LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vormfouten
Vormfouten
Dat is het enige waarop de advocaten Dexia kunnen pakken.
In het strafrecht heeft men er voor gezorgd dat criminelen minder snel vrij komen door vormfouten. Dit naar aanleiding van veel vrijspraken begin jaren 90.
Ik denk dat de legio-affaire zoiets voor het burgerlijk recht in petto heeft.
In het strafrecht heeft men er voor gezorgd dat criminelen minder snel vrij komen door vormfouten. Dit naar aanleiding van veel vrijspraken begin jaren 90.
Ik denk dat de legio-affaire zoiets voor het burgerlijk recht in petto heeft.
Re: Vormfouten
Jij denkt teveel Dubio!
Dubio kan het denken beter overlaten aan de paarden: die hebben grotere koppen (pardon, hoofden).
Dubio bedoelt het best goed. Waarom deze vuilspuiterij
Omdat Dubio zichzelf te dikwijls zeer onmogelijk maakt, daarom!
Dat doen we soms allemaal Willems.
Dubio bedoelt het zeker goed. Met Dexia, maar niet met ons.
Daarom hoef je de denkwijze van iemand niet te veroordelen. Dubio had ook in het verleden een contract en is vrijgezel. Zijn denkwijze is anders maar geeft veel tegengas in discussies. Dat waardeer ik maar om hem nu zo te veroordelen , vind ik geen pluspunt.
Wel, Pikant in dat geval verdienen wij allemaal vuilspuiterij, wat is dan jouw probleem? Dubio is binnen dit forum en ook daarbuiten een slang!!!
Zijn we dat niet allemaal soms Zonder mensen als Dubio hadden we deze discussies niet.
Democratisch gezien geeft hij een mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn. Daar is het forum toch voor
Let wel dat Dubio nooit hatelijk werd misschien 1 of 2 keer maar daar had hij een reden voor. Dus een beschaafd mens.
Trouwens dat is mijn mening maar het gaat over legiolease en niet om het veroordelen van mensen.
Dat doet onze Lieve Heer wel.
Democratisch gezien geeft hij een mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn. Daar is het forum toch voor
Let wel dat Dubio nooit hatelijk werd misschien 1 of 2 keer maar daar had hij een reden voor. Dus een beschaafd mens.
Trouwens dat is mijn mening maar het gaat over legiolease en niet om het veroordelen van mensen.
Dat doet onze Lieve Heer wel.
Nee Pikant dat doet onze lieve heer niet. Dan doen degene die denken dat ze onze lieve heer zijn
Ik ben het in ieder geval niet! Waar het omgaat is, dat mensen veroordeelt worden om hun mening.
En dat is niet goed.
En dat is niet goed.
Het is precies of jij Dubio bent!!!
Het gaat niet om een discussie te hebben om bezig te zijn of een mening te hebben om een mening te hebben, het moet ook zinnig zijn en betekenis hebben. Over democratie en beschaafd mens in deze context laat ik graag aan jouw eigen inzichten over. Indien het gaat over democratie, dan was Dexia nooit zover gekomen met haar zwendel!
Het gaat niet om een discussie te hebben om bezig te zijn of een mening te hebben om een mening te hebben, het moet ook zinnig zijn en betekenis hebben. Over democratie en beschaafd mens in deze context laat ik graag aan jouw eigen inzichten over. Indien het gaat over democratie, dan was Dexia nooit zover gekomen met haar zwendel!
Helemaal met je eens Willems maar het gaat nu over het feit dat iemand rechtstreeks de hel in wordt gewenst.
DAT DOET ME ZEER.
DAT DOET ME ZEER.
In dat geval Pikant, is er troost voor je. De hel bestaat er niet meer, omdat het verbranden hierna niet effectief is!!.Men rekent nu direkt af hier op aarde in de mate van de begane fout. M.a.w. het hoef je géén zeer te doen immers : Loontje komt om zijn boontje!!