| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag aan Maarten
-
Karin
vraag aan Maarten
Maarten,
waarschijnlijk een vraag die al eerder aan de orde is geweest, maar dan heb ik hem gemist.
Sinds wanneer is er de verplichting tot het opstellen van een cliëntenprofiel?
Dank en groet, Karin
waarschijnlijk een vraag die al eerder aan de orde is geweest, maar dan heb ik hem gemist.
Sinds wanneer is er de verplichting tot het opstellen van een cliëntenprofiel?
Dank en groet, Karin
-
Karin
Re: vraag aan Maarten
Sara, dank. Ik heb je nu gepasseerd?
Nog een vraag: is het zo dat momenteel zo ongeveer alle mogelijkheden t.a.v. dwaling enz. zijn uitgediept, of denk ik te simpel?
Gr. Karin
Nog een vraag: is het zo dat momenteel zo ongeveer alle mogelijkheden t.a.v. dwaling enz. zijn uitgediept, of denk ik te simpel?
Gr. Karin
-
Sara Etty
Gepaseerd? Dit is en blijft een forum toch?
Ik begrijp overigens je vraagstelling niet goed, misschien kun je die nog even toelichten.
Groet, Sara
Ik begrijp overigens je vraagstelling niet goed, misschien kun je die nog even toelichten.
Groet, Sara
-
Karin
Sara,
inmiddels heb ik onder andere topics alweer gezien dat er nog steeds nieuwe vondsten gedaan worden.
Had even het idee dat alle juridische mogelijkheden zo langzamerhand aan de orde waren geweest, m.a.w. tijd om een besluit te nemen.
Maar goed, er zijn toch nog steeds creatieve geesten die blijven spitten in de complexe materie. Gelukkig wel, dus wie weet, wordt het ei van Columbus toch gelegd....
Overigens: met dank aan al die creatieve geesten!
inmiddels heb ik onder andere topics alweer gezien dat er nog steeds nieuwe vondsten gedaan worden.
Had even het idee dat alle juridische mogelijkheden zo langzamerhand aan de orde waren geweest, m.a.w. tijd om een besluit te nemen.
Maar goed, er zijn toch nog steeds creatieve geesten die blijven spitten in de complexe materie. Gelukkig wel, dus wie weet, wordt het ei van Columbus toch gelegd....
Overigens: met dank aan al die creatieve geesten!
-
Maarten
Het praktisch nut van het cliëntenprofiel is er pas sinds 01-01-2002 aangezien eerst per die datum het profiel vastgelegd diende te worden. Dit is overigens ook Dexia's standpunt.
groet Maarten
groet Maarten
-
Dan
Lieve Karin,
Ik ben een groot bewonderaar van je geworden voor mij ben jij de nummer 2. als zeurkous geworden. Overigens moet ik zeggen dat je steeds wel weer wat nieuws ontdekt. Ga zo door en mijn bewondering stijgt met stip voor je
Dan.
P.S. Kom je uit Apeldoorn.
Ik ben een groot bewonderaar van je geworden voor mij ben jij de nummer 2. als zeurkous geworden. Overigens moet ik zeggen dat je steeds wel weer wat nieuws ontdekt. Ga zo door en mijn bewondering stijgt met stip voor je
Dan.
P.S. Kom je uit Apeldoorn.