LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAAR ZIJN DE MENSEN GEBLEVEN DIE STAPPEN HEBBEN ONDERNOMEN?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Agnes

WAAR ZIJN DE MENSEN GEBLEVEN DIE STAPPEN HEBBEN ONDERNOMEN?

Ongelezen bericht door Agnes »

Wat is Dexia's reactie op wezenlijke stappen, zoals niet meer betalen? Wie heeft al een rechtzaak tegen Dexia lopen/ aangespannen, of is zelf voor de rechter gedaagd? Uitkomst?

We lezen (ik althans, maar misschien heb ik niet ALLES gelezen)steeds speculaties vooraf, maar niemand schijnt het te weten. Maar wat zijn de gevolgen? Wie heeft hier ervaring mee? oftewel:

WAAR ZIJN DE MENSEN GEBLEVEN DIE STAPPEN HEBBEN ONDERNOMEN?

Is hen een regeling aangeboden waarbij ze moesten tekenen voor geheimhouding/zwijgplicht of zoiets?

Voor degenen die niet via het forum willen reageren, klik op m'n naam om te e-mailen. (Leest de koekoek niet mee!)

Groeten,
Agnes

Sonja

Re: WAAR ZIJN DE MENSEN GEBLEVEN DIE STAPPEN HEBBEN ONDERNOMEN?

Ongelezen bericht door Sonja »

Ik denk dat ze bij Payback aangeland zijn.

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

agnes,wees gerust ik ben daar zeker niet geland,het proces
loopt en dexia probeert iets aan te bieden maar daar trappen we niet in.Rustig afwachten en vooral niet betalen
en blijf geloven in je kunnen.vrgr.andre de croos

john

Ongelezen bericht door john »

beste Agnes,
We zijn er nog en zijn druk bezig om van alles in het werk te stellen zodat we ons op een goede manier kunnnen laten zien en horen.
De heer Blok heeft een lijst met email adresen gemaakt van mensen in Den Haag. Het kost even tijd om deze namen in een "groep"te te mailen te zetten maar dan kun je voortaan met een druk op de knop al deze mensen een mail sturen.
We zijn bij PAYBACK bezig een goede brief te maken in "Haagse taal" die u dan kan gaan gebruiken en voor de rest houden we iedereen op de hoogte via dit Forum en bij ons op www.pay-back.nl
groeten John.

joost

Ongelezen bericht door joost »

Snelle emotionele reactie is vaak niet goed Ik denk dat EL en LV weloverdachte stappen zetten dus geduld hebben.

Vele van ons op dit forum hebben al een keer te snel en ondoordacht iets ondernomen dus geduld is een schone zaak.

joost

Gesloten