, dan kan je ook heel weinig van de politiek verwachten.. toch..??

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Lease verlies is een rechtszaak begonnen, veel concreter kan niet lijkt me.

Tweede kamerleden kunnen/mogen eigelijk helemaal niets met zaken die onder de rechter zijn.

Kortom, van de politiek hoef je niets te verwachten en met de SLV moet je veel geduld hebben, ze zitten zelf ook niet in een positie om dit te versnellen

Gesloten