LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor niet-Dexia klanten: laat geen termijnen verlopen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Maarten

Voor niet-Dexia klanten: laat geen termijnen verlopen

Ongelezen bericht door Maarten »

Ik heb het idee dat er nogal wat mensen zijn die klant zijn bij een andere instelling dan Dexia maar die eerst de uitkomst van de procedure(s) van LegioLease versus Dexia willen afwachten voordat zij zelf actie gaan ondernemen richting de bank waar zij een aandelelenleasecontract bij hebben afgesloten.

Een waarschuwing is dan op zijn plaats lijkt mij. Immers gedurende deze periode is het heel goed mogelijk dat uw eigen rechtsvordering verjaart. (Zeer waarschijnlijk zelfs!)
Als u meent dat u gedwaalt hebt door de aan u verstrekte informatie, of als u meent dat u schade leidt door onrechtmatig handelen, zoals het verstrekken van misleidende informatie(zie de vordering van st. leaseverlies), of bijvoorbeeld als de gezinsbeschermende bepalingen van toepassing zijn (zie actie st. eegalease) dan dient u wel actie te ondernemen zodat uw vordering tot vernietiging binnen de verjaringstermijn (drie jaar) bij de betreffende leaseverstrekker wordt ingediend.

Ik heb dit ook weleens in een andere topic geroepen. Maar ja, dat was een andere topic en wellicht dardoor niet goed onder de aandacht gebracht. Vandaar dat ik zo vrij ben om het hier nog maar een keer te doen.

Groet Maarten

Wim

Re: Voor niet-Dexia klanten: laat geen termijnen verlopen

Ongelezen bericht door Wim »

Hier kan de Stichting Leaseverlies toch ook voor opkomen. Hoe meer, hoe beter.Het gaat toch om het principe dat aanbieders mensen voor de gek hebben gehouden

G. Timmers

Ongelezen bericht door G. Timmers »

De SLV doet alleen bulk, want bij die kleine aanbieders ziten zo einig klanten dat daar niets te plukken valt voor ze. Neem nou die Aegon klanten. 350 stuks maal 45 euro klinkt Schonewille een stuk minder als muziek in de oren dan 60000 maal 45 euro. Snap je?

Overigens is dit een beetj eflauwe redenering, want de echte reden zal zijn dat de SLV een uitspraak forceert die eventueel ook van toepassing is op andere situaties (bij andere maatschappijen). Daar kun je je tegen die tijd echter alleen op beroepen, als je nu reeds aankaart dat je het niet eens bent met de gang van zaken.

G. Timmers

henk

Ongelezen bericht door henk »

-reactie verwijderd-

EE

Ongelezen bericht door EE »

Dhr. Timmermans van de tv ......van alle duiven op de dam sjala lie sjalala ....

mag ik een handtekening meneer Timmermans.... trouwens ben U nog wel goed terechtgekomen naar de scheiding.

fon het rot voor U.

Nou veel sterkte he meneer Timmermans.

Vriendelijke groeten van de familie

dagggg

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Voor de mensen die geen contract hebben bij Dexia/Labouchere maar van/via een andere aanbieder heeft.

Bezoek de link http://www.pay-back.nl dan de link organisatie bekijk het organogram en beslis zelf of Payback uw belangen mag behartigen nu of in de toekomst.

Mvg Pieter

Gesloten