LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat als ik dood ga?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
henk

wat als ik dood ga?

Ongelezen bericht door henk »

Ik vraag me af wat er gebeurd als ik dood ga, moet mijn gezin dan toch nog al die kosten betalen?
Ik ben op dit moment zwaar overspannen van deze hele zaak en weet me geen raad meer.
Ik ben het leven en het onrecht wat mij en mijn gezin word aangedaan zat.
Als de kontracten vervallen met mijn dood dan is het een overweging waard.
We krijgen nergens een poot aan de grond en niemand kan je helpen Spaarselect niet,Dexia niet en niemand helpt om van je schulden af te raken.
De banken willen geld zien en de verkopers kiezen het hazepad en laten je gewoon zakken in je graf.
Ik ben het helemaal beu in dit land, oplichters hebbenhier een eldorado en hun klanten een hel.

nadia

Re: wat als ik dood ga?

Ongelezen bericht door nadia »

Henk, kop op hoor! Dit vind ik eng om te lezen. Ik weet dat ik makkelijk praten heb want ik sta niet in jouw schoenen maar wil je wel even steunen.
Op je concrete vraag of je gezin dan moet betalen, dat ligt eraan of je vrouw ook heeft meegetekend. Zo niet dan wordt de schuld kwijtgescholden maar...... zover laat je het niet komen, hoor!
Je bent niet alleen hier!

m.v.g. Nadia

el

Ongelezen bericht door el »

Henk ik leef met je mee, ik heb ook een schuld van zo'n 100000 euro maar dat laat ik mij niet zomaar afpakken.
Laat Dexia je maar aanklagen als je niet betaald ze komen er toch niet mee weg.

JoopB

Ongelezen bericht door JoopB »

Dan ben je er niet meer!

Groet,
Joop

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Henk,

Kom op! Je kan voor steun altijd op het forum terecht.
Wat moeten je vrouw en kinderen nou zonder jou?
Ik begrijp hoe je je voelt. Ik zit zelf nl al 5 maanden in de ziektewet, door dit hele gezeik. Zag het ook even niet meer zitten, maar begrijp me niet verkeerd.
Er zijn belangrijkere dingen. En denk jij nou echt dat Nederland zoveel gedupeerde naar de vervelend laat gaan?
Dat geloof ik nooit.
Maar misschien helpt het als je je verhaal op papier zet en dit naar legio stuurt of zit je bij spaarselect.
Je kan het altijd proberen.
Sterkte verder.

mark

Ongelezen bericht door mark »

pfffffffffff..........aandachttrekker,ik heb zo vaak aan d egrond gezeten,heb meerdere malen vermogens gewonnen en verloren,
gewoon opnieuw beginnen,en inplaats van te zeuren er iets positiefs uithalen

mark

trouwens natasja,jij schrijft....."denk je nu echt dat de nederlandse regering zoveel gedupeerden naar de kloten laat gaan"
ja natuurlijk.......of denk je dat ze ook alle zelfstandige ondernemers,alle beleggers en alle mensen met beleggingshypotheken gaat cmpenseren...oorzaak dupering legiohouders is beurscrash,en dat is ook de oorzaak voor de groep die ik noem.
ik ben ervan overtuigd dat jullie claim kansloos is,en dat de normale nederlandse burger het niet zou pikken als die claim word toegekend.........dan krijg je hier pas rellen

Moonshotter

Ongelezen bericht door Moonshotter »

Idioot! :

Ik ben het helemaal beu in dit land, oplichters hebbenhier een eldorado en hun klanten een hel.

Wordt dan een oplichter!

Anton Aus Tirol

Ongelezen bericht door Anton Aus Tirol »

Ik zit zelf nl al 5 maanden in de ziektewet, door dit hele gezeik.

Stomme doos!

Weet je wat de staat jou kost?
Huh?
Nou, dat kan ik weer van mijn niet zuur verdiende beleggingscenten weer aan je betalen! Tsja nu kan ik nog minder aandelen kopen en dalen de koersen dus HARDER en ben je langer arbeidsongeschikt!
Jou algehele domheid en hebzucht kost de NL staat bakken vol geld!

mark

kijk,

anton is eindelijk iemand die weet hoe verstandige burgers op zogenaamde gedupeerden reageren,
jullie moeten gewoon betalen en weer gaan werken,punt uit

Marco V

Ongelezen bericht door Marco V »

Alleen is er geen werk! AiAIAIIAIAIIA! iedereen werkloos bij aex 100 slaapt iedereen in een doos!

g.oeroe

Ongelezen bericht door g.oeroe »

Ben volledig uitgekleedt door die legio mensen!
Maar gelukkig is mij door hun verzekerd dat de AEX eind mei op 400 zal staan..dus daar houdt ik mij aan vast.
Is mn enige hoop

Francis

Ongelezen bericht door Francis »

Beste Tom

Het is zo jammer dat ze van onze belastingcentjes de AFM en DSI niet beter hebben laten funktioneren.
Dan was dit niet nodig geweest.

Joke

Ongelezen bericht door Joke »

Zeker ook van Nassie ?

Walgelijk.

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Natasja, Nadia,Sonja, El en alle anderen:

Ik vind het heel eerlijk van jullie dat je zo je situatie durft weer te geven op dit forum.

Ik heb hiervoor veel waardering. Jullie steunen mensen waar het maar mogelijk is, terwijl het voor jullie ook niet makkelijk is.

Veel sterkte en wijsheid en op een goede afloop. Er is bij mij vanavond iets gebroken bij de plaatsing van Nassie. Ik heb veel geleerd van dit forum maar neem het niet meer serieus en wil er niets meer van weten.

Succes,

Albert

Joke

Ongelezen bericht door Joke »

Albert ik heb respect voor je.

Joke.

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Albert,

Nadat ik bovenstaande berichtje had gelezen ben ik eens gaan kijken wat je bedoeld. Ik begrijp wat er is gebroken in je. Wat een misselijke actie.
Maar ga nou niet weg van het forum.
Maar wat Joke ook zei, ik heb ook respect voor je.
Kop op!

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic is gesloten. We verzoeken Henk een e-mail te sturen naar de redactie [email protected]

Redactie TROS Radar

Gesloten