LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag aan Sara Etty

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Wim V

Vraag aan Sara Etty

Ongelezen bericht door Wim V »

Even mijn huidige situatie.Einde kontrakt 15-5.
Moet 25.000Euro bijbetalen.Ben lid van Eegalease en Leaseverlies.Lees ik nu goed dat ik {mijn echtgenote dus}
op vernietiging kan aandringen.Wat adviseer je in deze.
Kortom wat moet en kan ik doen,behalve betalen.

Sara Etty

Re: Vraag aan Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Wim,
Als je bij eegalease zit dan is er door de niet contractant eega dus reeds vernietiging ingeroepen.
Dat laat onverlet dat contractant ook zelf op andere gronden ten overvloede vernietiging in kan roepen. Zoals op grond van dwaling. Hulp van een advocaat is daarbij m.i. noodzakelijk. Voordeel is dat je dan voor alle ankers ligt. Ook dwaling kent verjaringstermijnen dus je moet even kijken of dat nog kan.

Wim V

Ongelezen bericht door Wim V »

Sara,bedankt voor je snelle reaktie.Mijn vraag is:Nu dus vernietiging is ingeroepen,moet ik dan wel betalen.
Wat zijn de consequenties als ik niet betaal?
Kan mijn echtgenote zich dan beroepen op vernietiging?
Kortom :Wat gebeurt er als ik niet betaal?
Groetjes,
Wim

Sara Etty

Hierover staat al veel op het forum. Loop er de eega gerelateerde tpoics eens op na. Ik zal er een voor je naar boven halen. Het hier opnieuw uiteen zetten lijkt me niet zo nuttig.

Sara Etty

De topic die ik naar boven wilde halen kan ik zo gauw niet vinden. Iets met eegaleasers niet meer betalen en een boel uitroep tekens. Er zijn in elk geval verschillende topics waarin jouw vraag aan de orde komt. Zoek en gij zult vinden. Succes.

Gesloten