LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vragen stellen aan de stichting leaseverlies?!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jeroen

Vragen stellen aan de stichting leaseverlies?!

Ongelezen bericht door jeroen »

Vraag me nu toch echt een beetje af hoe ik om moet gaan met het volgende:

Uit de welkom pagina lees ik o.m:

Let op: Uw persoonlijke vragen.

De Stichting kan helaas niet op uw individuele vragen antwoorden

Bij vraag 34 lees ik:

34. Waarom krijgen wij geen persoonlijk antwoord op onze brieven en per e-mail gestelde vragen?

Zoals eerder uitdrukkelijk medegedeeld, zowel in de bevestiging van uw aanmelding als ook op deze website onder "Welkom" is gesteld, is het voor de Stichting niet mogelijk u persoonlijk antwoord te geven op individuele vragen

Als ik nu naar vraag 27 kijk lees ik:

27. Ik kan mijn maandtermijn echt niet meer betalen. Wat kan de stichting voor mij doen?

De Stichting Leaseverlies doet haar best om voor alle belanghebbenden een zo goed mogelijke oplossing te krijgen. Hoe lang dat gaat duren is nu niet te zeggen. De Stichting kan helaas niet elk individueel geval apart in behandeling nemen. Als bij u, in uw specifieke geval, het water tot aan te lippen is gestegen, raden wij u aan contact op te nemen met Dexia Nederland (Postbus 75666, 1070 AR Amsterdam). In sommige gevallen wordt door Dexia een coulanceregeling getroffen. De eventueel door Dexia aan te bieden oplossing kan beter maar ook slechter uitpakken dan de uiteindelijke totaal oplossing die de Stichting nastreeft, maar is voor uzelf wellicht toch bevredigend. De beslissing omtrent het accepteren van een regeling ligt uiteindelijk bij uzelf. Mocht aan u een regeling worden aangeboden dan verzoeken wij u de Stichting daarover te informeren. Weet u niet zeker of u een aangeboden regeling moet accepteren, leg deze dan eerst voor aan de Stichting alvorens akkoord te gaan met de aangeboden regeling. Wij verzoeken u dringend bij al uw vragen uw dossiernummer toegekend door de Stichting Leaseverlies te vermelden.

Als je geen antwoord krijgt op persoonlijke vragen wat heeft het volgende dan voor zin:

Weet u niet zeker of u een aangeboden regeling moet accepteren, leg deze dan eerst voor aan de Stichting alvorens akkoord te gaan met de aangeboden regeling.

In andere woorden je kunt nooit en te nimmer akkoord gaan met een aangeboden regeling?

Slechte zaak dit, om toch nog maar even te zwijgen over de langdurige stilte.

L. Blok

Re: Vragen stellen aan de stichting leaseverlies?!

Ongelezen bericht door L. Blok »

Jeroen,

Wellicht ten overvloede, heb jij dit bericht ook als e-mail naar de Stichting verzonden? Mocht dit niet zo zijn dan zou ik je aanraden om dit alsnog te doen want de laatste tijd verschijnen er nogal wat gelijksoortige berichten in dit forum waarbij, tot nu toe, geen reactie op is vernomen. Vragen voor de Stichting kunnen best op dit forum gesteld worden, alleen de kans dat hier een antwoord op komt, zonder
dat daar direct ook een bericht over wordt verzonden naar de Stichting, acht ik bijzonder klein.

m.v.g.

L. Blok

Oplossingen

Ongelezen bericht door Oplossingen »

Ik ben bang dat de stichting zo druk is dat zij dit forum ook niet leest (net zoals al die berichtjes die sturen met de vraag waar staan we) en dus niet weet dat wij ondertussen behoorlijk negatief denken over ons drietal dat nu 1.300.000 van ons ter beschikking heeft.

Niet handig van ze om in één adem te schrijven ´wij kunnen helaas niet reageren op individuele vragen´ en daarna te melden ´leg een aangeboden regeling voor aan de stichting´.

Dit impliceert, dat ze wel degelijk hun mail lezen, maar niet willen reageren op onze vragen hoever ze eigenlijk zijn.

Ik denk dat vereniging Pay back op een meer breekijzerachtige manier, veel meer en vooral sneller kan schakelen. Je krijgt in ieder geval antwoord als je ze een berichtje stuurt.

Gr.

P.van Opijnen

Ongelezen bericht door P.van Opijnen »

Ik heb al diverse berichtjes gestuurd aan Leaseverlies maar zij zwijgen als het graf, en moeten we maar aannemen dat we ook al is het per persoon niet zoveel geld ook weer te goed gelovig zijn geweest, en dat hier ook weer met het normen en waarden gevoel gesjoemeld zal worden,ze zouden toch op z'n minst een keer per veertien dagen kunnen zeggen of iets gebeurd is of niet. Ze kunnen wel iedere dag vermelden dat er weer zoveel leden zich aangesloten hebben, en zo kunnen ze iedere dag hun geld tellen wat er alweer is binnen gekomen van deze dommerikken inclisief mijzelf.

Wobbe

Ongelezen bericht door Wobbe »

beste schrijvers en lezers,

ben het met de meeste inderdaad volkomen eens.
Ze zitten al een half jaar te onderhandelen, hebben inmiddels al 1,3 miljoen euro aan geld ontvangen. Maar we zien hiervan niks terug geen resultaat.
Die Stichting Leaseverlies lijkt wel een it/ internetbedrijf wat in 1999 is begonnen en iin 2001 is failliet gegaan.
Die advocaat Dhr. Schonewille lacht zich kapot. Doet 4 uurtjes werken per week voor ons maar krijgt wel duizenden euro's hiervoor.
Nu denk ik had ik ook maar een "vak" geleerd.
Namelijk het vak hoe kan ik gedupeerde mensen nog meer duperen.

Bah, echt als die Stichting Leaseverlies niet binnen nu en het einde van het jaar met concrete voorstellen komt. Of met concrete uitslagen van de onderhandelingen. Dien ik een klacht in tegen hun.

Bedoel, 1,3 miljoen euro is toch belachelijk voor woorden als je ziet dat ze zo goed als niks hebben gedaan tot nu toe!

groeten Wobbe

Gesloten