LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzameling van contacten met DEXIA

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jan

verzameling van contacten met DEXIA

Ongelezen bericht door Jan »

Lijkt mij verstandig als we alle acties die DEXIA tegen ons onderneemt om zijn geld binnen te krijgen verzamelt. Hierbij denk ik aan de telefonische benaderingen, ev. incassobureaus en nog de vele andere mogelijkheden. In eerste instantie lijkt mij dit iets voor TROSRADAR,Consumentenbond of LEASEVERLIES. Helaas verneem ik weinig van deze, behalve de wekelijkse tv-uitzendingen. Als dit centraal geregeld moet worden en daarvoor niemand beschikbaar is, wil ik dit wel op me nemen. Ik heb geen financieel probleem door de afsluiting, maar vind het wel schandalig zoals ze me erin geluisd hebben. Zeker voor mensen die nu in financiele problemen zijn gekomen, moet er iets simpels te regelen zijn.
Ik wacht de reacties wel af.

Jan

Natasja

Re: verzameling van contacten met DEXIA

Ongelezen bericht door Natasja »

Jan,

Ik bewaar alles. Helaas krijg ik wel telefoontjes, maar wordt er direct opgehangen (dexia?!). Dus daar kan ik niets mee, maar alle correspondentie bewaar ik. Ik hoop dat alle gedupeerde dit doen.
Ik heb nooit schulden gehad, maar sinds ik met Legio in zee ben gegaan, heb ik zoveel schuld.
Ik ben het helemaal met je eens dat we meer op de hoogte gehouden moeten worden door verschillende bronnen.

Gesloten