LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraagje
Re: Vraagje
Was dat niet maart 2000?
Het was inderdaad maart 2000, of wil je de exacte datum weten?
Neen, dit is specifiek genoeg, ben dan wel benieuwd waarom de boetes van de AFM handelden over de brochures/contracten die vanaf december 2000.
Ik las in een krant dat de periode van voor december 2000 al verjaard was: daar kunnen geen boetes meer opgelegd voor worden.
Laatst gewijzigd door Hollander op 26 jul 2004 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Hollander met zijn "broodje aap" verhaal ! !
Ik las in een krant dat de periode van voor december 2002 al verjaard was: daar kunnen geen boetes meer opgelegd voor worden.
Sorry Karel, moest natuurlijk zijn 2000.
-
Dexia heeft willens en wetens een winstgeven bedrijf gekocht als onderdeel van een enorme transactiie, waarbij Dexia met name als
als voorwaarde heeft gesteld dat Labouchere onderdeel diende uit te maken van de transactie.
Dus naast de bakken met winst ook de oude koeien.
Anders nog vragen Dubio????
als voorwaarde heeft gesteld dat Labouchere onderdeel diende uit te maken van de transactie.
Dus naast de bakken met winst ook de oude koeien.
Anders nog vragen Dubio????
is hier iets mis mee dan?????????????????????/
-
Dit was je natuurlijk allang bekend.
Als je het uit de eerste hand wilt weten, neem eens contact op met Aegon.
Waarom denk je dat Dexia zo weinig vorderingen maakt met de rechtszaak tegen Aegon.
Dexia wilde met name deze maatschappij kopen.
Tja, ook een grote maatschappij, kan soms overkomen als een argeloze consument op de markt van grootmachten, hier speelde duidelijke het winstoogmerk.
Als je het uit de eerste hand wilt weten, neem eens contact op met Aegon.
Waarom denk je dat Dexia zo weinig vorderingen maakt met de rechtszaak tegen Aegon.
Dexia wilde met name deze maatschappij kopen.
Tja, ook een grote maatschappij, kan soms overkomen als een argeloze consument op de markt van grootmachten, hier speelde duidelijke het winstoogmerk.
-
Achhhhhhhh Hoffie dat was jou ook al bekend dus.
Natuurlijk, de beide zijwieltjes. Ik weeet het dat was niet het antwoord dat jullie wilden.
Zonde, ach beginnen jullie toch gewoon weer een nieuwe topic.
Natuurlijk, de beide zijwieltjes. Ik weeet het dat was niet het antwoord dat jullie wilden.
Zonde, ach beginnen jullie toch gewoon weer een nieuwe topic.