Scanner: MailMonitor for SMTP v1.2.2
Problem description:
Email data:
MessageID:
From: [email protected]
To: [email protected]
Cc:
Subject: Mail Delivery (failure [email protected])
Scanning part []
Scanning part []
Scanning part [message.scr]
Attachment validity check: passed.
Virus identity found: W32/Netsky-P
Virus identity found: W32/Netsky-P
mvg bo39
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat is dit piet??
-
Re: wat is dit piet??
Virusmelding/ waarschuwing misschien??!!
m.v.g. justice man 007
m.v.g. justice man 007
yep, maar ik mail niet met PIET HEZEMANS.
MVG BO39
MVG BO39
Dat maakt niet uit. Ik heb zo al honderden mails ontvangen van allerlei personen waar ik niet mee mail. Dat is juist het vervelende van dit virus die van iedereen wat oppakt en het willekeurig verzend. Via virusalert kan je een programma downloaden genaamd "Stinger" die alle files die door dit virus op je schijf worden geplaatst, er weer afhaalt. Drie files moet je met de hand verwijderen maar dat geeft dit programma aan. Nadat alles is verwijderd moet je het systeem opnieuw opstarten omdat een gedeelte in memorie blijft draaien en direct daarna de boel weer infecteerd als je niet opnieuw opstart.
Dit virus is zeer waarschijnlijk niet door Hezemans verzonden maar ergens uit een willekeurig adresboek opgevist met andere adressen en daarna in een file gezet die daarna naar alle adressen deze mail verstuurd en daarbij één van de adressen als afzender mee geeft. Meestal is je syteem gelijk besmet als je dit mailtje ontvangt. Vaak merk je dat doordat je cursor vreemde dingen gaat doen als je op het internet zit.
Dit virus is zeer waarschijnlijk niet door Hezemans verzonden maar ergens uit een willekeurig adresboek opgevist met andere adressen en daarna in een file gezet die daarna naar alle adressen deze mail verstuurd en daarbij één van de adressen als afzender mee geeft. Meestal is je syteem gelijk besmet als je dit mailtje ontvangt. Vaak merk je dat doordat je cursor vreemde dingen gaat doen als je op het internet zit.
opwww.symantec.com kan je tegen dit virus een gratis tool downloaden om te checken of je dit virus hebt opgelopen ja of nee en vervolgens kun je het verwijderen. dit virus is zeer hardnekkig en gaat in al je .exe files zitten waarddor je computer steeds trager wordt.
doe er snel wat aan!!!!!
mzl
Daredevil
doe er snel wat aan!!!!!
mzl
Daredevil
ik dank jullie
mvg bo39
mvg bo39