LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voor wie niet wil betalen!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
b

voor wie niet wil betalen!!

Ongelezen bericht door b »

Tros Radar wil met de Consumentenbond en advocatenkantoor Barents & Krans ook verdere stappen te ondernemen. Het oprichten van een stichting voor gedupeerden - zoals eerder met World Online, Via Networks en Spaarbeleg - is volgens hen de meest aangewezen weg. Ze verwachten dat ten minste 40.000 beleggers zich aansluiten. Wie de kosten draagt, is nog onduidelijk, aldus het FD.
Dexia heeft ongeveer 600.000 leasecontracten uitstaan. De bank heeft inmiddels 25 miljoen euro als voorziening opzijgezet omdat ze verwacht dat veel klanten hun restschuld niet willen of kunnen betalen.

ze verwachten dat veel klanten hun restschuld niet wllen betalen

kassa, 25 miljoen euro is te weinig

nettie

Re: voor wie niet wil betalen!!

Ongelezen bericht door nettie »

Hallo b,

Mooi bericht maar hoe kom je eraan? Ik geloof het pas als ik het ergens kan terugvinden. Als het zo is, sluit ik me aan.

Nettie

b

Nettie

oud bericht
zal het zo op halen
de telegraaf

b

aub

N i e u w s a r c h i e f

08-04-2002 08:34

Beleggers klagen over Legio

AMSTERDAM (DFT) - Ten minste zesduizend particuliere beleggers hebben Legio, het vroegere Legio Lease, aansprakelijk gesteld voor geleden financiële schade.
Dit meldt Het Financieele Dagblad maandag. De klachten zijn verstuurd naar moederconcern Dexia en de toezichthouder Autoriteit Financiële Markten.
De aanleiding voor de genomen actie was een uitzending van het tv-programma Radar vorige week. Daarin werd gesteld dat de grootste aanbieder van aandelenlease zijn klanten structureel tekort doet bij de aan- en verkoop van aandelen voor de 'winstverdriedubbelaar'. Een onderzoek van de Erasmus Universiteit Rotterdam zou dit aan het licht hebben gebracht.
Tros Radar wil met de Consumentenbond en advocatenkantoor Barents & Krans ook verdere stappen te ondernemen. Het oprichten van een stichting voor gedupeerden - zoals eerder met World Online, Via Networks en Spaarbeleg - is volgens hen de meest aangewezen weg. Ze verwachten dat ten minste 40.000 beleggers zich aansluiten. Wie de kosten draagt, is nog onduidelijk, aldus het FD.
Dexia heeft ongeveer 600.000 leasecontracten uitstaan. De bank heeft inmiddels 25 miljoen euro als voorziening opzijgezet omdat ze verwacht dat veel klanten hun restschuld niet willen of kunnen betalen.

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Ja nee daar heb je wat aan...is veel te oud dat bericht natuurlijk!!!

Gesloten