LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat kost het nou? Een advertentie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
robijn

Wat kost het nou? Een advertentie

Ongelezen bericht door robijn »

Wat kost het nou? Een advertentie! Voorpagina bij een groot dagblad zoals de Telegraaf/AD/ NRC. Zet daar dan in wat wij eisen van Dexia Bank Nederland. En zet het dan zo neer dat ze geen product meer kunnen verkopen. Dan komt er zeker wel een reactie van Dexia Bank Nederland. De kosten van zo`n advertentie kunnen we samen ophoesten, maar het is beter dat de Stichting Leaseverlies dit betaald. Dexia Bank Nederland is zeker niet gebaad bij negatief publiciteit. Daarom stel ik voor elke dag een week lang een advertentie te plaatsen. Maar voor we dit doen zou de Stichting Leaseverlies dit moeten voor leggen bij Dexia Bank Nederland zodat zij de weg naar de rechter die nu loopt kunnen besparen.

Ik heb zelf een drie verdubbellaar moet nu bij betalen +/- 8000 euro, ik heb nu 2.5 jaar lang 114 euro (fl 250 gulden) betaalt. Dat is dus +/- 3.648.00 euro wat er al is betaald. In mei loopt dit contract af ik hoop dat het voor Dexia Bank Nederland ? vul het zelf maar in.

Pieter

Re: Wat kost het nou? Een advertentie

Ongelezen bericht door Pieter »

Kijk op http://www.pay-back.nl voor nog meer acties.
meld gelijk even aan. Samen staan we sterker.

Mvg pieter

pluto

Re: Wat kost het nou? Een advertentie

Ongelezen bericht door pluto »

Een advertentie (hele pagina) ergens in het midden van de telegraaf kost op zaterdag ongeveer E 45.000,-.

By the way, de omzet van Dexia beleggingsproducten is al mer ruim 95% gedaald, dus om die reden hoef je het al niet meer te doen.

Grote groeten Pluto.

Gesloten