Zoals vele ben ik ook een van die gedupeerden van Dexia. Ik heb getracht door de vele vragen en antwoorden een oplossing te vinden voor mijn situatie maar ik zie alleen echt door de bomen het bos niet meer. Het water is mij reeds ver boven het hoofd gekomen en de financiële lasten zijn dusdanig dat ik deze schuld nooit kan betalen. Zover ik het op dit moment voor mij kan beoordelen, zie ik 2 mogelijkheden.
1. Voor mij is er maar een mogelijkheid en dat is de renteloze lening. Maar als ik die aanga raak ik alle rechten kwijt bij de stichting leaseverlies bij een eventuele positieve beslissing voor ons van de rechter.
2. Als ik niet inga op het aanbod van Dexia dan krijg ik een deurwaarder aan de deur.
Concreet:
1. Hoe kan ik nu voorkomen dat ik een probleem krijg met Dexia maar dat ik toch mijn rechten behoud bij de stichting Leaseverlies als de rechter een positieve uitspraak doet voor ons.
2. Wat is de correcte tekst die ik dien te schrijven als ik toch teken.
Is er iemand die mij een eerlijk advies kan geven zonder mij op het verkeerde spoor te zetten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke keus moet ik maken. help!!!!
Re: Welke keus moet ik maken. help!!!!
Beste Christina,
Het is best moeilijk maar geen paniek. Wat voor product heb je. Lees eens op je gemak het forum door. Ben je alleen of heb je een vriend lees alles eens door op het forum. Er zijn verschillende stichtingen en een andere zeer aktieve vereniging Pay-Back doe kalm aan en teken voordat je jezelf georienteerd hebt niets van Dexia. Mocht dit je niet helpen stel je vragen hier er zijn zo veel mensen die je helpen. Maak je niet druk wij helpen elkaar allemaal. Slaap goed.
Albert.
Het is best moeilijk maar geen paniek. Wat voor product heb je. Lees eens op je gemak het forum door. Ben je alleen of heb je een vriend lees alles eens door op het forum. Er zijn verschillende stichtingen en een andere zeer aktieve vereniging Pay-Back doe kalm aan en teken voordat je jezelf georienteerd hebt niets van Dexia. Mocht dit je niet helpen stel je vragen hier er zijn zo veel mensen die je helpen. Maak je niet druk wij helpen elkaar allemaal. Slaap goed.
Albert.
Re: Welke keus moet ik maken. help!!!!
Lekker slapen doe ik al in geen dagen meer. Hoe meer ik op dit forum lees hoe meer vertwijfel ik wordt wat de beste weg is. Waarom duiken de journalisten van TROSRADAR hierniet op. Als je ziet hoeveel HITS , Dexia op dit forum heeft kan ik toch wel spreken van een probleem dat zijn weerga niet kent. Als hier geen Item aan besteed kan worden dan weet ik het niet meer.
We willen advies!!!
Evenzozeer als christina zit ik ook met een restschuld van 23000 euro (5 * fl100,- kortingkadopakket) . HELP ONS WAT IS HET BESTE?? en kom niet met het antwoord denk goed na, veel succes met je keuze. We zijn leken die onder valse colportatie praktijken met beide benen erin getrapt zijn. Ook al kan je je restschuld betalen maar dan bijt je tien jaar op een houtje!! Is dit nu onze toekomst, ik had het veel anders voorgesteld....
We willen advies!!!
Evenzozeer als christina zit ik ook met een restschuld van 23000 euro (5 * fl100,- kortingkadopakket) . HELP ONS WAT IS HET BESTE?? en kom niet met het antwoord denk goed na, veel succes met je keuze. We zijn leken die onder valse colportatie praktijken met beide benen erin getrapt zijn. Ook al kan je je restschuld betalen maar dan bijt je tien jaar op een houtje!! Is dit nu onze toekomst, ik had het veel anders voorgesteld....