LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] website maken met naam Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el

website maken met naam Dexia

Ongelezen bericht door el »

Als iemand nu een website maakt met in de hdr-naam de tekst'dexia'zodat deze website in iedere zoekmachine gevonden wordt en op deze website zoveel mogelijk negatieve publicaties plaatst die er rond Dexia bestaan en ook de namen van deze 'witte boorden criminelen'dan krijgt iedereen die iets over Dexia zoekt ook meteen de website te zien waar alle **** over Dexia te vinden is.
Dat zorgt voor een lekker potje negatieve reclame wat hun klandizie niet veel goed zal doen

rob v.d.

Re: website maken met naam Dexia

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Net zo'n rare actie als dat idee van die brieven met antwoordnummer van Dexia. Dit soort acties werkt juist tegendraads. Je kunt beter de media bewerken.

Ludo

Ongelezen bericht door Ludo »

Die site is er allang -> meld je aan by www.pay-back.nl

el

Dat weet ik maar als ik Dexia intik in een zoekmachine dan
krijg ik niet de site van payback te zien.
Het gaat mij er juist om dat wanneer (zaken)mensen iets over Dexia willen weten, ze dan ook gelijk alle negatieve informatie over Dexia te zien krijgen wanneer ze met een zoekmachine naar informatie over Dexia zoeken.

rob v.d.

Ik blijf erbij dat het een rare actie is, en dat je je energie beter kunt gebruiken naar de media toe. Dit geldt ook voor je topic met je brief aan de politici. Zulk soort ongenuanceerde en beschuldigende brieven worden juist het eerst ter zijde gelegd. Volgens mij ben je zo tactisch als een tank ....

el

Rob is het jou dan al gelukt om op een normale manier contakt te krijgen met de media of politici.

rob v.d.

El

Dat wil best lukken, maar het wil niet als je het individueel doet. Dus sluit je gewoon aan bij Pay-Back en mobileer de gezamenlijke krachten. Ik refereer alleen maar aan de e-mailactie aan de 2e-kamerleden, geinitieerd door hen, en het bewerken van de pers. En dat laatste lukt steeds beter. Wilde acties en rare brieven zetten geen zoden aan de dijk. Werken juist averechts. Samen sta je sterk!

vr.gr.
rob v.d.

Gesloten