LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer een week met mogelijk onheil?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Don

Weer een week met mogelijk onheil?

Ongelezen bericht door Don »

Luitjes,

Hoe zit het met jullie. De werkweek begint weer en daarmee ook de dreiging. Ik ben het zo ontzettend zat dat het leven iedere week weer beheerst wordt door de Dexia-kliek. Wanneer houd dit op, en horen we eindelijk eens dat we belazerd zijn? Ik haat Dexia, ik wil ze treffen maar ik weet niet hoe. Waarom gebeurd dit in dit land en erger nog, waarom wordt dit toegestaan. Als ik iemand bedreig dan moet ik voorkomen. Dexia bedreigt al maandenlang mensen die dit niet voorzien en zeker niet gewild hebben. Ik kan mij behoorlijk kwaad maken over mensen die zeggen van "had je ook zo gereageerd als je wel winst had gemaakt?" Nee, dan had ik niet geereageerd maar dat is het juist: Wij zouden driedubbele winst krijgen, zo las ik het. Daar heb ik mij op ingesteld, want in vertrouwde de misleidende folder. Ik vertrouwde de colporteur welke mij tot vervelends toe opbelde. We zijn bedonderd, en daarom ben ik kwaad: Zo is dat nooit gebracht. Mijn restschuld? Rond de 16000 Euro! En dan heb ik het niet eens over wat al maanden van mijn rekening gestolen is. Deze bank is geen bank, maar een slachtbank. Ik ga denk ik maar niet naar Amsterdam woensdag, want ik weet niet of ik mij kan beheersen. Geweld lost niets op, maar dat tuig van Dexia haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.

Ragrin

Re: Weer een week met mogelijk onheil?

Ongelezen bericht door Ragrin »

Bese Don, je schrijft uit mij hart. Inderdad zijn de weekenden redelijk relaxed, al schieten ook dan regelmatig mijn gedachten vol met dat Dexia en driedubbelovergehaaldeverlies gedoe. 'sMaandags gaan al die griezels weer naar hun kantoren om allendige zaken uit te halen. Ze voelen zich duidelijk tekort gedaan door ons "wanbetalers" vermoed ik.
Ja, wanneer zal die allende eens afgelopen zijn hè?????
Al riep ik vernietiging in wegens dwaling en mijn vrouw, doordat ze niet meegetekend heeft, en dat moet naar het schijnt, toch laat het mij ook niet los.
Toch kunnen e blij zijn met een forum als deze, als redelijk ongeletterde haal ik hier toch veel moed en wijsheid vandaan, zeker met geweldige ondersteunende mensen zoals Sara Etty, Maarten, hr Blok en vele anderen die wel of niet medegedupeerd zijn door een stelletje oplichters. Dexia was zo onnozel om dat stinkende Legiolease van Labouchere over te nemen voor een zacht prijsje naar ik vermoeden kan, zodat ze nu kunnen incasseren hoopten ze. Laat het recht met ons zijn, want we zijn bedonderd, dat is zeker.
In mijn hart ben ik zeker geen demonstrant die met spandoeken de straat op gaat en gaat lopen schreewen wat er allemaal niet goed gaat, aar ik ben zeker a.s. woensdag ook aanwezig, voor mijn gemoedsrust, en ik vermoed dan misschien heel voorzichtig te gaan schreewen, met de anderen mee, want we worden genomen, dat is zeker, TOT WOENSDAG!!!!!

Gesloten