LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wachten. toet
Wachten. toet
Vandaag de 12-02-03.Nog steeds niets gehoord van dexia.Begin me toch een beetje bezorgd te maken.Lees de ingezonden stukjes elke dag nog even door maar zoals het er nu uitziet is er niet veel te vermelden.Wel een brief van spaarbeleg over de fiscaaloverzicht 2002.Waarde per 31-12-2002.In euro 5.432.00.Wel flink gezakt 01-01-2002.7.106.00.Maar niet dat er een restschuld is ontstaan.Daar ben ik ook wel blij mee.Vertelde al eerder dat spaarbeleg gelijk ons opgebeld heeft om een afspraak te maken.Zij zijn ook bij ons thuis geweest.Dit noem ik nog eens mee voelen met klanten.Iets wat ik van legio niet kan zeggen want toen alles mis ging nooit meer iets van hun gehoord.Schandalig dat zijn de woorden die ik over hebt van legio of dexia.Ik zie met genoegen dat dexia in de problemen zit kan hij voelen wat zoveel gezinnen voelen.Veel liefs voor de mensen die me aan het hart gaan ze weten wie ik bedoel.Doei toet
Re: Wachten. toet
Hey Toet!
Spaarbeleg werkt met kantoren, persoonlijke adviseurs, huisbezsoeken en heeft (dus) heel wat minder klanten. Legio heeft slechts een gratis (!) telefonische helpdesk. Moeten die telefonische adviseurs dan op hun fiets het hele land door op bezoek bij hun 200.000 klanten om een schouder te bieden om op uit te huilen?
Wel realistisch blijven hoor!
Kees
Spaarbeleg werkt met kantoren, persoonlijke adviseurs, huisbezsoeken en heeft (dus) heel wat minder klanten. Legio heeft slechts een gratis (!) telefonische helpdesk. Moeten die telefonische adviseurs dan op hun fiets het hele land door op bezoek bij hun 200.000 klanten om een schouder te bieden om op uit te huilen?
Wel realistisch blijven hoor!
Kees
Bij mij zijn ze van Spaarbeleg ook langsgeweest, dat getuigt van een goede service ondanks dat het niet zo goed gaat met mijn sprintplan (hierbij heb je nooit een restschuld en word je ook niet BKR geregistreerd) Bij Legio is de service uiterst belabberd, het enige wat ze willen is incasseren en nog eens incasseren.
Eerst kregen we nog maandelijks ook nog zo'n blaadje Zepper, dit heb ik al heel erg lang niet meer gezien. Ze willen ook nooit in de Media reageren op de vele beschuldigingen die ze krijgen, dat zegt ook al genoeg. Als alles juridisch zou kloppen zouden ze niets te vrezen hebben, maar dit blijkt nergens uit.
Dexia zijn een stel ratten!
Eerst kregen we nog maandelijks ook nog zo'n blaadje Zepper, dit heb ik al heel erg lang niet meer gezien. Ze willen ook nooit in de Media reageren op de vele beschuldigingen die ze krijgen, dat zegt ook al genoeg. Als alles juridisch zou kloppen zouden ze niets te vrezen hebben, maar dit blijkt nergens uit.
Dexia zijn een stel ratten!
Hoi RP!
Legiolease heeft zich een keer laten verleiden om te reageren in de media. Dat was in de uitzending van TROS Radar. Daarin kreeg de directeur echter niet de kans om te antwoorden op aantijgingen of zo wie zo uit te spreken (van onze Antoinette). Zoiets komt niet lekker over. Begrijpelijk dat ze niets meer van zich laten horen in de media; die zijn toch alleen maar uit op dramatische beelden effectbejag enzo. Als ze wat willen melden doen ze dat toch persoonlijk?
Groeten hoor! Kees
Legiolease heeft zich een keer laten verleiden om te reageren in de media. Dat was in de uitzending van TROS Radar. Daarin kreeg de directeur echter niet de kans om te antwoorden op aantijgingen of zo wie zo uit te spreken (van onze Antoinette). Zoiets komt niet lekker over. Begrijpelijk dat ze niets meer van zich laten horen in de media; die zijn toch alleen maar uit op dramatische beelden effectbejag enzo. Als ze wat willen melden doen ze dat toch persoonlijk?
