EEGALEASE is "zeer" efficient bezig !!!
Nadat ik 2 emails had gestuurd met de vraag hoe het nu zat met de machtiging waarmee de eegaleasers het contract met DEXIA via de rechtbank Amsterdam zouden kunnen vernietigen, kreeg ik na 1,5 week het navolgende emailbericht:
Geachte heer/mevrouw ,
Ik kan uw vraag niet vinden.
Met vriendelijke groet,
Stichting Eegalease
Afdeling Informatie
HET VERTROUWEN IN DEZE STICHTING EN DE STICHTING LEASEVERLIES IS INMIDDELS GEDAALD TOT HET 0-PUNT !!
De andere sites BLOK stemmen mij ook niet echt vrolijk. Een flink stel malloten is daar elkaar aan het bestoken met allerlei beschuldigingen van nogal bedenkelijk niveau.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WANPRESTATIE EEGALEASE ? (EEGALEASE ONBEREIKBAAR)
Re: WANPRESTATIE EEGALEASE ? (EEGALEASE ONBEREIKBAAR)
hphjansen,
Heb ongeveer zelfde ervaring! Bij het inzien van mijn gegevens ontdekte ik dat er een aantal gegevens niet klopten!
Na e.e.a. veranderd, verzonden en gecontroleerd te hebben was het weer hetzelfde.Op een andere dag idem en ik kan niets doen!
Mijn gegevens kloppen nu dus niet!
Eerder heb ik ook al vragen gesteld en kreeg een standaard antwoord!
Komt bij mij slordig en niet professioneel over.
Vrgr
Pluutje
Heb ongeveer zelfde ervaring! Bij het inzien van mijn gegevens ontdekte ik dat er een aantal gegevens niet klopten!
Na e.e.a. veranderd, verzonden en gecontroleerd te hebben was het weer hetzelfde.Op een andere dag idem en ik kan niets doen!
Mijn gegevens kloppen nu dus niet!
Eerder heb ik ook al vragen gesteld en kreeg een standaard antwoord!
Komt bij mij slordig en niet professioneel over.
Vrgr
Pluutje
HPH
op de site van eegalease staat al heel lang
Ik denk dat ze nogal wat moeten regelen voor 15000 machtigingen.
willy
op de site van eegalease staat al heel lang
en voor de machtiging staat dat er nog contact word opgenomen.E-mails kunnen vanwege het enorme aantal dat wij dagelijks ontvingen niet meer individueel worden beantwoord.
Ik denk dat ze nogal wat moeten regelen voor 15000 machtigingen.
willy
Willy
dat ben ik wel met je eens maar het frustreerd mij ook behoorlijk niets te vernemen.
Eegalease kan toch bijv. een email sturen aan hun leden of op de site iets vermelden zodat men in ieder geval weet dat er íets gebeurd. Nu is iedereen in twijfel.
Groeten Hans
dat ben ik wel met je eens maar het frustreerd mij ook behoorlijk niets te vernemen.
Eegalease kan toch bijv. een email sturen aan hun leden of op de site iets vermelden zodat men in ieder geval weet dat er íets gebeurd. Nu is iedereen in twijfel.
Groeten Hans