| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar zijn de reacties van de leasers die dit zouden melden?
-
Gast
Waar zijn de reacties van de leasers die dit zouden melden?
Op dit forum zijn talloze reacties van mensen die zeggen dat ze nadat ze een advocaat geraadpleegd hebben hun ervaringen op dit forum zouden plaatsen. Waar zijn ze ??????
Gast10
Gast10
-
Gast
Re: Waar zijn de reacties van de leasers die dit zouden melden?
Ik denk dat gast3 dat wel weet.
-
capellenaar
Nou hier is er dan een. Lijkt wel of je gedachten kan lezen want ik heb vandaag 2e gesprek met advocaat gehad. Zij gaat eerst uitstel vragen, verweerschrift schrijven op basis van vernietiging contracten gezien het feit dat mijn vrouw niet heeft meegetekend, dwaling, ,misleiding en ga zo maar door. En alle ingelegde gelden terug vorderen. Gaat wel lang duren vernam ik. Komt dit jaar niet meer voor. Moet wel een voorschot betalen van 1500 euro! Zal voor veel mensen best wel veel zijn. Voor mij trouwens ook wel. Zo zie je maar reacties komen er wel mar alles kost tijd he.
Rene
Rene
-
theun
Ik heb enige maanden geleden per aangetekent schrijven de overeenkomst met Dexia nietig verklaard en dat nog eens herhaald via mijn advocaat omdat ik als echtgenoot de overeenkomst niet had mede-ondertekent.(ref.art.88 e.v.)Naast de neitigverklaring heeft mijn echtgenote de ingelegde gelden(met wett.rente)van Dexia gevorderd.
Het enige wat Dexia doet is reageren met algemene/onpersoonlijke
"stencil"brieven,zonder inhoudelijke op onze zaak in te gaan.Sterker nog
ze doen of onze advocaat niet bestaat en bestoken ons met brieven en
dreigementen.Dexi moet weten dat we hier in Nederland zitten met onze normale rechtsgang en niet in Belgie.
Ik(wij)wachten in alle rust de dagvaarding van Dexia af.
Het enige wat Dexia doet is reageren met algemene/onpersoonlijke
"stencil"brieven,zonder inhoudelijke op onze zaak in te gaan.Sterker nog
ze doen of onze advocaat niet bestaat en bestoken ons met brieven en
dreigementen.Dexi moet weten dat we hier in Nederland zitten met onze normale rechtsgang en niet in Belgie.
Ik(wij)wachten in alle rust de dagvaarding van Dexia af.
Beste mensen, meerdere mensen hadden mij de laatste tijd geemailed met de vraag hoe het ervoor stond met mijn rechtzaak; ik zal jullie hier beantwoorden omdat ik door een virus mijn emails van de laatste weken kwijt ben.
Mijn advocaat heeft conclusie van antwoord verstuurd naar rechtbank, dat is verweer op dagvaarding op 15.10 2003
Om wat tijd te winnen laat ze (zoals trouwens mij Sara Etty het heeft voorgesteld) checken welk rechtbank de zaak moet behandelen.
Daarna heb ik GEEN aanhouding gevraagd, dus geen verwijzing naar het lopende proces, ik vond dat onzinnig. Duurt alles alleen maar langer. Een beetje rechter die weet wat rechtvaardigheid is zou in ons voordeel moeten beslissen.
Ze gooit het op misleiding, zorgplicht (was studente destijds). We hebben inleg met rente teruggevraagd.
Wat betreft de financien, heb ik een gedeelte eigen bijdrage (600 euros), de rest is toevoeging dus subsidie. Zou ik verliezen , moet ik de proceskosten van Dexia betalen. Daar wil ik liever niet aan denken. Ik zou jullie kunnen vertellen dat nu ik een rechtzaak heb lopen, bijna opgelucht ben. Als ik nadenk dan vind ik het wel heel prettig dat ik straks over max. een jaartje al misschien klaar ben met het hele gedoe. Iedereen veel success.
