LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat moet ik doen ,wat zijn de gevolgen.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hillde

wat moet ik doen ,wat zijn de gevolgen.

Ongelezen bericht door hillde »

ik heb het keuzeformulier ontvangen van dexia.ik moet het voor 1 mei opsturen.Dit moet ondertekend worden door mijn man en mij.ik wil het niet verlengen .ik wil stoppen .wat moet ik doen en wat zijn de gevolgen.moet ik het formulier opsturen .help!!

hillde

Re: wat moet ik doen ,wat zijn de gevolgen.

waarom reageert niemand op mijn vraag!!!help!!!

kees

Ongelezen bericht door kees »

beste hilde
ik heb het ook opgestuurd maar ik heb het alleen ondertekent
mij partner niet,anders verpeeld je eventuele partener zijn recht dexia vroeg destijds ook niet om twee handtekeninge
dus moeten ze het nu ook niet verlangen,
maar je moet ook even kijken op de topic egaas,niet tekenen elders op deze site daar staat heel veel informatie over je vraag.
groetjes

cheeta

Ongelezen bericht door cheeta »

Beste Hillde
Niks terug sturen. Je moet bij ondertekening afzien van alle juridische actie`s. Sluit je aan bij SLV en Payback. Bel met de Jurofoon. 09001411. Kijk op www.rechten.nl
Groet Cheeta

Margreet

Ongelezen bericht door Margreet »

Hillde, hoi,
vanuit de Eegaleasesituatie heb ik besloten om geen enkel formulier terug te sturen. Dat heeft te maken met het feit dat mijn partner een vernietingingsbrief heeft gestuurd naar Dexia. Ik kreeg begin deze week een herinnering dat ik nog steeds geen formulier had ingestuurd. Men negeert dus gewoon onze correspondentie. Daarom heb ik om reactie gevraagd (aangetekend en met handtekening retour). Komende vrijdag 2 mei loopt mijn overeenkomst W3D af en krijg ik dus de eindafrekening met iets van 11 of 12 duizend euro 'schuld'.

Als je vanuit het forum een reactie verwacht is het aan te raden wat meer over je situatie te melden, wat voor overeenkomst heb je getekend, ben je eegaleaser of leaseverlieser..... En zo zijn er nog wel relevante feiten die handig zijn om hier te melden. Zo kan het forum veel gerichter reageren in plaats van algemeen zoals ondergetekende ;-).
Succes en groet, Margreet

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Hilde kijk even bij Flip

hillde

beste Margreet,bedankt voor je reactie.Ja ik heb me aangesloten bij leaseverlies en eegalease (mijn partner.)De vernietigingsbrief hebben ze ook al ontvangen en negatief gereageerd.Ik twijfel en weet niet of ik maar een lening moet nemen en maar moet betalen .ik wil niet bij BKR geregistreerd worden .En deurwaarders aan mijn deur

hillde

beste jan,wie of wat is Flip en waar vind ik deze site?

Jan

Bovenaan hilde ik doe het omhoog

Jan

eegalease en niet betalen door Flip heb je het ?

hillde

jan,sorry voor deze stomme vraag .ik ben niet zo handig met de computer,maar moet ik dat via zoeken doen?

Jan

nee hilde links staat het onderwerp bovenaan de site en dan gepost door:

Kijk daar

kees

Ongelezen bericht door kees »

beste hilde
als je partner vernietigd heeft bestaat er geen contract meer,als de vernietiging binnen drie jaar is vernietigd.
dus probeer rustig te blijven laat je niet gek maken door dexia lees a.u.b.de topic agaa's niet tekenen op keuze formulier

hillde

bedankt jan,ik heb het,ik zal had even doorlezen.bedankt voor je steun!!

Jan

plaats bij zoek anders: eegalease en toets op zoek dan krijg je alle topics die hierover gaan.

Jan

Succes Hilde en sterkte.

hillde

beste jan,na het lezen van Flip voel ik mij iets gesterkt en denk dat ik in de eerste plaats het keuzeformulier niet terug stuur en misschien ook niet betaal.
Bedankt!ga je ook protesteren op 21 mei?doen hoor!!

Jan

Gelukkig Hilde ja ik kom ook. Gewoon niet bang zijn en wachten op de uitspraak van de rechter en vooral niets tekenen hoor.Doen wij ook.

Groetjes,

Jan

Gesloten