| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat te doen als eega.
-
Chris
Wat te doen als eega.
Mijn man heeft nu een brief gekregen dat hij ruim 11000 euro moet betalen. Ik heb vernietiging van het contract ingeroepen maar Dexia accepteerd dat niet.
Wat kan ik als eega nu doen?
En hoe gedraag ik mij dan naar die vernietiging van het contract.
Dexia gedraag zich niet naar vernietiging van het contract.
Wanneer mijn man wel betaald is het dan verstandig te vermelden dat hij dat onder protest doet en tevens dat ik als eega een aangetekende brief stuurt naar Dexia daar geen toestemming voor geeft en blijft bij de ingeroepen vernietiging.
Wat kan ik als eega nu doen?
En hoe gedraag ik mij dan naar die vernietiging van het contract.
Dexia gedraag zich niet naar vernietiging van het contract.
Wanneer mijn man wel betaald is het dan verstandig te vermelden dat hij dat onder protest doet en tevens dat ik als eega een aangetekende brief stuurt naar Dexia daar geen toestemming voor geeft en blijft bij de ingeroepen vernietiging.
-
Sara Etty
Re: Wat te doen als eega.
Hierover staat al veel op dit forum. Het hier opnieuw uiteenzetten betekent in herhaling vallen. Als je na het lezen van de informatie op het forum nog vragen hebt, zal ik ze tegen die tijd voor je proberen te beantwoorden.
Groet, Sara
Groet, Sara
-
Jan
Kijk even bij posting van Ester: snij ik mezelf in de vingers etc.
-
Chris
Sara Etty
Voor jou misschien allemaal duidelijk maar voor mij niet.
Er staat een taal op het forum die ik als gewoon mens niet begrijp.
Iedereen roept wel het contract is vernietigd niet betalen maar Dexia laat zich ook niet aftroeven.
Voor jou misschien allemaal duidelijk maar voor mij niet.
Er staat een taal op het forum die ik als gewoon mens niet begrijp.
Iedereen roept wel het contract is vernietigd niet betalen maar Dexia laat zich ook niet aftroeven.
-
Sara Etty
Als je het forum doorneemt zou je zien dat de wetgever stelt dat Dexia de vernietiging alleen bij de rechter kan pogen ongedaan te maken.
-
Chris
Dus niet betalen en blijven vermelden dat ik het contract heb vernietigd. En... vervolgens verwijzen naar de rechter. Die over een aantal jaren een uitspraak doet.
Ik hoop dat dit goed gaat.
Ik hoop dat dit goed gaat.
-
leo
zou er dit jaar nog een uitspraak komen betreft eegalaese
en hoe liggen de kansen
en hoe liggen de kansen
-
leo
zou er dit jaar nog een uitspraak komen betreft eegalaese