Op verzoek is mij een schrijven gezonden van een advocaat die me wel wil bijstaan a raison van Euro 5000.-- van een groot bureau dat al veel klanten heeft tegen Dexia. Ook in het licht van 28 juli, mijn partner heeft ook niet meegetekend, is het van belang dat ik een advocaat neem of dien ik de uitspraak af te wachten?
Wie kan mij adviseren? Ook met Sprintplan ben ik totaal het schip ingegaan, evenals met De Perelaer van de DSB-bank. Ben een beetje erg dom geweest.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wel of geen advocaat ook in het licht van 28 juli as.
Re: wel of geen advocaat ook in het licht van 28 juli as.
zoek op http://www.freewebs.com/gedupeerd/advocaten.htm
voor advocaat in je buurt besprek de mogelijkheden
termijn betaling vaak mogelijk
stel je eisen wat je minimaal wilt bereiken.
vraag desnoods meerdere De advocaat kosten moeten onderdeel zijn van je eis aan de AANBIEDERS
Door in groepsvernband te werken moeten de kosten in redelijkheid niet boven 10-20% blijven van het te vorderen bedrag
richt bedragen zijn lastig ik ga ervan uit dat 1500 tot 2500 euro een reele vergoeding is. Onderzoek altijd de mogelijkheden voor toewijzing.
Suc6
voor advocaat in je buurt besprek de mogelijkheden
termijn betaling vaak mogelijk
stel je eisen wat je minimaal wilt bereiken.
vraag desnoods meerdere De advocaat kosten moeten onderdeel zijn van je eis aan de AANBIEDERS
Door in groepsvernband te werken moeten de kosten in redelijkheid niet boven 10-20% blijven van het te vorderen bedrag
richt bedragen zijn lastig ik ga ervan uit dat 1500 tot 2500 euro een reele vergoeding is. Onderzoek altijd de mogelijkheden voor toewijzing.
Suc6