Nadat ik deze week de jaaropgaaf van mijn
""Winst"" verdriedubbelaar heb ontvangen ben ik me nu pas met deze materie bezig gaan bezighouden, en voel ik nu ook hoe gigantisch ik genaaid ben door die gasten.
Mijn vraag is waarom kan zo'n gerechtelijk uitspraak wel eens 7 jaar op zich laten wachten..?? Zo'n rechtzaak + eventueel hoger beroep kan toch in enkele maanden geregeld zijn.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom 7 jaar..??
-
Ali
Re: Waarom 7 jaar..??
Je bent genaaid door de beurskoersen. Laten we de zaken wel helder houden.
Ali
Ali
-
toetje
Let een beetje op je woorden.Niemand zit te wachten op je en dan nog een taal gebruik waar de honden geen brood van lusten.toet
-
forza
waarom 7 jaar....
omdat Legio lease = Aegon
Omdat Dexia = Aegon
omdat Dexia en Aegon elkaar nu proberen de schuld te geven.....omdat het nu dus om 1 persoon gaat die door gebruik te maken van ons rechtssysteem.....jaren lang het kan rekken door in hoger beroep te gaan.....elkaar procedure fouten toe te schrijven...(en van te voren de procedure fouten al zelf te bedenken...)
Omdat......men het net zo lang gaat rekken dat er zo weinig over zijn....dat het hun geen geld gaat kosten....
.........
Want over 7 jaar hebben jullie allemaal..inclusief ik alles betaald......
Dus......vandaar 7 jaar...minimaal........
omdat Legio lease = Aegon
Omdat Dexia = Aegon
omdat Dexia en Aegon elkaar nu proberen de schuld te geven.....omdat het nu dus om 1 persoon gaat die door gebruik te maken van ons rechtssysteem.....jaren lang het kan rekken door in hoger beroep te gaan.....elkaar procedure fouten toe te schrijven...(en van te voren de procedure fouten al zelf te bedenken...)
Omdat......men het net zo lang gaat rekken dat er zo weinig over zijn....dat het hun geen geld gaat kosten....
.........
Want over 7 jaar hebben jullie allemaal..inclusief ik alles betaald......
Dus......vandaar 7 jaar...minimaal........
-
Ali
Toet, ik gebruik exact dezelfde woorden als Hans. Hij wel en ik niet omdat ik nuanceer? Dat is dus waar het misgaat. Nogmaals: laten we de zaken wel helder houden.
Ali
Ali