| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat doen we
-
toet
Wat doen we
Vraag wat gaan we nu doen?Welke richting kiezen we.Laten wij ons bang maken door dexia (deurwaarder)of gaan we verder met niet betalen.Weet iemand nog verder stappen die we kunnen nemen?toet
-
Willem
Re: Wat doen we
Toet,
laat je niet gek maken.... Als je nu niet kunt betalen, kun je het ook niet als er incassokosten bijkomen, laat staan advokaat kosten.... Het blijft simpel, laat DEXIA maar naar de rechter stappen. Dit gaan ze niet redden om verscheidene goede redenen waarop ze geen concreet antwoord kunnen of willen geven.
Succes en stay calm.
laat je niet gek maken.... Als je nu niet kunt betalen, kun je het ook niet als er incassokosten bijkomen, laat staan advokaat kosten.... Het blijft simpel, laat DEXIA maar naar de rechter stappen. Dit gaan ze niet redden om verscheidene goede redenen waarop ze geen concreet antwoord kunnen of willen geven.
Succes en stay calm.
-
EE
Hoii Toetje
Wij hebben al eerder contact gehad via de mail , ik betaal dus ook niet heb wel een bief gehad dat we dus 113€ p\m 90 maanden lang af kunnen lossen, MAAR dan moeten we wel allebij tekenen en van de rechtzaak (Stichting) afzien............dat doen we dus zeker niet..... betalen dus niet..heb jij nu al reactie gehad op ggn ..
mvg
Wij hebben al eerder contact gehad via de mail , ik betaal dus ook niet heb wel een bief gehad dat we dus 113€ p\m 90 maanden lang af kunnen lossen, MAAR dan moeten we wel allebij tekenen en van de rechtzaak (Stichting) afzien............dat doen we dus zeker niet..... betalen dus niet..heb jij nu al reactie gehad op ggn ..
mvg
-
toet
Dag ee .Nee ik verwachte hem vandaag en de post had niets van ggn bij zich.Ben nieuwsgierig of er mensen op het tweede voorstel van dexia ingaan.Dexia moet toch wel door hebben dat er iets fout gegaan is.Andere doen ze dit aanbod niet aan deze mensen.Drie jaar een grote maandlast en de rest wordt volgens hun weg gescholden.Het stinkt aan alle kanten.De aankomende week zal er wel in op gegaan worden via de media.Ik ben gisteren op de site van dexia geweest en daar staat dat ze ook moeten tekenen en afstand doen van verdere stappen.Dat is iets wat ik niemand zou aanraden.Als het echt mis gaat en ik moet betalen wil ik van dexia een bewijs dat als de stichting wint ik mijn inleg plus rente terug krijg anders laat ik het zelf via de rechtbank lopen en dan kijken wat hun oordeel is.Zij willen dat ik afstand neem van verder stappen waarom kan ik ook ik dat niet eisen?Verleden jaar om deze tijd was ik al met legio bezig.Ik moet daar aan terug denken om dat ik achter de computer bezig was en het bericht van pim op de tv zag.God wat was ik die avond ziek en verdrietig en wat heb ik een hekel aan die lelijke idioot die dit gedaan heeft.EE groetjes toet
-
Natasja
Toet,
ik denk dat ik mij niet bang laat maken door dexia, maar ik sta er zelf nog niet voor. Dus dat is heel makkelijk gezegd. Als ik dalijk mijn gezinnetje heb reageer ik misschien heel anders. Maar het liefst betaal ik niets aan die ******!
ik denk dat ik mij niet bang laat maken door dexia, maar ik sta er zelf nog niet voor. Dus dat is heel makkelijk gezegd. Als ik dalijk mijn gezinnetje heb reageer ik misschien heel anders. Maar het liefst betaal ik niets aan die ******!
-
Albert
Sterk en goed gesproken Natasja.Weet je wie ook goed kan spreken en schrijven ? Jij weet dat wel ,je bent een kanjer.
Albert.
Albert.
-
Natasja
Albert,
wie bedoel je? ik weet het even niet, maar heb vanavond dan ook lekker gegeten en daar horen een paar wijntjes bij. hahaha
wie bedoel je? ik weet het even niet, maar heb vanavond dan ook lekker gegeten en daar horen een paar wijntjes bij. hahaha
-
Albert
Dat weet je best. Een glaasje is ook heerlijk op zijn tijd.
mvg
albert.
mvg
albert.
-
EE
Toet
Hoi Toet nou we moeten maar mekaar op de hoogte houden en blijf knokken, als ik weer wat hoor mail ik het wel.
Wij tekenen dat aanbod om 85 maanden € 113 af telossen in ieder geval niet + afzien van de rechtzaak Leasverlies . Ga niet me doodvonnis tekenen.
Groetjes en sterte Toet en anderen ook natuurlijk.
Hoi Toet nou we moeten maar mekaar op de hoogte houden en blijf knokken, als ik weer wat hoor mail ik het wel.
Wij tekenen dat aanbod om 85 maanden € 113 af telossen in ieder geval niet + afzien van de rechtzaak Leasverlies . Ga niet me doodvonnis tekenen.
Groetjes en sterte Toet en anderen ook natuurlijk.
-
karin1
Beste mensen,
Ik ben afgelopen vrijdag door die bloedzuigers van Dexia gebeld.
Ze vroegen of ik al die Dexia aanbod hebt verstuurd, ik heb meteen gezegd, dat ik niet op in gaat met het Dexia aanbod, zolang het nog in procedure is.
En ik laat jullie ook weten, dat ik geen 1 cent aan die Dexia terug betaald.
Ik ben niet bang voor die deurwaarder,we zijn gewoon allemaal misleid door deze situatie.
Laten we met zñ allen sterk zijn geef niet de moed op.
groet
Ik ben afgelopen vrijdag door die bloedzuigers van Dexia gebeld.
Ze vroegen of ik al die Dexia aanbod hebt verstuurd, ik heb meteen gezegd, dat ik niet op in gaat met het Dexia aanbod, zolang het nog in procedure is.
En ik laat jullie ook weten, dat ik geen 1 cent aan die Dexia terug betaald.
Ik ben niet bang voor die deurwaarder,we zijn gewoon allemaal misleid door deze situatie.
Laten we met zñ allen sterk zijn geef niet de moed op.
groet
-
ria
Kan iemand mij vertellen wat er bedoeld wordt met post krijgen van het GGN?
groeten
groeten