LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verwijdering van onderwerp door redactie radar ?
verwijdering van onderwerp door redactie radar ?
Geachte Redactie,
Graag verneem ik Uw motivatie het onderwerp:antwoord aan Loek te hebben verwijderd.
mvg.pwj.hoozemans.
Graag verneem ik Uw motivatie het onderwerp:antwoord aan Loek te hebben verwijderd.
mvg.pwj.hoozemans.
Re: verwijdering van onderwerp door redactie radar ?
Beste forumgebruikers,
Het forum is een plaats waar Radar-kijkers kunnen discussieren. Wij vinden het dan ook, net als dhr. Hoozemans, ongepast wanneer er ongevraagd naar forum-gebruikers gemaild wordt.
Hopelijk kan de discussie inhoudelijk blijven!
De Radar Redactie
Het forum is een plaats waar Radar-kijkers kunnen discussieren. Wij vinden het dan ook, net als dhr. Hoozemans, ongepast wanneer er ongevraagd naar forum-gebruikers gemaild wordt.
Hopelijk kan de discussie inhoudelijk blijven!
De Radar Redactie
Zie mijn commentaar van Bart. Dhr. Hoozemans doet zelf het zelfde als Loek en nu beweert de redactie, dat zij net als dhr. Hoozemans het ongepast vinden, dat iemand op zijn e-mailadres wordt benaderd.
Zou dhr. Hoozeman een streepje of tien voor hebben bij de redactie !!!!!!!!
Schijnheiligheid troef.
Harry.
P.S. dit is een pseudoniem ga je krijgen als mensen je persoonlijk gaan bedreigen.
Zou dhr. Hoozeman een streepje of tien voor hebben bij de redactie !!!!!!!!
Schijnheiligheid troef.
Harry.
P.S. dit is een pseudoniem ga je krijgen als mensen je persoonlijk gaan bedreigen.
Beste Harry,
Voor je verzand in je ziekelijke fantasie,wil ik dit graag uit de doeken doen.
Voor ik in discussie ga/ging bekijk ik altijd even eerst de naam van de afzender of er sprake is/was van een faker.
Derhalve ook zo bij Bart.Daarbij een foutje gemaakt door inplaats van delete op nu sturen gedrukt.
Het gevolg was dat Bart een oningevulde fax van mij ontving.
Vindt je het overigens vreemd dat je met jouw veronderstellingen aan bedreiging blootstaat?
Ik ga er nog steeds vanuit dat men geen fake-naam of adres behoeft te gebruiken als men een normale mening naar voren brengt.
Gerustgesteld?
Voor je verzand in je ziekelijke fantasie,wil ik dit graag uit de doeken doen.
Voor ik in discussie ga/ging bekijk ik altijd even eerst de naam van de afzender of er sprake is/was van een faker.
Derhalve ook zo bij Bart.Daarbij een foutje gemaakt door inplaats van delete op nu sturen gedrukt.
Het gevolg was dat Bart een oningevulde fax van mij ontving.
Vindt je het overigens vreemd dat je met jouw veronderstellingen aan bedreiging blootstaat?
Ik ga er nog steeds vanuit dat men geen fake-naam of adres behoeft te gebruiken als men een normale mening naar voren brengt.
Gerustgesteld?
Ja, maar ik blijf je wel een stiekemerd vinden net zoals je vriendje Revo.
Einde discussie.
P.S. dit is geen fakeadres.
Einde discussie.
P.S. dit is geen fakeadres.
Dit keer ben ik het met Tros Radar eens!
Beste Tros Radar
Volgens ingewijden zou het niet moeilijk moeten zijn
om alleen die berichten op het forum toe te laten
die komen van een e-mail adres dat ook daadwerkelijk
bij de gebruiker hoort. Dit voorkomt al die fakers van
"hotmail.com" etc.
Zou u dat eens willen laten onderzoeken?
dank
revo
Volgens ingewijden zou het niet moeilijk moeten zijn
om alleen die berichten op het forum toe te laten
die komen van een e-mail adres dat ook daadwerkelijk
bij de gebruiker hoort. Dit voorkomt al die fakers van
"hotmail.com" etc.
Zou u dat eens willen laten onderzoeken?
dank
revo
Wij geven originele e-mailadressen en zijn gebonden aan de wet op de privacy.
Een ieder die een provider heeft kan bij ons meerdere e-mailadressen aanvragen.
Een ieder die een provider heeft kan bij ons meerdere e-mailadressen aanvragen.
