LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat gebeurt hier?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees

Wat gebeurt hier?

Ongelezen bericht door Kees »

Zeg, dat de gemoederen hier hoog kunnen oplopen, wil niet zeggen dat de een of andere etter hier het hele forum moet gaan lopen verzieken. Begrijp me goed, Meneer Blok mag mij op de een of andere manier niet en heeft mij meermalen ten onrechte beschuldigd, maar dit slaat werkelijk helemaal nergens op. ALs je zo nodig een statement wil maken, doe dat dan op een normale en goed onderbouwde wijze, zodat een discussie mogelijk wordt. Dit is een genante vertoning.

Groeten hoor! Kees

Natasja

Re: Wat gebeurt hier?

Ongelezen bericht door Natasja »

Kees,

Ik ben het helemaal eens met je. Dit slaat nergens meer op.
We zitten hier allemaal in het zelfde schuitje.
i.p.v. elkaar zwart maken horen we elkaar te steunen.
Laten we het gezellig houden.

kees1000

Ongelezen bericht door kees1000 »

helemaal mee eens kees

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Sjakie,

Kun jij mij een goede reden geven waarom die informatie allen aan zou gaan?
Bij voorbaat dank.
Sara

Kees

Ik zou niet weten waarom Meneer Blok die vraag zou beantwoorden. Hij vecht ergens voor en of dat nou veel is of weinig, dat hangt maar net van je visie op materiële zaken af. Het lijkt me dat de bijdragen van mensen allemaal waardevol zijn, of ze nou geen (Sara & Paula) of veel contracten hebben. Doe er je voordelen mee en als je ze op onregelmatigheden betrapt confronteer ze er dan mee. Uiteindelijk leren we dan allemaal wat.

Groeten hoor! Kees

b

Ongelezen bericht door b »

als het zo door blijft gaan heb je kans dat TROS RADER
het forum sluit
wat ik nu allemaal lees loopt de spuigaten uit.

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Kees,

Nou kun je dit wel plaatsen maar stop dan zelf ook eens met je beledigingen !!

Albert.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Kan iemand mij vertellen of dit vaker gebeurt? Heeft het te make met de stand van de maan, publicaties in de media of is dit een gebruikelijke bijwerking van dit forum. In dat geval haak ik denk ik toch maar af. Dit is niet zinvol en onnodig, zoals er hier nu geschreeuwd wordt. Al die tijd en energie kan zoveel beter besteed worden in constructieve actie en discussie.
Met vriendelijke groet, toch nog,
Sara

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Sara,

Helaas gebeurt dit vaker, maar haak nu niet af. Je laat je toch niet uit het veld slaan door bepaalde mensen. Ik lees altijd over die onzin heen, maar ik erger me er wel soms aan. Ik heb ook liever dat het allemaal wat netter gaat, maar helaas is niet iedereen zo ingesteld. Jouw bijdrage is belangrijk, dus blijf AUB toch dit forum volgen. Reageer anders niet meer op bepaalde topics, maar op andere topics waar je kennis eventueel nodig is.

Hans1

Ongelezen bericht door Hans1 »

Forumvulling.............

Kees

Albert, dit vind ik niet kies van je. Zoals je weet laat ik me af en toe uit de tent lokken, maar ik zal nooit degene zijn die begint met beledigen of iets dergelijks.

Toch mijn groeten hoor! Kees

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Ik ben het geheel eens met Kees.
Vandaar dat ik reageer.
Heb besloten op die negatieve dingen niet meer te reageren.
Laten we elkaar blijven steunen.
Vraag me nog steeds af wat het er toe doet hoeveel schuld dhr blok wel of niet heeft.
Wij vragen toch ook niet wat een ander verdient?
Dat vind ik echt op hetzelfde neerkomen.
Dhr Blok is een verstandige man. Niet alleen vanwege het vele werk wat hij voor ons verricht, maar ook omdat ie niet op dit soort stomme vragen reageert.

Isaac

Ongelezen bericht door Isaac »

Beste lotgenoten,

Ik vind't een goed idee als we vrijdag a.s. in Breda alle onderlinge geschillen bijleggen en elkaar de helpende hand rijken.

M.v.g. Isaac

Gesloten