LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] welke weg slaan wij nou in?
welke weg slaan wij nou in?
Gedupeerde kijk naar je zelf en beslis dan wat u gaat doen, we kunnen met zijn alle iets organiseren maar doen we dit ook!!! ""NEE DUS"".
Wat staat er te doen: aan melde bij een advocaat en de strijd in gaan.
Kan dat ook: zijn de kosten te hoog? Of is de restschuld te laag?
Met wie: dat is uw keus? ,Wat heeft het verleden gebracht voor u op dit moment nog steeds geen oplossing?
Eén ding is zeker de strijd wordt steeds zwaarder voor iedere gedupeerde die geen keus maakt?
Vergeet niet als Eegalease wel in het gelijk wordt gesteld dan plus minus 30% gedupeerde weg valt.
Wat staat er te doen: aan melde bij een advocaat en de strijd in gaan.
Kan dat ook: zijn de kosten te hoog? Of is de restschuld te laag?
Met wie: dat is uw keus? ,Wat heeft het verleden gebracht voor u op dit moment nog steeds geen oplossing?
Eén ding is zeker de strijd wordt steeds zwaarder voor iedere gedupeerde die geen keus maakt?
Vergeet niet als Eegalease wel in het gelijk wordt gesteld dan plus minus 30% gedupeerde weg valt.
Re: welke weg slaan wij nou in?
Dexia niet aansprakelijk voor schade van leasebeleggers
7 juli 2004, 12:02 uur
AMSTERDAM (Dow Jones)--Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond zijn in het ongelijk gesteld in de zaak tegen Dexia, over schade van beleggers door misleidende reclame.
De rechtbank oordeelt woensdag dat Dexia niet aansprakelijk is voor de schade die beleggers hebben geleden door producten van Legio Lease op basis van de gevoerde advertentiecampagnes. Leaseverlies en de Consumentenbond kunnen nog in hoger beroep gaan.
Via producten als de WinstVerDriedubbelaar konden beleggers met geleend geld aandelen kopen. In wervende advertenties werden mooie rendementen in het vooruitzicht gesteld, mits op het moment van aflossing van de lening de koersen zouden zijn gestegen. Met de neergang van de aandelenmarkten liep het overgrote deel van de contracten echter af met een schuld in plaats van een winst.
Naar schatting hebben ruim 200.000 mensen een of meerdere leasecontracten afgesloten. Bijna 95.000 hiervan hebben zich verenigd in de stichting Leaseverlies.
Dexia heeft in 2002 een voorziening genomen voor de problemen met de aandelenleaseproducten van 478 miljoen euro.
Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5890270
7 juli 2004, 12:02 uur
AMSTERDAM (Dow Jones)--Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond zijn in het ongelijk gesteld in de zaak tegen Dexia, over schade van beleggers door misleidende reclame.
De rechtbank oordeelt woensdag dat Dexia niet aansprakelijk is voor de schade die beleggers hebben geleden door producten van Legio Lease op basis van de gevoerde advertentiecampagnes. Leaseverlies en de Consumentenbond kunnen nog in hoger beroep gaan.
Via producten als de WinstVerDriedubbelaar konden beleggers met geleend geld aandelen kopen. In wervende advertenties werden mooie rendementen in het vooruitzicht gesteld, mits op het moment van aflossing van de lening de koersen zouden zijn gestegen. Met de neergang van de aandelenmarkten liep het overgrote deel van de contracten echter af met een schuld in plaats van een winst.
Naar schatting hebben ruim 200.000 mensen een of meerdere leasecontracten afgesloten. Bijna 95.000 hiervan hebben zich verenigd in de stichting Leaseverlies.
Dexia heeft in 2002 een voorziening genomen voor de problemen met de aandelenleaseproducten van 478 miljoen euro.
Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5890270
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
dat hij geniet is logisch,elke winst punt viert hij
gedupeerden mij inzet wordt door passief gedrag van tegen strijders die belang hebben bij gedwongen betaling juist positief beïnvloed,daar door
wordt mij strijd tegen het onrecht gerechtvaardigd. Steeds meer mensen zien in om de vereniging te steunen en mee te bouwen aan de toekomst van deze gedupeerden die mee doen. Dit zijn geen gedupeerden(dit zijn doorzetters) die de verantwoordelijkheid van de gedupeerden weg halen en ook niet van ""wij zullen"" hun lasten zo maar kwijt schelden. Nee zij vinden zeker dat deze lasten zwaar wegen op de schouders van de gedupeerde en zullen deze ook helpen met de medewerking van deze gedupeerde om samen tot een oplossing te komen. Maar de gedupeerde bepalen zelf wanneer, maar één ding geloof niet in wonderen op het laatste moment terwijl je nu de tijd hebt om je doelstelling te bereiken.Terwijl het proces loopt in de rechtzaal.verg.de vereniging
wordt mij strijd tegen het onrecht gerechtvaardigd. Steeds meer mensen zien in om de vereniging te steunen en mee te bouwen aan de toekomst van deze gedupeerden die mee doen. Dit zijn geen gedupeerden(dit zijn doorzetters) die de verantwoordelijkheid van de gedupeerden weg halen en ook niet van ""wij zullen"" hun lasten zo maar kwijt schelden. Nee zij vinden zeker dat deze lasten zwaar wegen op de schouders van de gedupeerde en zullen deze ook helpen met de medewerking van deze gedupeerde om samen tot een oplossing te komen. Maar de gedupeerde bepalen zelf wanneer, maar één ding geloof niet in wonderen op het laatste moment terwijl je nu de tijd hebt om je doelstelling te bereiken.Terwijl het proces loopt in de rechtzaal.verg.de vereniging
croosjes heeft dus ook al niks geleerd hiervan
De spiegel, u loopt elke dag door de gang langs een spiegel om naar de voordeur te gaan. Elke keer als u dat doet kijkt u even in de spiegel heel snel maar wel doeltreffend en vanzelf sprekend van uit uw oog hoeken, zo gaat dat ook met nieuwe dingen of belevenissen elke keer maar even vlug maar niet bewust wordend van het feit dat het echt iets voor u kan betekenen. Dan komt er een moment in je leven vol tegen slagen(aandelenlease) en daar door komt er een moment dat je lang voor de spiegel blijft staan en er goed in kijkt om de gezichtsuitdrukkingen en gelaatstrekjes te bekijken. En dan zie je pas de betekenissen van uw dagelijks sleur en het kringetje waar u zich in bevindt en wat voor impact dat geeft op uw gelaatsuitdrukking. U schrikt van u zelf door dit te zien en al gauw denkt u had ik dit maar jaren terug gedaan? .Gedupeerde blijf in je zelf geloven in voor en tegenspoed.verg.de vereniging
Croosjes volgens mij heb jij zo'n brainwash cursus bij een MLM organisatie gevolgd.
Michiel Luidens,spreekt het je aan.Antw.op jouw vraag nee die heb ik niet gevolgd.Maar wat ik daar schrijf is toe geven aan wat je juist niet wil.
Croosjes als je last krijgt van je gelaatsuitdrukking dan adviseer ik je, gooi die spiegel in vredesnaam de deur uit. En verdwaal niet door een verkeerde weg in te slaan als je naar huis rijdt.Dan komt er een moment in je leven vol tegen slagen(aandelenlease) en daar door komt er een moment dat je lang voor de spiegel blijft staan en er goed in kijkt om de gezichtsuitdrukkingen en gelaatstrekjes te bekijken. En dan zie je pas de betekenissen van uw dagelijks sleur en het kringetje waar u zich in bevindt en wat voor impact dat geeft op uw gelaatsuitdrukking. U schrikt van u zelf door dit te zien en al gauw denkt u had ik dit maar jaren terug gedaan? .Gedupeerde blijf in je zelf geloven in voor en tegenspoed.verg.de vereniging
Nee Croosjes, Michiel slaat de spijker volledig op zijn kop. Je kraamt taal uit die regelrecht gekopieerd is uit de hosanna- en halleluja verhalen van notoire telecombedrijfjes die werken volgens het mlm oftewel piramideverkoop systeem.
Joop(K),hoe gaat het met jouw alles nog gezond.Ik ben blij voor jouw met je uitmuntende inzicht voor alles.Alleen jammer voor jouw dat je een probleem met je zelf nog steeds moet oplossen.Doe dat nou eerst.
onnozel,Maar wat ik daar schrijf is toe geven aan wat je juist niet wil.Dat bedoelde ik juist.
onnozel,Maar wat ik daar schrijf is toe geven aan wat je juist niet wil.Dat bedoelde ik juist.
-
Niks advocaat nemen. Die wil je alleen nog naar armer maken.
Gewoon er niks van aantrekken, lekker doorgaan en genieten van het leven. Als ze geld willen heb je het gewoon niet.
Gewoon er niks van aantrekken, lekker doorgaan en genieten van het leven. Als ze geld willen heb je het gewoon niet.