| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat te doen.
-
ton
wat te doen.
het contract loopt in april af ik heb de brief van eega naar dexia gestuurd ik heb verder niks doorgegeven over het dexia aanbod in de brief van dexia zeggen ze dat ik moet reageren ook als ik niet op het aanbod wil ingaan ik dacht dat je verder niks hoefde te doen wel reageren of niet.
-
Sonja
Re: wat te doen.
Ton,
Zo is het goed niet reageren en afwachten wat Eegalease bereikt. Wel nog even schrijven aangetekend naar Dexia dat diegene die niet getekend het contract als vernietigd beschouwt. Niets tekenen ook niet op het aanbod reageren.
En vooral de restschuld niet betalen. Wel het contract blijven betalen tot de einddatum anders pleeg je contractbreuk.Op www.eegalease.nl kun je deze brief downloaden.
Succes
Zo is het goed niet reageren en afwachten wat Eegalease bereikt. Wel nog even schrijven aangetekend naar Dexia dat diegene die niet getekend het contract als vernietigd beschouwt. Niets tekenen ook niet op het aanbod reageren.
En vooral de restschuld niet betalen. Wel het contract blijven betalen tot de einddatum anders pleeg je contractbreuk.Op www.eegalease.nl kun je deze brief downloaden.
Succes
-
ton
Re: wat te doen.
bedankt sonja mijn vrouw heeft al de standaard brief van eegalease aangetekend verstuurd maar moet ik nu ook nog reageren op hun aanbod of het hier bij laten.