LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom dan geen inhoudelijke antwoorden

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Pay Back zuivere koffie ?

Waarom dan geen inhoudelijke antwoorden

Ongelezen bericht door Pay Back zuivere koffie ? »

Opvallend is dat er wel gereageerd wordt op mij eerdere topic over pay back. Maar op de vragen wordt niet ingegaan.
Zoals ik al eerder heb aangegeven: is pay back nu aan het ZAAIEN om straks te OOGSTEN.
Kijk dit staat oa.op hun site:
**
Organisatie:
Het bestuur van Payback bestaat uit een groep professionals uit verschillende sectoren en vakgebieden. De bestuursleden zetten zich ieder vanuit een eigen motivatie, betrokkenheid en deskundigheid in voor de vereniging. Payback wordt fulltime bestuurd vanuit een compleet ingericht kantoor. Dagelijks is Payback bezig met werken aan oplossingen en het geven van support aan gedupeerden.
**
Waar wordt dit van betaald dan....
Wie heeft ooit reactie gehad op z'n vraag die is gesteld aan pay back...
En nu niet van die algemene gevoelsmatige antwoorden...nee ga nou is in op de inhoud...
Ik ben niet voor ik ben niet tegen maar ik ben wel op m'n hoede, als Dexia gedupeerde lijkt me dat logisch.

Paula

Re: Waarom dan geen inhoudelijke antwoorden

Ongelezen bericht door Paula »

Aan deze grote held(in) die anoniem post:

Via email word ik op de hoogte gehouden van hun activiteiten zoals bijvoorbeeld kontakt zoeken met de media (volgende week staat er een interview met Pay-Back in het Algemeen Dagblad), samenwerking met deskundigen, het aanspannen van een kort geding en plannen zoals bijvoorbeeld het organiseren van een demonstratie. (Dit doe ik uit mijn hoofd want mijn email-bestand heb ik tijdelijk opgeslagen.) Eenieder die lid is wordt ook - uitdrukkelijk - uitgenodigd om deel te nemen aan de activiteiten van de leden.

Ze werken samen met GeSp die zich inzet voor gedupeerden van Aegon Sprintplan. Zij hebben ook een eigen website en alle kontakten die ik met beide gehad heb waren heel aangenaam, adequaat en zeer korrekt. Mijn vraag aan hen over of ik de maandelijkse inleg zou proberen te verlagen, werd keurig beantwoord.

Ik voel de motivatie en de enorme inspanningen van hen (zie ook het bericht van Jurgen Weber elders op dit forum). Zelf kan ik vanwege persoonlijke omstandigheden niet actief meedoen, maar dat ligt dus geheel aan mij.

Het ledenaantal loopt op, ik weet niet hoeveel het er nu zijn, maar o.a. door oproepen in de krant worden het er steeds meer.

Kortom: ik geloof in hen en mijn steun hebben ze, hoe bescheiden ook.

Verder zou ik je willen adviseren ZELF kontakt met hen opnemen, in plaats van hier te gaan lopen jengelen.

Voor Paula

Ongelezen bericht door Voor Paula »

Paula,
Mij maakt het niet uit wie reageert op deze topic, hoef ook geen namen te weten.
Maar ik had gehoopt dat er mensen met VERSTAND zouden reageren, helaas, weer mislukt.
Voor hoelang ben je aangenomen bij pay back?

bram

Ongelezen bericht door bram »

Ik kan de reactie van Paula alleen maar be-amen. Mijn ervaringen met payback zijn zeer positief en uiterst korrekt.

De man/vrouw met synoniem "Voor paula" kan ik verzekeren dat ik nog steeds over mijn volle verstand beschik en ook dat dit uitstekend functioneert.

Naast SLV is nu ook Payback een ernstige bedreiging aan het worden voor de financiele sector. Voelt u zich gedupeert, sluit u dan bij SLV en Payback aan!

Bram

NickW

Ongelezen bericht door NickW »

kritische vragen over pay-back worden ALTIJD ontweken.

Pay-back is mijns inziens net zo betrouwbaar als Legio-lease!

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Ik vermoedde al zoiets... geen oprechte vraag over Pay-Back en gepost door iemand die graag een eventuele bedreiging voor Dexia op deze manier ter discussie zou willen stellen.

Bijzonder sneu.

Ga nou is inhoudelijk in

Ongelezen bericht door Ga nou is inhoudelijk in »

Paula,
Ga nou is inhoudelijk in op mijn topic..
Kun je niets anders als wat Nick ook zegt alles betreffende pay back negeren...

Nu is het me duidelijk...

Ongelezen bericht door Nu is het me duidelijk... »

Nou, gezien de bovenstaande reactie is het mij volkomen duidelijk, Pay Back is aan het zaaien.... en als de tijd daar is halen ze de vette oogst binnen.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Waarom los je - als je zo wantrouwig bent- niet heel gewoon ZELF je EIGEN problemen op??????

Blokkendoos

Ongelezen bericht door Blokkendoos »

Nou blok had van jou een inhoudelijke reactie verwacht.
Maar blijkbaar val je nu toch door de mand.
En zo zie je maar weer, waar ander jaren mee bezig zijn weet ik binnen een paar uur boven tafel te krijgen.
Blok je deugt van geen kant

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Heerlijk he, om zo volkomen anoniem eens lekker je vuil te spuien. Je bent het toonbeeld van de eerlijk en oprechte mens ! ! ! ! ! !

ff naar boven halen

Ongelezen bericht door ff naar boven halen »

ff naar boven halen.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf blokkie...

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

We zullen zien wie er aan het langste eind trekt.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Wat een ontroerend forum ik vind Oom Jaap wel aardig. Weest toch lief voor elkaar.

Binnenkort loopt mijn uitkering af en ook nog een contract van LL heb daarvoor f 800,00 per maand voor betaalt wie weet wat mijn schuld is . Volgens € tig ik weet het niet meer.

Groeten

John

Ongelezen bericht door John »

He, lieden blijf bij de les, het gaat hier om nos allen.
Als we nou ook nog tegen elkaar gaan werken is dat alleen maar in het voordeel van Dexia, Legio en SpaarSelect.
Je hoeft niet met ons mee te doen bij PAYBACK het mag.
We proberen een oplossing te vinden en kijken of we ook jou probleem op kunnen vangen.
Doe je niet mee prima, maar wij proberen met een grotere groep mensen een vuist te maken.
Als je ook meer indruk wil maken sluit je bij ons aan, en vecht mee tegen het onrecht wat ons is aangedaan, i.p.v elkaar hier wat zwart te maken.
We hebben allemaal het zelfde probleem Dexia-anorectia en daar moeten we als de donder vanaf zien tekomen door keihard terug te slaan.
Ga je met ons mee? OK, zoniet even goede vrienden, maar dan sta je wel alleen voor dit grote probleem en een grote bank.

Wie betaald Pay Back?

Ongelezen bericht door Wie betaald Pay Back? »

Wie betaald Pay Back en ga is inhoudelijk in op deze Topic..

Neutraal

Ongelezen bericht door Neutraal »

Wie betaald Pay-back? Dat is vragen naar de bekende weg!
Wie betaald Leaseverlies?
Wie betaald Eegalease?
Wie betaald de consumentenbond?
wie betaald jouw uitkering?

Gesloten