Ik las in de forum dat iemand zei dat je helemaal niet hoeft aan te melden bij leaseverlies. Niet dat ik het niks voor over heb (45euro) om van die schulden af te komen. maar er werd door die persoon gezegd dat dexia de schulden van ALLE gedupeerden zal gaan vergoeden. dus ook voor de mensen die zicht NIET hebben aangemeld bij Leaseverlies. Weet iemand hier iets van en kan iemand mij advies geven?
alvast hartstikke bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wel of niet aanmelden bij www.leaseverlies.nl
Re: wel of niet aanmelden bij www.leaseverlies.nl
Iedereen die aangesloten is met een kontrakt bij Legio Lease en Labouchere of via Spaar Select of welke aandelenleaseintermediair dan ook van Labouchere heeft de brieven van Dexia gekregen!
Leaseverlies is een stichting. Dit baart mij zorgen, waarom geen andere rechtsvorm? Nu is er geen inzicht in de handel en wandel van de stichting. Er zit nu toch een hoop geld in de club. Zijn ze wel te vertrouwen?
Bikkel,
Meer dan 40.000 gingen je voor bij Leaseverlies. Die hebben kennelijk wel vertrouwen.Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Maar je kunt je ook aanmelden bij de VERENIGING Pay-Back (www.pay-back.nl). Of zoals ik heb gedaan, bij beide aanmelden. Hoe groter en breder de vuist die gemaakt wordt tegen Dexia, des te beter.
gr. rob v.d.
Meer dan 40.000 gingen je voor bij Leaseverlies. Die hebben kennelijk wel vertrouwen.Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Maar je kunt je ook aanmelden bij de VERENIGING Pay-Back (www.pay-back.nl). Of zoals ik heb gedaan, bij beide aanmelden. Hoe groter en breder de vuist die gemaakt wordt tegen Dexia, des te beter.
gr. rob v.d.
waarom gaan pay back en leaseverlies niet samenwerken over samen zijn we sterk gesproken dat begrijp ik dus niet ik heb trouwens met de mensen van pay back gesproken en dat gaf me toch wel een goed gevoel kon eindelijk weer eens slapen.
hallo bikkel, ik heb dezelfde gedachten een stichting is altijd link ze zullen niet de eerste en ook niet de laatste zijn die er met de poen vandoor kunnen gaan wij hebben in het verleden ook zo'n akkefietje gehad met het grijze kenteken die waren trouwens wel iets duurder rechtzaak verloren en alle poen weg maar op een gegeven moment moet je nog wel iemand kunnen vertrouwen dus gewoon bij beide aan melden of er op aansporen dat ze samen gaan werken lijkt me een beter plan