Revo,
Kun je mij het verband uitleggen tussen een fake-email adres en mensen die zich ongepast op een forum gedragen ?
Volgens mij hebben die twee niets met elkaar te maken en kunnen mensen met een schuilnaam nog steeds normale dingen zeggen en dus ook normaal te woord worden gestaan.
Pepijn.
Kun je mij het verband uitleggen tussen een fake-email adres en mensen die zich ongepast op een forum gedragen ?
Volgens mij hebben die twee niets met elkaar te maken en kunnen mensen met een schuilnaam nog steeds normale dingen zeggen en dus ook normaal te woord worden gestaan.
Pepijn.
Revo,
Nog even ter verduidelijking :
Ik durf best wat onaardigs vanaf mijn eigen emailadres te mailen en het zou pas echt hypocriet van TROS Radar zijn als ze alleen mensen zouden aanpakken die wel hun eigen email-adres gebruiken.
Verder zijn er ook nog mensen die alleen maar een hotmail-adres hebben en die ook als eigen emailadres gebruiken. Mogen die dan niet meedebatteren op het forum ?
Pepijn.
Nog even ter verduidelijking :
Ik durf best wat onaardigs vanaf mijn eigen emailadres te mailen en het zou pas echt hypocriet van TROS Radar zijn als ze alleen mensen zouden aanpakken die wel hun eigen email-adres gebruiken.
Verder zijn er ook nog mensen die alleen maar een hotmail-adres hebben en die ook als eigen emailadres gebruiken. Mogen die dan niet meedebatteren op het forum ?
Pepijn.
Beste Pepijn
Dank voor je reaktie.
Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat iedereen mee
moet kunnen praten. Waarom draai je de zaak niet om.
Als je gewoon mee wilt praten, waarom gebruiken mensen
dan een "fake-adres"? Het is gebleken, kijk er de berichten
maar op na, dat al die "flauwekul-berichten", of nog erger,
komen van mensen die daarvoor speciaal een "fake-adres"
openen. Als ik me niet aan de spelregels houd die TROS-RADAR
voorschrijft dan moet men op kunnen treden tegen mij
Ik vind dat normaal.
Er wordt genoeg "onaardigs" gezegd in het heetst van de strijd, maar beledigingen, bedreigingen, en meer van dat
gaat wel erg ver.
groetjes
Revo
Dank voor je reaktie.
Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat iedereen mee
moet kunnen praten. Waarom draai je de zaak niet om.
Als je gewoon mee wilt praten, waarom gebruiken mensen
dan een "fake-adres"? Het is gebleken, kijk er de berichten
maar op na, dat al die "flauwekul-berichten", of nog erger,
komen van mensen die daarvoor speciaal een "fake-adres"
openen. Als ik me niet aan de spelregels houd die TROS-RADAR
voorschrijft dan moet men op kunnen treden tegen mij
Ik vind dat normaal.
Er wordt genoeg "onaardigs" gezegd in het heetst van de strijd, maar beledigingen, bedreigingen, en meer van dat
gaat wel erg ver.
groetjes
Revo
Geachte medegedupeerden,
Met enige verbazing heb ik de diverse forums doorgelezen.Is het nu echt noodzakelijk dat we elkaar gaan afvikken terwijl we allemaal in hetzelfde schuitje zitten? Ook ik was te naief en vol van goed vertrouwen. Maar het heeft toch geen enkele zin om iemand te gaan beledigen? Ik heb sterk het idee dat er een paar opgeschoten kinderen zitten te stoken.Alle antwoorden te hebben gelezen moet ik helaas concluderen dat het niet mogelijk is inhoudelijke informatie met elkaar te wisselen zonder gekift.
Met vriendelijke groet,
Joop
Met enige verbazing heb ik de diverse forums doorgelezen.Is het nu echt noodzakelijk dat we elkaar gaan afvikken terwijl we allemaal in hetzelfde schuitje zitten? Ook ik was te naief en vol van goed vertrouwen. Maar het heeft toch geen enkele zin om iemand te gaan beledigen? Ik heb sterk het idee dat er een paar opgeschoten kinderen zitten te stoken.Alle antwoorden te hebben gelezen moet ik helaas concluderen dat het niet mogelijk is inhoudelijke informatie met elkaar te wisselen zonder gekift.
