Beste medegedupeerde,
Na een misverstand, heeft een familielid van mij een vooraankondiging beslaglegging na een rechterlijk uitspraak brief gekregen, zij hadden nog 1 dag om een verzet te zetten tegen deze uitspraak zo niet dan kon de deurwaarder langskomen, Ik heb ze aan een advocaat geholpen, deze advocaat heeft direct een brief gemaakt en opgestuurd, de volgende dag zou de deurwaarder langskomen, wij hebben de dag dat de deurwaarder langs zou komen op ze gewacht, zij zouden in de ochtenduren komen de tijd was niet bekend, na de ochtend stond nog niemand voor de deur, Ik heb de deurwaarder nog de zelfde dag gebeld hoe en wat, of zij de brief van de advocaat ontvangen hadden, nee dus, het was ook vrij korte tijd om de brief van de advocaat te ontvangen door de deurwaarder, Als antwoord kreeg ik nog erbij dat de deurwaarder voor dexia niet wilde langskomen. Ik was verbaasd, dit was niets anders dan intimidatie van dexia. Tot nu toe is het nog rustig, niks aan de hand.
M.vr. groet,
Berna,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vooraankondiging beslaglegging na een rechterlijk uitspraak
-
Re: vooraankondiging beslaglegging na een rechterlijk uitspraak
Als je dit zo leest zijn het toch maffia streken van Dexia. Het wordt
hoogtijd dat dit boeventuig gaat verrekken, waar zal me een zorg zijn.
hoogtijd dat dit boeventuig gaat verrekken, waar zal me een zorg zijn.
Re: vooraankondiging beslaglegging na een rechterlijk uitspraak
Dat standpunt zal Dexia zelf ook wel innemen lijkt me.