| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat nu...??
-
anne
wat nu...??
Wat moet ik nu doen 12 mei loopt mijn contract af,nu wil ik dat de aandelen verkocht worden.Dus op de brief vul ik dat ook in maar daar staat bij als er restschuld is moet ik die dus betalen.Ik moet een handtekening zetten!!! Maar restschuld wil ik (tot uitspraak rechter)niet betalen, ze hebben inmiddels al genoeg geld..gekregen.vr groet, anne
-
el
Re: wat nu...??
Als je kontrakt afloopt hoef je niet van het aanbod gebruik te maken, je moet wel je restschuld in 1 keer betalen.
Het aanbod tekenen betekent dat je geen juridische rechten meer hebt.
Het aanbod tekenen betekent dat je geen juridische rechten meer hebt.
-
anne
Ik bedoel niet het aanbod daar ben ik niet opingegaan,ik bedoel het formulier dat je 5 weken voor de afloop van het contract krijgt.vr groet
-
Tinie
wij hebben ook het aanbod van Legio ontvangen en begrepen dat we dit NIET terug moesten sturen, zodat we alle rechten die we nu hebben behouden. Ik heb vandaag een aangetekende brief gekregen en die opgehaald bij het postkantoor. Daar stond bericht in dat mijn contract aflooopt met schuld bedrag. Wat moet ik hier nu mee? Op ingaan?negeren? Wat zijn de gevolgen nu verder, kan Legio ook iets tegen mij gaan ondernemen omdat ik de brief heb geaccepteerd?