| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wel of niet voorleggen aan DSI
-
NES
wel of niet voorleggen aan DSI
Mensen, wat denken jullie nou - zouden jullie jullie zaak nu wel of niet voorleggen aan DSI. Van 10 zaken dat ze tot nu beslist hebben, voordeel voor Dexia. Mijn klacht wordt zeer binnenkort zeker behandeld bij DSI - ik weet niet of ik ermee door moet gaan. Moet ik denken - ik ben anders dan alle anderen en doorgaan of raden jullie aan te stoppen? Wat doen jullie? Mijn case is iets anders dan anderen misschien omdat ik geen vaste inkomsten had toen ik het produkt winstverdriedubbelaar kocht, studente, en aardig grote schuld bij de bank en studiefinanciering destijds. Maakt dit mij sterk in mijn zaak? Graag reacties - ik ben trouwens voor de Commissie van Wijzen en niet voor DSI. Hoop dat hier as woensdag verandering inkomt.
-
Piet
Re: wel of niet voorleggen aan DSI
Hallo Nes,
Welke klacht heb je ingedient bij het DSI ?
Als het gaat om misleiding en/of gezinsbeschermende bepalingen, deze 2 klachten worden niet door het DSI behandeld.
Mijn advies nu is even wachten tot na het debat van woensdag a.s.
Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn.
En wil je het als eerste weten ?
Kom woensdagavond om 1915 uur (aanvang) naar de Thorbeckezaal in het gebouw van de Tweede Kamer en maak het mee.
Groeten,
Piet
Welke klacht heb je ingedient bij het DSI ?
Als het gaat om misleiding en/of gezinsbeschermende bepalingen, deze 2 klachten worden niet door het DSI behandeld.
Mijn advies nu is even wachten tot na het debat van woensdag a.s.
Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn.
En wil je het als eerste weten ?
Kom woensdagavond om 1915 uur (aanvang) naar de Thorbeckezaal in het gebouw van de Tweede Kamer en maak het mee.
Groeten,
Piet
-
rob v.d.
Als je lid van Eegaleae of Leaseverlies bent, heeft het geen zin bij DSI te klagen, integendeel, het kan nadelig werken. Immers een onverhoopte negatieve uitspraak van DSI op je klacht kan schadelijk zijn in de latere gerechtelijke procedure. De rechter zal zich dan namelijk conformeren aan de eerdere uitspraak van DSI.
-
Anita
Hoi Nes,
Even Woensdag afwachten, en dan verder kijken, is voor mij ook zo. Ik ben ook niet zo voor die DSI en heb ook liever een raad van wijzen.. Uit het Oosten het liefst...( je weet waarom). Blijf hopen op een goede uitkomst Woensdag en kijk dat verder. Piet, voor ons is het ver rijden om naar Den Haag te gaan, ik denk dat wij beide wel online kijken.
Groetjes Anita
Even Woensdag afwachten, en dan verder kijken, is voor mij ook zo. Ik ben ook niet zo voor die DSI en heb ook liever een raad van wijzen.. Uit het Oosten het liefst...( je weet waarom). Blijf hopen op een goede uitkomst Woensdag en kijk dat verder. Piet, voor ons is het ver rijden om naar Den Haag te gaan, ik denk dat wij beide wel online kijken.
Groetjes Anita
-
nes
Als ze niet de leden van Eegalease + de leaseverlies leden accepteren en ook niet misleiding of gezinsbeschermende bepalingen, blijft er wel bar weinig over om je zaak nog aan DSI te overhandigen. Krijgt DSI dan verruiming van haar taakgebied? Ze hebben dan ook geen ervaring.. ik wacht af, geen overhaaste reacties- dank iedereen
-
rob v.d.
Het punt is dat rechters zich in hun overwegingen toetsen aan een eerdere uitspraak van DSI. En als die negatief is, dan kan je het wel schudden in je procedure met Leaseverlies en/of Eegalease. Dat weet DSI uiteraard en daarom schuift men de kwesties die ook voor de rechter aanhangig zijn gemaakt door de stichtingen voor zich uit.