Groeten hoor! Kees
Dag kees .Toch even reageren.Nee ik verwacht niet dat ze het land door gaan op een fiets.Maar heel even een telefoontje is toch niet te veel gevraagd is het wel.Trouwens als ze je aandelen kunnen aansmeren komen ze nog op de rolschaatsen dus hou op met dat geleuter.Dexia is niet alleen onbeschoft het zijn voor mij de grootste oplichters die ik in mijn leven hebt meegemaakt.Reageren ook nooit op je post dus hou maar op.Het is ook nooit in me op gekomen om spaarbeleg zomaar op te zeggen of om niet meer te betalen nu dat het wat minder gaat.Wij zijn heel netjes behandeld door hun en dat mag ook gezegd worden.Er zijn trouwens wel meer dan 200.000 opgelicht .Bij de tijd blijven.toet
Hey Kees,
Nou ik heb die allevering van Tros radar van die keer dat die persoon van Legio langs was gekomen. Dat niet uit laten praten viel wel mee, hij wist gewoon geen antwoord te geven en daarom verschuilen ze zich achter dat zogenaamde niet uit laten praten. Uit zichzelf zijn ze bij Legio nooit naar voren gekomen met een mededeling naar de klant, gewoon zovel mogelijk geld opstrijken en het maakt hun niet uit wie de dupe wordt.
In een van de weinige brieven die ik na een van de Radar uitzendingen heb ontvangen schreef Legio dat de aanteigingen 'nooit bewezen zijn' in plaats van 'dit is niet zo' wat al een beetje aangeeft dat ze zich toch in het nauw gedreven voelen. vind je niet?
Nou ik heb die allevering van Tros radar van die keer dat die persoon van Legio langs was gekomen. Dat niet uit laten praten viel wel mee, hij wist gewoon geen antwoord te geven en daarom verschuilen ze zich achter dat zogenaamde niet uit laten praten. Uit zichzelf zijn ze bij Legio nooit naar voren gekomen met een mededeling naar de klant, gewoon zovel mogelijk geld opstrijken en het maakt hun niet uit wie de dupe wordt.
In een van de weinige brieven die ik na een van de Radar uitzendingen heb ontvangen schreef Legio dat de aanteigingen 'nooit bewezen zijn' in plaats van 'dit is niet zo' wat al een beetje aangeeft dat ze zich toch in het nauw gedreven voelen. vind je niet?
Hey Rashad!
Zou kunnen hoor, ik weet het ook allemaal niet meer...
Wat ik eigenlijk gewoon wil is ACTIE! Nu wat doen, anders wordt het nooit wat. Hoe dan ook, met de aanpak van Radar ben ik het meestal niet eens. De onderwerpen die ze aansnijden zijn meestal wel heel relevant...
Groeten hoor! Kees
Zou kunnen hoor, ik weet het ook allemaal niet meer...
Wat ik eigenlijk gewoon wil is ACTIE! Nu wat doen, anders wordt het nooit wat. Hoe dan ook, met de aanpak van Radar ben ik het meestal niet eens. De onderwerpen die ze aansnijden zijn meestal wel heel relevant...
Groeten hoor! Kees
wat ik persoonlijk heel raar vind dat je radar nu even
over dit probleem hoort.
je kunt inderdaad wel afwachten maar straks loopt voor de meeste mensen hun termijn af en wat dan.
de mensen zijn allemaal flink in de boot genomen en de heren in hun nette pak liggen waarschijnlijk ergens in het zuiden van europa.
er bestaat zoiets in nederland als recht,zeker het aanrecht
over dit probleem hoort.
je kunt inderdaad wel afwachten maar straks loopt voor de meeste mensen hun termijn af en wat dan.
de mensen zijn allemaal flink in de boot genomen en de heren in hun nette pak liggen waarschijnlijk ergens in het zuiden van europa.
er bestaat zoiets in nederland als recht,zeker het aanrecht