LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ... wat als ik nou helemaal niet reageer ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Johansson

... wat als ik nou helemaal niet reageer ?

Ongelezen bericht door Johansson »

Ook ik heb dat Dexia-aanbod thuisgekregen. Er wordt daarin gesteld dat ik vóór 1 april hierop moet reageren. Maar ik lees nergens wat de gevolgen zijn als ik helemaal niet reageer. Vooral omdat mijn contract toch pas van de zomer afloopt, vraag ik me dan ook af waarom ik nu al zou moeten reageren. Ik loop nog steeds mijn maandelijkse termijnen in die beerput te stoppen en peins er niet over om op het Dexia-aanbod in te gaan. Dan kan ik toch net zo goed helemaal niet reageren ?
Als er iemand hier iets zinnigs op kan zeggen, graag.

rick

Re: ... wat als ik nou helemaal niet reageer ?

Ongelezen bericht door rick »

ik zat hetzelfde te denken, belachelijk dat je een half jaat van te voren dit opeens moet aangeven. Dat kan toch niet, er kan nog zoveel veranderen.... Maar verder kan ik er juridisch niwets zinnigs op zeggen....

Pep

Ongelezen bericht door Pep »

Ik voeg me bij de mensen met deze vraag. Weten de vaste bezoekers hier (Blok, Toet, enz.) geen antwoord op ?
Dit omdat de vraag sturen naar de SLV toch geen zin heeft, lijkt me.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Weet hier geen antwoord op.Denk dat ze erg wanhopig zijn.Zolang je nog maandelijks je aflossing betaald.Lijk het mij overbodig dat je nu al moet besluiten wat je dan ga doen.Als je nu besluit wat je doet en het staat zwart op wit dat zit je er aan.Is het een voorstel of een eis van dexia? toet

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Ik heb gelezen op de web-site van Dexia, dat als je helemaal niets doet, je gewoon voor de standaard dingen in aanmerking komt. Check dit anders nog even bij veel gestelde vragen op de web-site Dexia aanbod. Ik vind het ook belachelijk dat je nu al moet beslissen, maar ze proberen gewoon klanten te pikken van de stichting Leaseverlies. Succes allemaal!!!

Pinarie

Ongelezen bericht door Pinarie »

Mijn contract loopt tot 1 januari 2003. Wanneer kan ik dan bericht over een aanbod van Dexia verwachten? Wie weet hoe gunstig of ongunstig het produkt Triple Effect is. Alle drie de koersen staan lager dan laag.

Gesloten