LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is wijsheid??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
PLMSmeets

Wat is wijsheid??

Ongelezen bericht door PLMSmeets »

Plotseling werd ik geconfronteerd met een BKR registratie in Tiel van ruim 27.000 Euro. Dit bleek een aandelenleasecontructie van Labouchere te zijn terwijl ik dacht dat ik gewoon aan het sparen was!! Bekend verhaal bij velen, denk ik.
Onder protest heb ik de contracten moeten afkopen omdat ik anders geen hypotheek op mijn nieuwe woning kon krijgen.
Ik ben lid van SLV.

DEXIA dreigt nu met een dagvaarding als ik niet binnen 5 dagen de restschuld van 13000 Euro betaal.

- Is het slim om onder protest (een gedeelte) te betalen en voor het restant een regeling te treffen (zonder verlies op aanspraak van rechten)

- Moet ik het er op aan laten komen en de rechter een uitspraak laten doen?

- Welke kosten zijn er mee gemoeid als ik 'doorvecht' of doet SLV dat voor mij en alle anderen?

In ieder geval iedereen sterkte met deze witteboordencriminelen.

Groet, Patrick

niesing

Re: Wat is wijsheid??

Ongelezen bericht door niesing »

Nu er een uitspraak is gedaan in 10 zaken en de gedupeerde maar een klein deel van de restschuld hoeven terug te betalen wil ik een algemene vraag stellen.
Is het nu nog wel verstandig om door te gaan met de maandelijkse betalingen. Ik betaal reeds voor het 3e jaar verlenging dus 6 jaar en ben het eigenlijk een beetje zat. Stichting leaseverlies hoor ik ook niet veel van. Weet er iemand wat er gaat gebeuren als ik niet meer betaal en wat de cosequnties kunnen zijn

Groetjes gedupeerde :x :x

marrie de Vogel

Ongelezen bericht door marrie de Vogel »

Ik heb de nieuwe overeenkomst voor gespreide betaling na afloop contract getekend.Heeft het nog zin om me aan te melden bij stichting leasverlies?
Mijn contrct loopt af in Juni 2004.
Daarna zit ik er nog zeker 8 jaar aan vast.
Moet ik nu nog steeds doorgaan met betaling aan Dexia.
Ik ben ten einde raad.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Gesloten