LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Visie van de Hypotheker

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Johan01

Visie van de Hypotheker

Ongelezen bericht door Johan01 »

Aandelenlease
De laatste jaren zijn aandelenlease-producten erg populair geworden. De voorgehouden berekeningen zien er aantrekkelijk uit. Maar is aandelenleasing wel zo'n goed idee?

De werking van aandelenlease
Bij aandelenlease koopt u "op aflossing" een pakket aandelen. Dit pakket wordt direct aangekocht en u betaalt hier een maandelijkse vergoeding voor. Het idee achter aandelenleasing is dat u vanaf dag 1 al een grote hoeveelheid aandelen heeft die rendement (kunnen) maken, in plaats van dat u steeds kleine hoeveelheden aandelen per keer koopt.

Lening
Veel mensen realiseren zich niet dat leasen niets anders is dan kopen op afbetaling. Tegenover het pakket aandelen dat wordt aangekocht staat gewoon een lening. De bedoeling is dat de aandelen in waarde stijgen, zodat u met de opbrengst de lening kan aflossen. Het meerdere is de opbrengst.

Gast

Re: Visie van de Hypotheker

Ongelezen bericht door Gast »

De inhoud van dit bericht is larie. Dit soort berichten hadden ze enige jaren geleden moeten plaatsen. Dit is het paard achter de wagen spannen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Johan01,

Van wanneer is dit bericht?

lofty

Ongelezen bericht door lofty »

'Leuk' zo'n uitleg van Johan. Dat snap ik ook wel.
Maar legio-lease had het over een WINSTverTIENdubbelaar.
Dus mijn ingelegde geld zou vertiendubbeld worden.
Hoe?? Dat is hun probleem. Ik ging er van uit dat zij de kennis in huis
hadden om dat te realiseren.

Er werd trouwens met geen woord gerept over een kans dat het een
verliesvertiendubbelaar zou kunnen worden.

Ik vind het niet meer dan netjes dat ze jou daar op gewezen zouden hebben.

Gesloten