LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waar oh waar blijft SLV met een nuttige reactie?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
renee

waar oh waar blijft SLV met een nuttige reactie?

Ongelezen bericht door renee »

ik wil zo langzamerhand waar voor m'n 45 euro!!

ik lees me hier te pletter, krijg eindelijk een SLV mailtje met noninfo en ben dus nog steeds niets wijzer van die club

dank overigens alle serieuze forumbijdragers
inhoudelijk kan ik weinig tot niets bijdragen, maar jullie bijdragen helpen wel om alles duidelijk(er) te krijgen

paula en pieter......gaarne geen reactie van jullie....continu oude en zinloze koek

Jan

Re: waar oh waar blijft SLV met een nuttige reactie?

Ongelezen bericht door Jan »

Ga hier nu aub niet zitten janken! Over zinloze koek gesproken... SLV bewandelt de weg die ze moet bewandelen.

Het echte leven is geen ti-ta-tovenaar waarin met één polsbeweging problemen zijn opgelost. Geduld is een schone zaak. Jaja, ook mij staat het water tot aan de lippen dus begin daar svp niet over.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Zeg Renee, ik vind het nu wel mooi geweest met dat gejammer over 'geen reacties van...'.

In tegenstelling tot jou probeer ik geen zinloze bijdragen te leveren.

renee

Ongelezen bericht door renee »

en daar was ze weer, onze frusta

iets met jan?

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Renee,

Het standpunt van de stichting SLV staat hieronder.
SLV concentreert zich op de rechtzaak.
------------------------------------------------------------
De Stichting kan helaas niet op uw individuele vragen antwoorden. Uw vragen worden wel in kaart gebracht en onder Veelgestelde vragen beantwoord. De vragen en antwoorden op die pagina worden regelmatig geactualiseerd.
De Stichting streeft ernaar om de aangesloten leden die niet beschikken over toegang tot het internet regelmatig per brief te informeren. Gezien het grote aantal belangstellenden zal echter maximaal eens per twee à drie maanden een dergelijk rondschrijven kunnen worden verzonden. Mocht er tussentijds belangrijk nieuws opkomen dan wordt u daarover uiteraard direct geïnformeerd.

402. Waarom krijgen wij geen persoonlijk antwoord op onze brieven en per e-mail gestelde vragen?
Zoals eerder uitdrukkelijk medegedeeld, zowel in de bevestiging van uw aanmelding als ook op deze website onder "Welkom" is gesteld, is het voor de Stichting niet mogelijk u persoonlijk antwoord te geven op individuele vragen. De Stichting ontvangt per dag honderden brieven en e-mail berichten. Al deze berichten worden gelezen en in kaart gebracht. Regelmatig wordt (indien noodzakelijk) de website aangepast en worden de meest gestelde vragen aldaar beantwoord.
------------------------------------------------------------

Mvg (pay back)Pieter

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Renee,

Ik hoop voor je dat je nog ergens om kunt lachen. Je komt zo zuur over. Pas wel op dat het niet gaat bladderen...

Jan

Nee, Reneetje. Paul en ik kennen elkaar niet. Ik lees en probeer objectief de berichten op dit forum tot me te nemen. Wat opvalt is jouw huilerige toontje en kwetsende opstelling.

Overigens... 1000x liever Paula dan zó'n zeikerdje als jij bent.

Geen kusjes,
Jan

Jan

"Paul" is natuurlijk Paula. Voordat jullie een verkeerde indruk van me krijgen....

Gesloten