| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag voor dhr.l.blok
-
mar
vraag voor dhr.l.blok
Geachte heer Blok,
Graag wil u een vraag stellen.
Wij zitten met dezelfde ellende als zoveel anderen,
Wij hebben 3 vooruitbetaalde contr.
Een daar van is een allround effect met maandbetaling.
Het depot daarvan is nu leeg. Ik kreeg van Dexia een brief
dat ik moest gaan betalen, maar dat ze de betaling opschorten. Ze willen n.l. mijn fin. situatie bekijken.
Aangezien ik met veel pijn en moeite een lening hiervoor af heb kunnen sluiten, kan ik het voorlopig wel betalen.
Op de brief heb ik niet gereageerd, dus ze zullen binnen kort wel gaan incasseren.
Ik ben al aangesloten bij st. leaseverlies en Eegaleaese.
Maar wat moet ik nu doen, wat is uw advies???
Op dit forum heb ik gelezen, dat je onder protest kan betalen d.m.v. een acceptgiro en het daar op te schrijven, maar heeft dit nut????? Dan heb je toch geen bewijs dat je onder protest betaald hebt.
Alvast bedankt.
Allemaal veel sterkte toegewenst
Mar.
Graag wil u een vraag stellen.
Wij zitten met dezelfde ellende als zoveel anderen,
Wij hebben 3 vooruitbetaalde contr.
Een daar van is een allround effect met maandbetaling.
Het depot daarvan is nu leeg. Ik kreeg van Dexia een brief
dat ik moest gaan betalen, maar dat ze de betaling opschorten. Ze willen n.l. mijn fin. situatie bekijken.
Aangezien ik met veel pijn en moeite een lening hiervoor af heb kunnen sluiten, kan ik het voorlopig wel betalen.
Op de brief heb ik niet gereageerd, dus ze zullen binnen kort wel gaan incasseren.
Ik ben al aangesloten bij st. leaseverlies en Eegaleaese.
Maar wat moet ik nu doen, wat is uw advies???
Op dit forum heb ik gelezen, dat je onder protest kan betalen d.m.v. een acceptgiro en het daar op te schrijven, maar heeft dit nut????? Dan heb je toch geen bewijs dat je onder protest betaald hebt.
Alvast bedankt.
Allemaal veel sterkte toegewenst
Mar.
-
twan
Re: vraag voor dhr.l.blok
Ja maar er werd ook gezegd afwachten op de uitspraak rechter voordat je gaat betalen ja wat moet je nou doen???
Heb al 2 acceptgiro's gehad??!!
Heb al 2 acceptgiro's gehad??!!