Eeerst wil ik m-Herwaarden bedanken voor je reactie
Weet niet wat ik moet doen volgende week moet mijn reactie de deur uit naar Dexia wat ik heb besloten te doen.
Maar ik kan er maar niet uitkomen wat ik moet doen.
Mijn restschuld is 20.000 euro, Ik heb Dexia een aangetekende vernietigingsbrief gestuuurd omdat mijn man niet heeft meegetekend maar heb hier geen reactie opgekregen,ben lid van legio en eegalease maar daar hoor ik ook niets van.
Als ik stop met betalen hoe moet ik dat dan aangeven en wat dan, Ik zal wel bestookt worden door Dexia met dreigbrieven en herinneringen en op het laatst een deurwaarder aan de deur bij de gedachte alleeen al wordt ik gek.
Als ik verleng en zit hierna nog met een restschuld dan moet ik dat direkt afbetalen dat heb ik niet en dan????
Mijn effecten verkopen en dan mijn restschuld maandelijks afbetalen maar hoeveel jaar is dat wel niet.
Geld voor een advocaat heb ik niet wat moet ik nu doen en waarom reageerd legio niet op de side deze vrage zullen toch wel meer gesteld worden en de tijd dringt nu ik weet het niet meer wie weet het wel of heeft hier al meete maken gehad vast bedankt Hennie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat moet ik nu doen???????
Re: Wat moet ik nu doen???????
Hennie,
Moeilijk....
Maar daar staat elke gedupeerde voor.
Welke keuze moet je maken.
Dat ligt aan jezelf.
Als je op de site van SLV leest: als u kunt betalen, kunt u dat het beste doen.
Heeft u het geld niet overleg dan met Dexia.
Maar voor jezelf:
Wil je betalen?
Wil je verlengen?
Wil je ingaan op het Dexia aanbod?
Etc...?
Die keuze moet jezelf maken uiteraard heeft elke antwoord andere gevolgen... durf je die aan?
Ik heb tot nog toe geen topic gezien waarin iemand aangaf dat de deurwaarder op de stoep stond...
Dus...
Ik denk dat het belangrijkste is:
beslis eerst zelf wat je wilt... ongeacht de gevolgen.
Blijf bij die beslissing en laat je niet bang maken door Dexia of andere criminelen.
Lees is verschillende topics... je kunt er veel van leren en een indruk krijgen hoe andere gedupeerden omgaan met de pinibele situatie ....
Sterkte...
En voor fin.berekeningen en dergelijke kun je het beste Maarten benaderen.
Hoop dat je er iets aan hebt.
mvg
Leen
Moeilijk....
Maar daar staat elke gedupeerde voor.
Welke keuze moet je maken.
Dat ligt aan jezelf.
Als je op de site van SLV leest: als u kunt betalen, kunt u dat het beste doen.
Heeft u het geld niet overleg dan met Dexia.
Maar voor jezelf:
Wil je betalen?
Wil je verlengen?
Wil je ingaan op het Dexia aanbod?
Etc...?
Die keuze moet jezelf maken uiteraard heeft elke antwoord andere gevolgen... durf je die aan?
Ik heb tot nog toe geen topic gezien waarin iemand aangaf dat de deurwaarder op de stoep stond...
Dus...
Ik denk dat het belangrijkste is:
beslis eerst zelf wat je wilt... ongeacht de gevolgen.
Blijf bij die beslissing en laat je niet bang maken door Dexia of andere criminelen.
Lees is verschillende topics... je kunt er veel van leren en een indruk krijgen hoe andere gedupeerden omgaan met de pinibele situatie ....
Sterkte...
En voor fin.berekeningen en dergelijke kun je het beste Maarten benaderen.
Hoop dat je er iets aan hebt.
mvg
Leen
Re: Wat moet ik nu doen???????
Ook ik ben een schuldenaar die niet kan betalen.Ik stuurde Dexia een brief dat ik geen geld had, omdat ik volgend jaar als ik 65 jaar wordt een groot pensioengat heb.Keurig kreeg ik een brief terug dat zij een onafhankelijke commissie gingen instellen om dit brieven te beantwoorden en beoordelen.Tot dan werd mijn verzoek aangehouden.Afloop contract 16 maart a.s.Vorige week dinsdag 4 maart werd ik
gebeld door een telefoniste van Legio met de vraag of ik nu eindelijk mijn antwoord op hun schrijven over de vorm
van beeindiging wilde insturen anders werden de aandelen op 16 maart verkocht en was geen regeling meer mogelijk.
Toen ik daar zwaar op reageerde wist de dame het niet meer(zij was ook maar ingehuurd zei ze) en kreeg ik een manager(een heer Burk of Birk) die vertelde dat ik moest antwoor-
den anders werd alles verkocht.Ik vertelde hem van mijn
verzoek om toepassing van de hardheidsclausule en het antwoord van Dexia.Deze manager vertelde mij toen doodleuk
dat ik de getekende papieren met een voorstel eerst moest opsturen alvorens het verzoek in behandeling kwam.U begrijpt dit was voor de limit.Ik vroeg hem direct dit op papier te zetten, zodat ik dan het eens rustig kon bekijken en advies inwinnen.Dat kon natuurlijk, daar was geen tijd voor.Ik vroeg waarom: dit moest via de juristen lopen.Ik zei hem dat dit flauwe kul was, als hij de regels zo goed kende dat kon hij dit ook op papier zetten.Dat deed hij dus niet.Ik heb direct een brief met mijn beklag naar Dexia geschreven met een kopie naar SLV en Payback.
Op RTL5 vertelde de directeur Van Dexia dat ieder probleemgeval terdege bekeken werd.Hij vertelde er dus niet
bij dat het op deze manier gaat.Over frisse praktijken gesproken.
gebeld door een telefoniste van Legio met de vraag of ik nu eindelijk mijn antwoord op hun schrijven over de vorm
van beeindiging wilde insturen anders werden de aandelen op 16 maart verkocht en was geen regeling meer mogelijk.
Toen ik daar zwaar op reageerde wist de dame het niet meer(zij was ook maar ingehuurd zei ze) en kreeg ik een manager(een heer Burk of Birk) die vertelde dat ik moest antwoor-
den anders werd alles verkocht.Ik vertelde hem van mijn
verzoek om toepassing van de hardheidsclausule en het antwoord van Dexia.Deze manager vertelde mij toen doodleuk
dat ik de getekende papieren met een voorstel eerst moest opsturen alvorens het verzoek in behandeling kwam.U begrijpt dit was voor de limit.Ik vroeg hem direct dit op papier te zetten, zodat ik dan het eens rustig kon bekijken en advies inwinnen.Dat kon natuurlijk, daar was geen tijd voor.Ik vroeg waarom: dit moest via de juristen lopen.Ik zei hem dat dit flauwe kul was, als hij de regels zo goed kende dat kon hij dit ook op papier zetten.Dat deed hij dus niet.Ik heb direct een brief met mijn beklag naar Dexia geschreven met een kopie naar SLV en Payback.
Op RTL5 vertelde de directeur Van Dexia dat ieder probleemgeval terdege bekeken werd.Hij vertelde er dus niet
bij dat het op deze manier gaat.Over frisse praktijken gesproken.