| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vreemde zaak
-
johhny
vreemde zaak
Wat ik nu zo raar vind dat ik eerst post kreeg alleen t.n.v. mij zelf en nu afgelopen weekend krijg ik 2 brieven van DEXIA 1ste brief t.a.v. mijzelf over het alsnog ingaan op t aanbod! 2e brief t.a.v. mij en mijn vrouw over beter is om restschuld maar te betalen anders bkr invorderingsmaatregelen enz enz.
-
johhny
Re: vreemde zaak
ALS ER AL ZO OP WORD GEREAGEERD ZAL HET TOCH WEL EEN GOEDE VRAAG ZIJN OF NIET!!!!!!
-
Anita
Johhny, gewoon niet reageren hoor! Dat zijn allemaal medewerkers van Dexia die in het weekend van de baas even het forum op moeten. Anders doe je zoiets niet.
Ben je er al uit wat je gaat doen??
Groetjes Anita
Ben je er al uit wat je gaat doen??
Groetjes Anita
-
johhny
Ja ik wil eerst uitzoeken waarom ze nu ons beide namen gaan gebruiken terwijl mijn vrouw hem heeft vernietigd zullen ze toch hopen dat we er in trappen????????
-
Marcel
Huilen helpt:Waarschijnlijk boeien alleen je eigen problemen je.Mijns inziens heb je op dit forum niets te zoeken dus.Dit forum is bedoeld om over ons (gemeenschappelijk)probleem van gedachten te wisselen.Opkrassen dus!!
-
johhny
POE POE VOLGENS MIJ VOELEN DIE DEXIACIDEN NATTIG HEID GAAN JULLIE MAAR FF LEKKER ZITTEN HUILEN WEER DOM DOM DOM HE!!!
-
Anita
Marcel,
Gezamenlijk hebben we allemaal hetzelfde persoonlijke probleem..... Dus mag je je eigen probleem hier wel opzetten hoor! Wij hebben allemaal hetzelfde probleem..
En proberen samen een oplossing te zoeken.
Groetjes Anita
Gezamenlijk hebben we allemaal hetzelfde persoonlijke probleem..... Dus mag je je eigen probleem hier wel opzetten hoor! Wij hebben allemaal hetzelfde probleem..
En proberen samen een oplossing te zoeken.
Groetjes Anita
-
Pieter
Beste Johhny,
Niets van aantrekken Johhny. Er is vernietigd Dexia moet het tegendeel bewijzen.
enigste verklaring die ik er voor kan geven is dat ze je op die manier proberen over de schreef te trekken door intimidatie en druk uit te oefenen.
Dexia laat zich van haar beste kant zien. Medogeloos en keihard. Door zelfs tweedracht in gezinnen te zaaien is gewoonweg ongepast. Ik wordt er wederom misselijk van.
mvg Pieter
Niets van aantrekken Johhny. Er is vernietigd Dexia moet het tegendeel bewijzen.
enigste verklaring die ik er voor kan geven is dat ze je op die manier proberen over de schreef te trekken door intimidatie en druk uit te oefenen.
Dexia laat zich van haar beste kant zien. Medogeloos en keihard. Door zelfs tweedracht in gezinnen te zaaien is gewoonweg ongepast. Ik wordt er wederom misselijk van.
mvg Pieter
-
johnny
Maar dit mag toch eigelijk niet nu zit ik toch in twijfel ze hebben ook over als je dit en dat hebt doorgehaald en onder protest er van hebt gemaakt wil dat niet zeggen dat je kan wachten tja ??
-
Pieter
Beste Johhny,
Bewaar de rust. Helaas mag Dexia dit soort misselijk makende brieven sturen. Dexia heeft zo te horen de vernietiging niet erkent en gaat gewoon door met de terreur post in de hoop dat je er intrapt.
Maar zoals gezegd er is vernietigd door de partner. Dexia moet via de rechter het tegendeel bewijzen. Er bestaat dus geen contract meer.
Mvg Pieter
Bewaar de rust. Helaas mag Dexia dit soort misselijk makende brieven sturen. Dexia heeft zo te horen de vernietiging niet erkent en gaat gewoon door met de terreur post in de hoop dat je er intrapt.
Maar zoals gezegd er is vernietigd door de partner. Dexia moet via de rechter het tegendeel bewijzen. Er bestaat dus geen contract meer.
Mvg Pieter
-
Marcel
Anita,
Moeten we zeker doen!!
Ik ben er niet zeker van dat,Huilen helpt,ons daarmee kan helpen.
Gr Marcel
Moeten we zeker doen!!
Ik ben er niet zeker van dat,Huilen helpt,ons daarmee kan helpen.
Gr Marcel