LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welke wel en welke niet !!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
aldo

welke wel en welke niet !!!!

Ongelezen bericht door aldo »

:( ik heb dus zelf een contract met de spaarkrediet centrale, dat gaat weer over naar de DSB en is weer ondedeel van DEFAM!!
Door de bomen het bos niet meer zien, maar een schuld van ongeveer €50.000
Ik heb nu het contract moeten verlengen met 5 jaar, omdat ik de
€4.000 die ik zou moeten betalen niet kon betalen.
Ik dacht met een aandelen lease mijn lening af te kunnen betalen, nu zit ik met die zelfde lening en dus eigenlijk nog een lening.
Mijn vrouw is al vanaf Februari 2003 zo goed als overspannen en kan niet meer naar de finacieen kijken zonder te huilen. Ik weet zelf ook niet wat te doen.
Wat goed dat dit er nu is, misschien dat er voor ons een beetje hoop is
sterkte, aldo, voor iedereen!

basenmargo

Re: welke wel en welke niet !!!!

Ongelezen bericht door basenmargo »

:( wij worden niet blij met de keuzes en oplossingen die worden bedacht door de instanties die met de zaak bezig zijn.
wij zijn zelf ook de dupe van legio lease geworden en hebben een pijnlijke schuld dank zij hun gekregen.
We hadden vorig jaar telefonisch contact gehad met dexia bank omdat wij de schuld wouden afkopen wij zouden hier de betreffende papieren van krijgen maar hebben deze nooit gehad.
Stilzwijgend hebben zij ons contract verlengt en toen wij contact met hun opnamen werd ons dat verteld.
wij waren het hier niet mee eens maar kregen geen andere keuze omdat het bedrag dat wij volgens hun zouden moeten betalen in een keer niet meer betaalbaar was voor ons dus we hadden geen andere keuze dan maar bij hun te blijven omdat het financieel niet haalbaar meer is voor ons.
Wij voelen ons echt opgelicht door legio lease en dexia bank en hopen dat de er snel een eerlijke oplossing wordt gevonden zodat wij en alle ander duizenden gedupeerden in hun recht komen te staan en van hun schuld afkomen op een eerlijke rechtvaardige manier.

Alycia

Ongelezen bericht door Alycia »

Neem eens contact op met effectenleaseprobleem.nl misschien kunnen hun je helpen, ze zijn nu ook voor mij aan het kijken

basenmargo

Ongelezen bericht door basenmargo »

wij ztaan al ingeschreven bij lease verlies maar hebben tot vandaag nog niks gehoord en hopen binnen kort wat positiefs te horen wat in ons ieder zijn voordeel werkt

Gesloten