| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraag partner
-
Lody
Vraag partner
Mijn vriendin waarmee ik samenwoon heeft 2.5 jaar geleden een contract winstver3dubbelaar afgesloten. Zij heeft alleen getekend. Wij wonen samen hebben dat bij de notaris vastgelegd maar niet op het stadhuis laten registreren. volgens de berichtgeving van SLV heeft het daarom geen nut om ons aante sluiten bij Egalease. We zijn dus geen geregistreerde samenwonenden en kunnen ons niet beroepen op het recht het contr. te laten ontbinden omdat de ander ook had moeten mee tekenen. Nu vraag ik me af kan ik onze gezamelijke bankrekening niet opheffen en voor ieder een nieuwe rekening openen. Waardoor ik niet aansprakelijk ben. Mijn vriendin blijft mijn natuurlijk bij mij maar kan niks betalen want ze heeft geen geld. zou deze truck lukken of zien ze ons als economische eenheid. Ik denk, als ik geen recht heb op bescherming als partner hoef ik er ook niet voor te bloeden. Weet iemand of dit een mogelijkheid is.
-
Sara Etty
Re: Vraag partner
Volgens mij hebben jullie gescheiden vermogens. Tenzij er iets anders is geregeld in die notariele. Het is inderdaad denk ik verstandig om eventuele gezamelijke rekeningen op te heffen en de financiele boel gehel gescheiden te houden.