| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vervolg op vernietigingsbrief
-
JoopT
Vervolg op vernietigingsbrief
Vraag aan Sara Etty
Ben lid van SLV en Eegaleaser.
Heb op advies van Eegalease vernieting van contract per aangetekend schrijven gemeld.
En n.a.v. antwoord Dexia geschreven (ook op advies van Eegalease) dat ik ter voorkoming van ingestelde incasso procedure de maandelijkse termijnen onder protest zal continueren en met referte aan door Eegalease àanhangig gemaakte procedure behoud ik mij alle rechten en weren voor .
Het contract loopt binnenkort af.Ben niet van plan te betalen .Wat is nu de procedure? Is er een bepaald concept van een brief die dan gestuurd kan worden?
Heb deze vragen ook aan Eegalease `gesteld.Geen antwoord.
Ben lid van SLV en Eegaleaser.
Heb op advies van Eegalease vernieting van contract per aangetekend schrijven gemeld.
En n.a.v. antwoord Dexia geschreven (ook op advies van Eegalease) dat ik ter voorkoming van ingestelde incasso procedure de maandelijkse termijnen onder protest zal continueren en met referte aan door Eegalease àanhangig gemaakte procedure behoud ik mij alle rechten en weren voor .
Het contract loopt binnenkort af.Ben niet van plan te betalen .Wat is nu de procedure? Is er een bepaald concept van een brief die dan gestuurd kan worden?
Heb deze vragen ook aan Eegalease `gesteld.Geen antwoord.
-
Kort Geding
Re: Vervolg op vernietigingsbrief
Als Dexia geld bij je komt halen (incasseren), omdat je niet betaalt, beginnen ze hoogstwaarschijnlijk na een tijdje een incasso kort geding. Met een goede advocaat kan je je hierin verweren en ik denk dat er dan een grote kans bestaat dat Dexia het kort geding verliest. Dat kost ze klauwen vol met geld. Denk eraan dat je ook op basis van een toevoeging kan procederen. Ik weet nog wel een goede advocaat.