LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat te doen na het Dexia-antwoord op de Eegalease-vernietigi

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Rob v.D.

Wat te doen na het Dexia-antwoord op de Eegalease-vernietigi

Ongelezen bericht door Rob v.D. »

Ook mijn echtgenote en ik hebben het bekende antwoord van Dexia op de vernietigingsbrief ontvangen. Ze gaan niet in op de claim tot terugbetaling en wijzen aansprakelijkheid van de hand. Ik vraag me af, als we niks doen nu, beschouwt Dexia dat dan als stilzwijgende instemming met hun opvatting, of moeten we hierop nogmaals stelling nemen en zeggen dat wij de eis tot vernietiging handhaven en dat de claim in stand blijft, en we de rechten voorbehouden?
Wie kan hierop iets zeggen?
gr. Rob v.D.

gerrit

Re: Wat te doen na het Dexia-antwoord op de Eegalease-vernietigi

Ongelezen bericht door gerrit »

Rob,
Je bent toch lid van Eegalease...
Dus namens je echtgenote nemen die de zaken waar, juridische gezien dan.
Ik sta er precies zo voor.
Ik onderneem verder geen aktie richting Dexia daar heb(ben) ik(wij) toch Eegalease voor.
Ja toch...
Dus.

mvg
gerrit

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Gerrit,
Ik begrijp je reactie. Maar ik wil achteraf niet geconfronteerd worden met het feit dat ik ergens zelf nalatig mee geweest ben. En gezien het feit dat de communicatie met Eegalease en Leaseverlies nou ook niet optimaal is, en ik ook graag zelf wel het een en ander in eigen hand wil nemen (lijdzaam afwachten is niks voor mij)kwam ik tot mijn vraag hier op het forum.
Maar jouw keus om het allemaal aan Eegalease over te laten respecteer ik uiteraard.
vr. gr. Rob v.D.

Han

Ongelezen bericht door Han »

Ik ben het met beiden eens.
Wij hebben, zoals zovelen, hetzelfde antwoord gekregen van Dexia op de vernietigingsbrief. Ik vind het een goede vraag wat ons nu te doen staat. Via Leaseverlies zijn we bij Eegalease terecht gekomen. Op hun advies de brief verstuurd. Nu is LV en EL weer aan zet. Wij nemen vooralsnog geen actie.
m.v.g.
Han

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Even naar boven omdat ik ook de reacties van anderen wel wil weten.

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Mijn reactie:

Dexia,
Wij hebben akte genomen van uw antwoord op ons schrijven en hebben uw brief van (datum) doorgestuurd naar Stichting Leaseverlies,die onze belangen verder zal behartigen.

Hoogachtend,

Verstandig

Begeleidende brief S.L.V.

Geachte SLV,
Hierbij als bijlage, doen wij U het antwoord van Dexia Bank toekomen m.b.t. Eegalease en verzoeken U verder het nodige te willen doen.

Hoogachtend,

Bijl 1.

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

rob v.d,altijd reageren en geloof in je eigen kunnen.
vrgr.andre de croos

Verstandig

Boekhoudkundige malversatie bij Ahold: de koers daalde met 68%. Een uitstappende bestuurslid: Een creperende hond met schurf, is een trap onder zijn staart onwaardig!

roy poirters

Ongelezen bericht door roy poirters »

wat moet ik doen om reaktie te krygen van leaseverlies om zeker teweten dat ik aangesloten ben help me!!!!!

Antoinette

Ongelezen bericht door Antoinette »

Het is heel verstandig een aangetekende brief aan dexia te sturen. Daarin te protesteren tegen en verwijzen dat je belangen behartigt worden door genoemde. Mocht het toch anders lopen, dan met elkeer in contact treden en in overleg met elkaar (40 duizend gedupeerde)40 duizend zaken op te starten denk erom daar zitten ze niet op te wachten. Loop je termijn af ga betalen maar doe er een brief bij dat je onder protest betaald en dat je stappen onderneemt. Zeg er verder niets bij dan kan jij bepalen wanneer de stappen ondernomen worden. Dan heb je iets gedaan als er inderdaad 40 duizend gedupeerde zijn die weigeren te betalen laten zij dan maar tot dwang over gaan. Mensen verening U laat niet over je lopen.

Gesloten