LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag aan trosradar redactie
vraag aan trosradar redactie
Dames, heren, kunnen jullie misschien alle 2002 onderwerpen en reacties hierop in een 'oud forum' stoppen?
We naderen de 10.000 en het is bijna niet meer te lezen/bij te houden als je een paar dagen niet op het forum bent geweest.
We naderen de 10.000 en het is bijna niet meer te lezen/bij te houden als je een paar dagen niet op het forum bent geweest.
Re: vraag aan trosradar redactie
Beste ano...
Ik ben het met je eens er zijn zeer vele topics waardoor de bomen door het bos niet meer gezien worden.
Het beste is om een mail te sturen naar [email protected] Want geheid deze topic staat morgen waarschijnlijk op pagina 2 of 3.
Mvg Pieter
Ik ben het met je eens er zijn zeer vele topics waardoor de bomen door het bos niet meer gezien worden.
Het beste is om een mail te sturen naar [email protected] Want geheid deze topic staat morgen waarschijnlijk op pagina 2 of 3.
Mvg Pieter
Slecht idee want het lost je probleem niet op. Je loopt zelfs kans reacties op oudere berichten te missen omdat men in meerdere groepen gaat posten. Dat gebeurt nu ook al in het "oude" forum.
groet Maarten
groet Maarten
Mischien is het een goed idee om het oude Tros Radar forum
http://tros.knoware.nl/radar/cgi-bin/YaBB.pl alleen voor "Legio Lease" weer actief te maken.
Hier kun je namelijk niet willekeurig onder andere namen postings plaatsen.
Mvg Pieter
http://tros.knoware.nl/radar/cgi-bin/YaBB.pl alleen voor "Legio Lease" weer actief te maken.
Hier kun je namelijk niet willekeurig onder andere namen postings plaatsen.
Mvg Pieter
Om postings te voorkomen op de oudere topics kan men een slot op de "oudere topics" plaatsen met als laatste een bericht van de redactie waar het actuele forum gevonden kan worden.
Mvg Pieter
Mvg Pieter
Dat kan ja. En daarmee haal je al het verband uit de discussies. Het is al zo'n zootje omdat iedereen voor elk wissewasje een nieuwe topic opent.
groet Maarten
groet Maarten
Er zou eigenlijk een moderator moeten komen die alle off-topic posts verwijderd of doorlinkt. Maar ja dat is niet de opzet van dit forum. Registreren van gebruikers is dacht ik ook niet de bedoeling. Dus is het een beetje een ratjetoe. Maar aan de andere kant, dat heeft ook wel weer wat.
groet Maarten
groet Maarten
Hoi Maarten,
Hoe bedoel je "Al het verband uit de discusie"
Mvg Pieter
Hoe bedoel je "Al het verband uit de discusie"
Mvg Pieter
De moderator heeft volgens mij een dag taak nodig om alles na te lezen en te verplaatsen cq te verwijderen.
Ik denk dat het een goed idee is om als forum lezer een e-mail te sturen naar [email protected] wanneer zij een posting tegenkomen die niet door de beugel kan.
Om de moderator een handje te helpen.
Mvg Pieter
Ik denk dat het een goed idee is om als forum lezer een e-mail te sturen naar [email protected] wanneer zij een posting tegenkomen die niet door de beugel kan.
Om de moderator een handje te helpen.
Mvg Pieter
dank voor jullie reakties en je zinvolle bijdragen aan alle forumonderdelen tot nu toe
keep on fighting.......!
keep on fighting.......!
Pieter,
Als een onderwerp gesloten wordt dan kan iemand daar dus niet meer op reageren en moet hij een nieuwe topic openen om de 'oude' discussie voort te zetten. Dat leidt tot versnippering en brengt met zich mee dat alles opnieuw gezegd moet/gaat worden. zie bijvoorbeeld topic "contract rechtsgeldig als mijn echtgeno(o)t(e) niet heeft meegetekend". In deze topic is ook gedurende zo'n twee maanden niet gesproken.
groet Maarten
Als een onderwerp gesloten wordt dan kan iemand daar dus niet meer op reageren en moet hij een nieuwe topic openen om de 'oude' discussie voort te zetten. Dat leidt tot versnippering en brengt met zich mee dat alles opnieuw gezegd moet/gaat worden. zie bijvoorbeeld topic "contract rechtsgeldig als mijn echtgeno(o)t(e) niet heeft meegetekend". In deze topic is ook gedurende zo'n twee maanden niet gesproken.
groet Maarten
Oh ja, Pieter,
Je haalt zelf nogal eens een topic "naar boven" omdat jij dat een belangrijk onderwerp vindt. Dat kan met een slotje dus niet meer.
groet Maarten
Je haalt zelf nogal eens een topic "naar boven" omdat jij dat een belangrijk onderwerp vindt. Dat kan met een slotje dus niet meer.
groet Maarten
Maarten,
Je hebt gelijk. Daar had ik niet aan gedacht.
Blijft alleen de optie over om de moderator te helpen door een mail te sturen naar [email protected] als een forum lezer een posting tegen komt die niet gepast is.
Mvg Pieter
Je hebt gelijk. Daar had ik niet aan gedacht.
Blijft alleen de optie over om de moderator te helpen door een mail te sturen naar [email protected] als een forum lezer een posting tegen komt die niet gepast is.
Mvg Pieter