LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor Jean

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el

Voor Jean

Ongelezen bericht door el »

Jean, ik heb de website bekeken en ik vind hem er goed uit zien.
Ik wil je dan ook wel het voordeel van de twijfel geven.
Ik overweeg om in ieder geval mijn huidige hypotheek met boete af te gaan kopen en een nieuwe te gaan afsluiten tegen veel lagere rente en ik reserveer dan meteen een potje om eventueel mijn (hoge schulden) bij Dexia af te lossen alhoewel ik verwacht dat het nooit zo ver zal komen.
Ik kan dan in ieder geval rustig afwachten hoe dit allemaal gaat aflopen

Jean

Re: Voor Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Hai El, dank je voor het vertrouwen. Ik zal je rechtssteeks mailen en om de gegevens vragen die ik nodig heb om voor jou een helder en duidelijk plaatje neer te zetten.

Aan jou is de keuze of je wat met dat plaatje wilt doen. Dat mag je bij iemand anders doen dat mag je via mij doen. Die keuze is aan jou.

Je hebt ondanks de Legioshit toch nog een beetje mazzel. Vandaag zijn de rentes voor hypotheken weer aanzienlijk gezakt. Je kunt em nu al hebben vanaf 2,7%.

Nogmaals dank voor je vertrouwen en je menselijke reactie. Das werkelijk een verademing.

vriendelijke groet,
Jean.

Edwin

Ongelezen bericht door Edwin »

Jean/El

Over welke website hebben we het hier...
Ben wel benieuwed....
Intresante rente's Jean.. 2.7% das laag..

Grt Edwin

Jean

Hai Edwin,

Die 2,7% is de NHG variabele/Renelimiet/Renteselect van het Bouwfonds.

Die web site mag ik je hier niet geven, is reclame, dat mag niet van Tros, Luc, Sara, Maarten en vele vele anderen.

Als je echt geinteresseerd bent dan mail je me maar en zal ik de link per direkt terugmailen.

vriendelijke groet,

Jean.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Jean,

Tros heeft in het beleid niets opgenomen over reclame en ik heb daar volgens mij ook nog nooit wat over gezegd, al heb ik uiteraard wel een mening. Maar die moet je natuurlijk niet voor mij gaan invullen. Denken lukt me nog steeds prima zelfstandig. Meningen forumleren ook. Dus bespaar je de moeite.

Groet, Sara

Mevrouw van Nierop

Ongelezen bericht door Mevrouw van Nierop »

daar gaat u weer mevrouw Etty. Het is formuleren.

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

;-)

FORUMLEREN doen we allemaal: was ik eerst nog een FORUMLEEK, zo langzamerhand voel ik me al een hele FORUMKENNER.

PLUKKER - iedereen kan FORUMLEREN

up

Ongelezen bericht door up »

Jean is een oplichter. Hij heeft al eerder lopen liegen op dit forum om klanten binnen te halen. Dat weet hij, en met een beetje moeite halen we de discussies weer boven water want ze zitten er nog steeds tussen...

Jean

Ook hier gaat een denkbeeldig slotje op.

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Gooi de sleuteltjes niet weg Jean!

PLUKKER - slotenmaker

Mevrouw van Nierop

Ongelezen bericht door Mevrouw van Nierop »

Meneer en of Mevrouw Plukker eerst dacht ik, dat u geen baan had maar nu lees ik, dat u behalve charmant vele beroepen uitoefent. slotenmaker enz. en ook nog eindredacteur.

Jos1

Ongelezen bericht door Jos1 »

Aan mevrouw van Nierop.

Geachte mevrouw vna Nierop.

In een ander topic las ik uw commentaar op de omgangsvormen op dit forum tussen sommige deelnemers, maar ik moet zeggen nu ik zo uw reacties lees dat u zich de mores snel eigen hebt gemaakt. Uw bijdragen zijn pareltjes

Groet

Jos

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

El geeft het voordeel van de twijfel; ik twijfel aan het voordeel ...

Jean

En Rob, waar baseer jij dat dan op?

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

1 x raden.

Jean

Luc, jongen, ik kan wel raden maar het heeft weinig zin. Rob baseert ergens iets op zonder dat ie weet waarop iets te baseren.

Dat deden jullie ook toen jullie die legiootjes namen, niet nadenken, aannemen, iets op niets baseren.

Ik spreek met je af dat als iemand voor wie ik hier een berekening maak het goed vind ik die gegevens, de uitslag hiervan, openbaar maak. Dan mogen jullie zeggen of het wel of niet voordeel opleverde.

Niet zo veel lullen Luc, doen!!!!!!!

Legootje

Ongelezen bericht door Legootje »

Jean,
Alleen jammer dat je zelf ook niet heeft nagedacht want je hebt ze zelf ook! ! !

Jean

Neen lieve man, dat heb je nou helemaal niet goed. Ik heb ze genomen omdat ik erin geloof en er mijn winst uit ga halen.

Jullie praten hier bijna alleen over de winstverdriedubbelaar...he! beleggen op basis van 3 jaar, zeg ben gekke gerritje niet.

Ik heb een depot die ik van aandelen naar obligaties heb gezet en binnenkort, deze week, weer terugzet naar aandelen. Vandaaruit betaal ik een Allround Effect die nu nog minstens 2 jaar loopt maar wellicht 7 tot 10 en misschien wel 20 jaar gaat lopen. Heb de tijd. Prive betaal ik een Profit Effect en die loopt ook net 3 jaar. Heb daar ook nog 7 jaar de tijd.

Ik heb de plannen omdat ik het leuk vind om OOK op die manier te beleggen. Ik beleg verder via een beleggingsrekening bij de DE Bank en spaar via internet op een internet spaarrekening. Spreid mijn risicoos.

Dus...zo slecht denk ik niet na.....

Dat neemt niet weg dat ik het lullig vind voor de meeste op dit forum, denken dat je spaart, en dan blijk je te beleggen, en nog in de verkeerde tijd ook en op veel te korte termijn in een mandje van lik mijn vestje.

D,r is nog een weg terug...maar dan moet je wel een eigen woning hebben.....

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Jean, dus je hebt je in elk geval niet aangesloten bij de stichting Leaseverlies (en eventueel je partner zich bij eegalease)?

Groet, Sara

Jean

Of vrouw....jij hebt ook al een fake emailadres...wat hebben jullie toch (bijna) allemaal te verbergen joh.

Ik overweeg zelfs er een allround effect bij te gaan nemen....Nu laag beginnen.

nou groetjes dan maar,

Jean.

Gesloten