Het lijkt erop dat er wordt aangestuurd op een schikking/tegemoetkoming/kwijtschelding. Dit zijn allemaal termen die regelmatig boven komen drijven maar betekenen allemaal wat anders. Nu de eerste 200 gedupeerden worden geholpen komt weer geheel/gedeeltelijk boven. In het kader van de rechtsgelijkheid in Nederland lijkt mij dit geen goede ontwikkeling. Natuurlijk zal de ene gedupeerde het verlies makkelijker kunnen dragen dan de ander, maar dat heeft toch niets te maken met het feit dat veel verlies, weinig verlies of zelfs een bescheiden winstje verschil mag uitmaken in de behandeling als het allemaal om soortgelijke producten en misleiding gaat?
Met vriendelijke groet,
Joop
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie bepaalt wat of wie kan betalen?
Re: Wie bepaalt wat of wie kan betalen?
Beste Joop,
Even sarcastisch doen:
Het kan niet meer om soortgelijke misleiding gaan want die misleidng is al bevochten en daar mag geen precedentwerking aan ontleent worden. Haha
Joop, echt ik weet het ook niet meer waar ze mee bezig zijn. Lees van alles in de krant, op het forum, op sites noem maar op en ondertussen blijven ze maar druk houden op die incasseringen. Het is momenteel een grote chaos!!!
Als ze nu komen tot een schikking door toedoen van de stichting, wie bepaalt er dan of we het daar mee eens zijn ja of nee? Zie daar weer een vraag...
De laatste loodjes????
Even sarcastisch doen:
Het kan niet meer om soortgelijke misleiding gaan want die misleidng is al bevochten en daar mag geen precedentwerking aan ontleent worden. Haha
Joop, echt ik weet het ook niet meer waar ze mee bezig zijn. Lees van alles in de krant, op het forum, op sites noem maar op en ondertussen blijven ze maar druk houden op die incasseringen. Het is momenteel een grote chaos!!!
Als ze nu komen tot een schikking door toedoen van de stichting, wie bepaalt er dan of we het daar mee eens zijn ja of nee? Zie daar weer een vraag...
De laatste loodjes????
De laatste loodjes wegen het zwaarst, Dat is natuurlijk zo, misschien moeten we weer even geduld hebben. Feit is in ieder geval dat er een begin is om aan deze ellende een einde te maken. Gelukkig schijnt het zonnetje hier buiten.
Ik betaal nu nog gewoon mijn termijnen en heb er nog zes te gaan. Daarna ga ik uiteraard de boot afhouden en afwachten wat er komt. Als ik de brief van de stichting lees, dan zou de oplossing er dan zijn, of er start een megaproces.
Joop
Ik betaal nu nog gewoon mijn termijnen en heb er nog zes te gaan. Daarna ga ik uiteraard de boot afhouden en afwachten wat er komt. Als ik de brief van de stichting lees, dan zou de oplossing er dan zijn, of er start een megaproces.
Joop
Beste Joop en Jeroen,
Wellicht geldt hier het spreekwoord "Een kat in het nauw
maakt rare sprongen". Het ziet er naar uit dat Dexia nu op
één of andere manier een WIG probeerd te drijven tussen de
gedupeerde en de Stichting, ondanks dat de Stichting dit in
hun laatste e-mail ontkent! Wellicht wordt het nu eens tijd
dat de Stichting (veel) meer naar buiten treed. Pay back doet dat al!
m.v.g.
L. Blok
Wellicht geldt hier het spreekwoord "Een kat in het nauw
maakt rare sprongen". Het ziet er naar uit dat Dexia nu op
één of andere manier een WIG probeerd te drijven tussen de
gedupeerde en de Stichting, ondanks dat de Stichting dit in
hun laatste e-mail ontkent! Wellicht wordt het nu eens tijd
dat de Stichting (veel) meer naar buiten treed. Pay back doet dat al!
m.v.g.
L. Blok
Als de stichting op haar standpunt blijft staan dat misleiding e.d. geldt voor al haar leden, mag zij van mij ontkennen dat ze er géén wig tussen LAAT drijven.
Dat Dexia dat probeert is alleen al toegeven aan dat het niet goed is wat ze hebben gedaan en een erkenning dat er voor zover mogelijk een oplossing voor moet komen.
Het in één keer toegeven zou wereldwijd wel eens de nodige opschudding in de financiële sector kunnen geven. (denk ik)
Joop
Dat Dexia dat probeert is alleen al toegeven aan dat het niet goed is wat ze hebben gedaan en een erkenning dat er voor zover mogelijk een oplossing voor moet komen.
Het in één keer toegeven zou wereldwijd wel eens de nodige opschudding in de financiële sector kunnen geven. (denk ik)
Joop