Mijn advocaat heeft conclusie van antwoord verstuurd naar rechtbank, dat is verweer op dagvaarding op 15.10 2003
Om wat tijd te winnen laat ze (zoals trouwens mij Sara Etty het heeft voorgesteld) checken welk rechtbank de zaak moet behandelen.
Daarna heb ik GEEN aanhouding gevraagd, dus geen verwijzing naar het lopende proces, ik vond dat onzinnig. Duurt alles alleen maar langer. Een beetje rechter die weet wat rechtvaardigheid is zou in ons voordeel moeten beslissen.
Ze gooit het op misleiding, zorgplicht (was studente destijds). We hebben inleg met rente teruggevraagd.
Wat betreft de financien, heb ik een gedeelte eigen bijdrage (600 euros), de rest is toevoeging dus subsidie. Zou ik verliezen , moet ik de proceskosten van Dexia betalen. Daar wil ik liever niet aan denken. Ik zou jullie kunnen vertellen dat nu ik een rechtzaak heb lopen, bijna opgelucht ben. Als ik nadenk dan vind ik het wel heel prettig dat ik straks over max. een jaartje al misschien klaar ben met het hele gedoe. Iedereen veel success.
-
Jaimy
Vandaag zijn ook wij naar een advocaat gestapt ,ons verhaal komt in grote lijnen overeen met het bovengenoemde van Nes.
Feit is wel dat dit ook een zaak gaat worden van lange adem,onze zaak zal de eerste keer voorkomen half januari in de rechtbank van Middelburg.
Net zoals bij de collectieve actie lopende bij egalease zullen onze individuele zaken het ook waarschijnlijk tot het hooggerechtshof schoppen met alle kosten vandien, helaas.
Volgens mij is dit momenteel DE methode van Dexia om de meeste mensen van procederen af te laten zien althans zo veel mogelijk mensen te laten betalen ,maar toch koester ik hoop.
Aangezien de Dexiazaak in de afgelopen Radaruitzending nog eens flink negatief in de kijker is gebracht en er momenteel een meerderheid is gestemd inzake de rapporten van de AFM te kunnen inkijken bewijst dat Dexia meer aandacht krijgt dan hun lief is.
Het is inderdaad verschrikkelijk die brieven van de GGN + de wetenschap dat je voor de rechter moet komen,maar laat je niet afschrikken en houd de knip dicht!
Feit is wel dat dit ook een zaak gaat worden van lange adem,onze zaak zal de eerste keer voorkomen half januari in de rechtbank van Middelburg.
Net zoals bij de collectieve actie lopende bij egalease zullen onze individuele zaken het ook waarschijnlijk tot het hooggerechtshof schoppen met alle kosten vandien, helaas.
Volgens mij is dit momenteel DE methode van Dexia om de meeste mensen van procederen af te laten zien althans zo veel mogelijk mensen te laten betalen ,maar toch koester ik hoop.
Aangezien de Dexiazaak in de afgelopen Radaruitzending nog eens flink negatief in de kijker is gebracht en er momenteel een meerderheid is gestemd inzake de rapporten van de AFM te kunnen inkijken bewijst dat Dexia meer aandacht krijgt dan hun lief is.
Het is inderdaad verschrikkelijk die brieven van de GGN + de wetenschap dat je voor de rechter moet komen,maar laat je niet afschrikken en houd de knip dicht!
Het is dus duidelijk dat ook de advocaten geld ruiken en eurotekens in de ogen krijgen wanneer gedupeerden geconfronteerd worden met incasso's en dagvaardingen. Succes beste mensen en laat je maar kaalplukken !
naar boven
Laatst gewijzigd door pallu op 10 nov 2003 19:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn advocaat heeft een brief geschreven aan ggn dat ikniet
betaal omdat ik misleid ben. etc.
GGn heeft me gewoon de volgende afschrijving toegestuurd en
doet ook bij mij gewoon of er geen brief is ontvangen van de
advocaat.
Ik moet (laatste kans) binnen 5 dagen betalen, anders komt
het voor .
Nou, dat is eigenlijk alles tot nu toe.
Ook niet echt veel nieuws.
Het echte nieuws is er ook pas na de grote rechtzaak.