Met vriendelijke groet,
Joop
Ik ga toch een poging wagen. Ik heb in de vele reacties in de diverse forums gelezen dat gedupeerden uitstel van betaling cq protest etc. middels mail met LL communiceren. Ik wil u waarschuwen dat mail in Nederland nog steeds geen rechtsgeldigheid heeft. Dit zou als een gedupeerde op persoonlijke titel een zaak aanspand wel eens negatief uit kunnen pakken. Overigens "mag" ik nog 9 termijnen voordat de bijl valt, maar sta na inleg van Hfl. 9000,-- wel € 7800 in de min. Ik was naief en dacht dat ik mijn inleg kon gebruiken om eventueel verlies op te vangen. Ik wijt dit aan mijzelf en zal een ander daar nooit op aanvallen, ook al kan ik als vader van twee kinderen in het middelbaar onderwijs deze klap niet opvangen. Zo lang over nagedacht en er toch ingestonken, maar het had natuurlijk ook andersom kunnen zijn. Ik hoop dat we hier wel serieus met elkaar kunnen overleggen.
Groet,
Joop
Groet,
Joop
Beste Joop
Ik denk dat je hier een onderscheid moet maken tussen
a) Een eigen verantwoordelijkheid, die we natuurlijk hebben
b) Een verantwoordelijkheid van diegene die een financieel
produkt op de mark brengt, vrij ingewikkeld, die daar
zorgvuldig mee om moet springen. Zorgvuldig, met het
kiezen van aandelen, looptijd e.d., maar ook zorgvuldig
m.b.t. voorlichting aan mensen.
Ik denk, en ik heb dat al eerder gezegd, dat de meeste pijn zit bij de winstverdriedubbelaar. Deze is, mijns
inziens, afgesloten in een "hosanna periode", waarbij 3
jaar veel te kort is om het tij te keren als het mis gaat, waarbij tevens aandelen zijn opgenomen die nooit opgenomen hadden mogen worden. Vervolgens is de voorlichting veel
te rooskleurig geweest en was de nul-lijn, nou vooruit
-2% wel het meest slecht denkbare scenario. Als men in die
voorlichting ook geschetst had wat nu gebeurd is....hoeveel
mensen zouden dan nog meegedaan hebben.
Verder.....
Zij brengen het produkt alsof ze weten waar ze over praten. Naar nu blijkt, hebben ze bij legio net zoveel
verstand van beleggen als jij en ik. Deelnemers hebben
grof geld betaald voor die vermeende expertise.
Je kunt dan niet zonder meer je handen ervan af trekken.
groetjes
Revo
Ik denk dat je hier een onderscheid moet maken tussen
a) Een eigen verantwoordelijkheid, die we natuurlijk hebben
b) Een verantwoordelijkheid van diegene die een financieel
produkt op de mark brengt, vrij ingewikkeld, die daar
zorgvuldig mee om moet springen. Zorgvuldig, met het
kiezen van aandelen, looptijd e.d., maar ook zorgvuldig
m.b.t. voorlichting aan mensen.
Ik denk, en ik heb dat al eerder gezegd, dat de meeste pijn zit bij de winstverdriedubbelaar. Deze is, mijns
inziens, afgesloten in een "hosanna periode", waarbij 3
jaar veel te kort is om het tij te keren als het mis gaat, waarbij tevens aandelen zijn opgenomen die nooit opgenomen hadden mogen worden. Vervolgens is de voorlichting veel
te rooskleurig geweest en was de nul-lijn, nou vooruit
-2% wel het meest slecht denkbare scenario. Als men in die
voorlichting ook geschetst had wat nu gebeurd is....hoeveel
mensen zouden dan nog meegedaan hebben.
Verder.....
Zij brengen het produkt alsof ze weten waar ze over praten. Naar nu blijkt, hebben ze bij legio net zoveel
verstand van beleggen als jij en ik. Deelnemers hebben
grof geld betaald voor die vermeende expertise.
Je kunt dan niet zonder meer je handen ervan af trekken.
groetjes
Revo
Beste Revo,
Uiteraard heb ik voor ik begon een teleffontje richting LL gepleegd met de vraag wat er zou gebeuren als de aandelen zakken tot onder de hun geschetste rendementen en percentages. Zij hebben mij toen als antwoord gegeven dat verlies slechts "theoreties" mogelijk was en bijbetaling eigenlijk onmogelijk was omdat dan half nederland bijna failliet zou moeten zijn. Half nederland gaat nu half failliet aan de door hun op de markt gezette verdriedubbelaar. Ik heb echter nog steeds niet uit de stukken kunnen halen dat de inleg altijd voor hun is. De inleg is destijds iets verhoogd en dat was volgens mij de rente. Als ik toen had geweten dat de inleg ten allen tijden voor LL was, zijn de rendementen dan opgeteld bij de inleg? Komen ze zo dan aan die mooie bedragen? Als de winst verdriedubbelt en ik breng mijn inleg van Dfl. 9000,-- in mindering op de voorgespiegelde bedragen, dan klopt de term niet meer en zijn de rendementen fake.
