Stel dat de sti leaseverlies in het gelijk wordt gesteld, (laten we het hopen)
Wat zou de stichting voor haar leden in het gunstigste geval kunnen bereiken en wat zou er in het meest ongunstige geval uit de bus komen? Wordt dit per persoon of per groep bekeken?
Zou het een regeling kunnen zijn voor de bezitters winstverdubbelaar, een regeling voor de bezitters van profit effect een regeling voor ...enz.enz.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] welke regelingen als leaseverlies gelijk krijgt???
Re: welke regelingen als leaseverlies gelijk krijgt???
Goeie vraag en het verbaast me dat nog niemand gereageerd heeft. Ik zelf denk dat het iets in de trant zal zijn als zijnde de restschuld die gedeeltelijk door Dexia wordt overgenomen en de rest zal de gedupeerde alsnog zelf moeten betalen. Wie welk percentage voor zijn rekening neemt is moeilijk te zeggen. De rest schuld kan vervolgens in een x aantal maanden (rentevrij?) worden afgelost.
We hopen allemaal (ik voorop) dat we volledig schadeloosgesteld zullen worden maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Bovenstaande is overigens volkomen speculatief want weten doe ik het ook zelf absoluut ook niet.
We hopen allemaal (ik voorop) dat we volledig schadeloosgesteld zullen worden maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Bovenstaande is overigens volkomen speculatief want weten doe ik het ook zelf absoluut ook niet.