De rechters weten het ook niet.
succes. Sonja.
betaal omdat ik misleid ben. etc.
GGn heeft me gewoon de volgende afschrijving toegestuurd en
doet ook bij mij gewoon of er geen brief is ontvangen van de
advocaat.
Ik moet (laatste kans) binnen 5 dagen betalen, anders komt
het voor .
Nou, dat is eigenlijk alles tot nu toe.
Ook niet echt veel nieuws.
Het echte nieuws is er ook pas na de grote rechtzaak.
De rechters weten het ook niet.
succes. Sonja.
Iedereen sterkte gewenst in de rechtzaak. Iedereen (wij ook)kan dat hard gebruiken
Sterkte dan maar en veel geluk.
Thomas
Thomas
-
Captain-America
Wil alvast iedereen, met name diegene die hen relaas zojuist hebben verteld, een (spreekwoordelijk) hart onder de riem steken.
A.s. vrijdag zal ik, ook voor jullie, bij de CGA, een goed woordje pogen te doen. De komende dagen zal ik mij gaan storten op een soort van sociaal/maatschappelijk pamflet.
Houd moed out there!
Mazzeltov;
Ralph*Sterker door strijd!*
A.s. vrijdag zal ik, ook voor jullie, bij de CGA, een goed woordje pogen te doen. De komende dagen zal ik mij gaan storten op een soort van sociaal/maatschappelijk pamflet.
Houd moed out there!
Mazzeltov;
Ralph*Sterker door strijd!*
En hoe is het intussen met jullie zaak
laat wat weten ook al is het niet veel wat je kan zeggen aangezien DEXIA meekijkt
laat wat weten ook al is het niet veel wat je kan zeggen aangezien DEXIA meekijkt
-
beledigde belg
theun, ook al is in de ogen van jullie Ollanders Belgie af en toe een bananenrepubliek, ook wij hebben wetten waaraan wij ons net als Ollanders houden. En doen wij dat niet, dan hebben ook wij rechtbanken die corrigerend optreden. Alleen denken wij Belgen nu ik dit forum zo lees beter na bij wat wij doen. Wij zijn niet zo hebzuchtig dat wij ons erin laten luizen door mensen die gouden bergen beloven. Wij geven ons geld liever uit aan een trappiske inplaats van te proberen het via geleend geld te laten vermeerderen. Geld lenen en aan het eind van de rit nog geld uitkrijgen, Ollanders kun je alles wijsmaken.
-
Gast
Deze constructie was alleen mogelijk in Nederland en mensen uit de grensstreken met name Belgen maken meer dan 70% uit van het aantal deelnemers. Hoeze slimme Belgen.
-
domme Ollander
Ollanders zijn gewoon veel dommer dan Belgen. (al proberen de Ollanders wel vaak te doen alsof Belgen dom zijn, het is wel duidelijk dat Belgen slimmer zijn).
-
Gast
Geplaatst op 10 Nov 2003 16:27 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Deze constructie was alleen mogelijk in Nederland en mensen uit de grensstreken met name Belgen maken meer dan 70% uit van het aantal deelnemers. Hoeze slimme Belgen
--------------------------------------------------------------------------------
Deze constructie was alleen mogelijk in Nederland en mensen uit de grensstreken met name Belgen maken meer dan 70% uit van het aantal deelnemers. Hoeze slimme Belgen
-
beledigde belg
als er zoveel Belgen hebben meegedaan, waarom lees ik dan geen klaagbrieven van mijn landgenoten. Zijn die dan zo intelligent dat zij er tijdig genoeg zijn uitgestapt? Of zijn het geen z**kerds zoals jullie Ollanders. Ik denk dat allebei waar is. Jullie Ollanders hebben het zo druk met denken dat jullie slim zijn, dat wij jullie allang op de Europese IQ ladder voorbijgestreefd zijn. Ik pak nog een trappist, nen tripel. Proost...................
-
Gast
Ollanders zijn zo dom dat ze zelfs zich proberen te verdedigen met kletspraatjes.
-
Gast
België bestaat voor 75% uit Nederlanders, dus staan jullie onder ons.