Groet,
Joop
Uiteraard heb ik voor ik begon een teleffontje richting LL gepleegd met de vraag wat er zou gebeuren als de aandelen zakken tot onder de hun geschetste rendementen en percentages. Zij hebben mij toen als antwoord gegeven dat verlies slechts "theoreties" mogelijk was en bijbetaling eigenlijk onmogelijk was omdat dan half nederland bijna failliet zou moeten zijn. Half nederland gaat nu half failliet aan de door hun op de markt gezette verdriedubbelaar. Ik heb echter nog steeds niet uit de stukken kunnen halen dat de inleg altijd voor hun is. De inleg is destijds iets verhoogd en dat was volgens mij de rente. Als ik toen had geweten dat de inleg ten allen tijden voor LL was, zijn de rendementen dan opgeteld bij de inleg? Komen ze zo dan aan die mooie bedragen? Als de winst verdriedubbelt en ik breng mijn inleg van Dfl. 9000,-- in mindering op de voorgespiegelde bedragen, dan klopt de term niet meer en zijn de rendementen fake.
Groet,
Joop
Beste Joop
De inleg die je elke maand betaald is niet meer
dan een rentevegoeding voor een lening die Legio
op jouw naam afsluit. Voor dat totaal bedrag van
die lening kopen zij de aandelen voor je.
Aan het eind van de rit STAAT die lening dus nog
gewoon voor 100% en zal ook afbetaald moeten worden
uit de opbengst van de aandelen.
Vandaar als de aandelen de min ingaan, ze ook 3x zo
hard de min ingaan. Immers men koopt nu nog aandelen
voor je tegen die hele hoge beginkoers. En dat doet
men volgend jaar weer. Ook als staat AH volgend jaar op
15 euro en heeft deze op 35 gestaan toen jouw kontrakt begon, dan betaal jij ook volgend jaar gewoon 35
Jouw telefoontje richting Legio lease is kenmerkend
voor het personeel dat zij in dienst hebben en die
besist onvoldoende kennis in huis hebben om de mensen
deugdelijk voor te lichten. Dat geldt ook voor hun
foldermateriaal. Je zou je zelfs af kunnen vragen of het
wel de BEDOELING was om de mensen juist voor te lichten.
Immers, wat zou jij gedaan hebben als je wist welke kant
het OOK op zou kunnen? Juist, niet meedoen. En zo zijn er
duizenden. Wat is dan beter dan een vaag foldertje, waarin
je alleen de positieve kant belicht.
groetjes
Revo
De inleg die je elke maand betaald is niet meer
dan een rentevegoeding voor een lening die Legio
op jouw naam afsluit. Voor dat totaal bedrag van
die lening kopen zij de aandelen voor je.
Aan het eind van de rit STAAT die lening dus nog
gewoon voor 100% en zal ook afbetaald moeten worden
uit de opbengst van de aandelen.
Vandaar als de aandelen de min ingaan, ze ook 3x zo
hard de min ingaan. Immers men koopt nu nog aandelen
voor je tegen die hele hoge beginkoers. En dat doet
men volgend jaar weer. Ook als staat AH volgend jaar op
15 euro en heeft deze op 35 gestaan toen jouw kontrakt begon, dan betaal jij ook volgend jaar gewoon 35
Jouw telefoontje richting Legio lease is kenmerkend
voor het personeel dat zij in dienst hebben en die
besist onvoldoende kennis in huis hebben om de mensen
deugdelijk voor te lichten. Dat geldt ook voor hun
foldermateriaal. Je zou je zelfs af kunnen vragen of het
wel de BEDOELING was om de mensen juist voor te lichten.
Immers, wat zou jij gedaan hebben als je wist welke kant
het OOK op zou kunnen? Juist, niet meedoen. En zo zijn er
duizenden. Wat is dan beter dan een vaag foldertje, waarin
je alleen de positieve kant belicht.
groetjes
Revo