| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraag over termijn van 3 jaar eega.
Vraag over termijn van 3 jaar eega.
Hallo,
Ik heb een vraag over die termijn van 3 jaar.
Is het zo dat partner niet wist dat die bedragen afgeschreven werden,
ofdat partner er vanuit ging net als de andere partner dat het om een soort spaarplan was,waar wij ook vanuit gingen.
Heeft iemand hier een antwoord op???
Met vriendelijke groet yvonne s.
Ik heb een vraag over die termijn van 3 jaar.
Is het zo dat partner niet wist dat die bedragen afgeschreven werden,
ofdat partner er vanuit ging net als de andere partner dat het om een soort spaarplan was,waar wij ook vanuit gingen.
Heeft iemand hier een antwoord op???
Met vriendelijke groet yvonne s.
Re: Vraag over termijn van 3 jaar eega.
Maakt allemaal niet uit, de huurkoop overeenkomst had ondertekend moeten worden door de partner. Zelf als de partner vanaf dag 1 wist hoe de constructie in elkaar stak had deze het recht om binnen 3 jaar te vernietigen.
Alleen Dubio zal dit betwijfelen maar de rechter niet.
Alleen Dubio zal dit betwijfelen maar de rechter niet.
-
Gast
.Zelf als de partner vanaf dag 1 wist hoe de constructie in elkaar stak had deze het recht om binnen 3 jaar te vernietigen
En anders drie jaar vanaf het moment dat partner het te weten komt!
Hallo,
Wat nu als de termijn van drie jaar is verstreken????
groetjes yvonne s
Wat nu als de termijn van drie jaar is verstreken????
groetjes yvonne s
Hoi,
Als de partner die niet heeft meegetekend er pas achter komt, dat er zo'n contract was, dan gaat de datum van de verjaring spelen op het moment dat hij/zij daarvan op de hoogte werd gesteld. Dit moet je echter wel kunnen aantonen. Raadpleeg daarover een advocaat. En als die termijn van 3-jaar verstreken is, kun je geen verhaal meer halen, wegens verjaring.
Albert
Als de partner die niet heeft meegetekend er pas achter komt, dat er zo'n contract was, dan gaat de datum van de verjaring spelen op het moment dat hij/zij daarvan op de hoogte werd gesteld. Dit moet je echter wel kunnen aantonen. Raadpleeg daarover een advocaat. En als die termijn van 3-jaar verstreken is, kun je geen verhaal meer halen, wegens verjaring.
Albert
-
gast_58
Zoek eens op het forum bij; vernietiging eegalease door Sara
Etty, zij heeft ooit over deze kwestie m.b.t. verjaring e.e.a. opgeschreven,
Als je begint te zoeken dan kun je het beste bij oktober beginnen en zo
naar onderen doorlezen, .
Yvonne, deze tip kreeg ik. Misschien heb jij er ook wat aan!
Ilse
Of kijk eens op onderstaande link. Daar staan bijna alle topics met een conceptbrief vermeld.
http://home.hccnet.nl/l.blok/TopicsN.html
http://home.hccnet.nl/l.blok/TopicsN.html
Bedankt voor jullie reactie.
groetjes yvonne s.
groetjes yvonne s.
Hallo,
Ik vraag me af hoe je dat dan zou moeten kunnen bewijzen?
groetjes yvonne s
Ik vraag me af hoe je dat dan zou moeten kunnen bewijzen?
groetjes yvonne s
-
gast_58
Zie topic "payback actie voor eegaleaser"
o.a.:
Yvonne, volgens mij moet je een advocaat raadplegen. Doen wij ook inmiddels! Zitten met hetzelfde!
o.a.:
.Geplaatst op 16 Feb 2004 01:17 door Albert
--------------------------------------------------------------------------------
Ja inderdaad want de advocaat van Dexia kan jouw partner onder ede laten verklaren, wanneer je er pas werkelijk achterkwam
Yvonne, volgens mij moet je een advocaat raadplegen. Doen wij ook inmiddels! Zitten met hetzelfde!
Hallo,
Ik kwam er eigenlijk pas achter toen dat hele gedoe met legio begon,
ik ging er van uit dat mijn man een spaarregeling afgesloten had,
ongeveer zo iets als mijn spaarloonregeling .
Toen waren de 3 jaar al bijna om en was er nog niets geschreven over die tweede handtekening,
groetjes yvonne s
Ik kwam er eigenlijk pas achter toen dat hele gedoe met legio begon,
ik ging er van uit dat mijn man een spaarregeling afgesloten had,
ongeveer zo iets als mijn spaarloonregeling .
Toen waren de 3 jaar al bijna om en was er nog niets geschreven over die tweede handtekening,
groetjes yvonne s
-
gast_58
Je ziet, ik kreeg nog een advies waar je misschien wat aan hebt. Kijk anders ook op de site www.pay-back.nlGeplaatst op 16 Feb 2004 01:14 door mm
--------------------------------------------------------------------------------
ilse,
Je zult vast meer pijlen op je boog hebben. als alleen de eegalease bewijslast. bv je inkomsten situatie tentijde van afsluiten. je beleggnings doelstelling etc etc etc etc. maw zorgplicht en nog meer van dat soort zaken.
Het is een complexe materie.
Hoor wel van iedereen dat zo snel mogelijk het contract laten vernietigen en niet betalen een must is.
Ilse