LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie gaat er mee!!!!!!!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jos de vos

Wie gaat er mee!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door jos de vos »

Ja, wie gaat er mee, naar Dexia en de rest van de boefjes.
We gaan demonstreren en we gaan ons eens laten zien, maar dan wel met velen.
Spaarselect,Spaarbeleg,Legio,Aegon,Dexia,Den Haag.
We kunnen het wel als we het schaamtegevoel maar eens thuis lieten.
Er valt niets te schamen we hebben niets fout gedaan dus komop.
Met z'n alle ons smoel laten zien dan weten ze wie we zijn, en hoemeer hoe beter.
meld je bij deze topic aan en ga mee je geld opeisen.
We doen het netjes en zonder geweld maar een beetje druk kan geen kwaad.
We moeten deze boefjes maar weer eens Normen en Waarden leren.
Rug recht en en kop omhoog, wij zijn bedonderd door deze oplichters en daar schaam ik me niet langer voor.
Namen!!!!!!!!!!!!!!!!

b

Re: Wie gaat er mee!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door b »

ik ga mee
met de blauwe map
ps ook ff de kranten mailen
mvgbo39

piet

Ongelezen bericht door piet »

Hallo Jos,
Zie ook de topics:
aktie
MENSEN DEMONSTREREN EN DE VOORPAGINA'S HALEN !!!
De straat op!
Samen staan we sterk

Komende week hoor je de datum en de plaats.
Ik zie je daar !
Groeten,
Piet

Gineke van Hoogdalem-den

Ongelezen bericht door Gineke van Hoogdalem-den »

Ook wij zitten in de puree!Als we niet ingaan op het Dexia aanbod moeten we een enorme schuld aflossen als ons contract afloopt en er (nog) geen juridische stappen tegen Dexia ondernomen zijn

jos de vos

Gineke,
Niet wanhopen we gaan onze poen halen, hoe dan ook.
En jij gaat mee want het is ook voor jou dat we gaan.
Hoofd omhoog, rug recht en positief denken, we zullen en moeten ons gelijk halen.
Jij denkt dat je alleeen bent? wacht maar af als je alle mensen ziet die ook een Dexia probleem hebben.
Hoemeer mensen er zijn des te meer gewicht leggen we in de schaal, en die moet naar onze kant doorslaan.
Denk eens aan Payback daar zitten mensen die samen iets willen bereiken, dan ben je niet alleen www.pay-back.nl
mvg jos

Bas de Beer

Ongelezen bericht door Bas de Beer »

Jos de Vos,
Vertel mij nou eens welke passages uit je 2 blz-tellende contract je niet begrepen hebt?! Je bent niet opgelicht: je hebt een IQ van 15 (da's heel wat anders)!!!! Een rechter zal het contract lezen en concluderen dat Fortis, Unilever,KPN en Ahold niets met sparen te maken hebben en dat de claim een wanhoops-poging is (die gedoemd is te mislukken). Je mag jezelf natuurlijk wel voor de gek houden door jezelf continu wijs te maken dat de SLV (die ons eerst al vals heeft voorgelicht) wel van een batterij top-juristen van Dexia wint. Droom lekker verder!!!!

willie

Ongelezen bericht door willie »

wij zijn er zeker bij we hebben nog genoeg vrije dagen
en voor dat zootje zijn we al helemaal van de partijreken ook op ons

WW WEG

Ongelezen bericht door WW WEG »

Willie,
Als je in de WW zit heb je genoeg vrije dagen, maar eigenlijk heb je altijd een vrije dag (wel nauwkeurig vertellen hoe de vork in steel zit). Hoe voelt dat: 365 vrije dagen per jaar?!

willie

Ongelezen bericht door willie »

er zijn ook nog mensen die werken
ik werk bij de thuiszorg 24 uur
en mijn man werkt 36 uur en dan moet ik thuis ook nog
aan de gang maar wij gaan mee!!!!!!!!

TH en MK

Ongelezen bericht door TH en MK »

Waar en wanneer ???
We moeten ons sterk maken en voor onze rechten
opkomen......
Dus zeg maar wanneer wie die oplichters gaan aanpakken!!

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

IK GA MEE, NEEM ER WEL VRIJ VOOR HOOR!!!
HET IS DE MOEITE WAARD!!!
Groetjes Anita

jos de vos

zeg bas of bolke de beer jij werkt zeker bij een van die oplichtersbendes.
Kom maar op watje, achter je computer heb je praat voor tien maar bij een demonstratie zien we je niet.
blaasbalg, windbuil, ga andere mensen die niet gedupeert zijn fokken of ben een vent en kom naar de demonstratie en ben dan zo stoer.
Nee, jou soort hebben we niet nodig wij zoeken echte mensen.

Myra van Benthem

Ongelezen bericht door Myra van Benthem »

Ik wil zeker mee.
Ik ben me opgelicht voor 20.000 euro.

Natas

Ongelezen bericht door Natas »

Hallo

wat een ****** is die beer. Nee hij heeft een lekker iq, de meeste van ons zijn slimmer als hij.
nanananana]

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Je kunt op mij rekenen.
Zie mijn nieuwe rubriek:
Juridische positie Dexia COLD CALLING
Als dit item uit het Dexia voorstel al niet klopt maakt dat het voorstel opzich al ongeldig!!

Sea

Ongelezen bericht door Sea »

Ik doe mee.. Post de exacte datum, tijd en plaats aub in draadje van Ron (aantal aangemelde gedupeerden)... verder graag meer publiciteit zodat meer en meer mensen erachter komen zonder computer...

Groeten,

Sea

nes

Ongelezen bericht door nes »

Mensen- Pay Back is demonstraties aan het plannen, behalve door de gebrekkige organisatie hebben ze mij en zeker nog vele andere gedupeerden die zich aangemeld hebben, geen contributie gevraagd. Ik neem PB niets kwalijk, uitstekend wat ze doen, het zijn ook maar vrijwilligers, ik hoef niet te wachten dat ze mij een email versturen om het contributegeld te betalen- wil graag dit aan ieder doorgeven, logisch dat ze weinig kunnen als er geen geld is - MENSEN ACTIE - GELD OVERMAKEN Zonder acties komen we nergens - het is niet met 40 € dat we arm gaan worden. GROET

PAYBACK vraagt een contributie van €40,- aan haar leden om de kosten van eventuele juridische procedures en de vaste lasten van de vereniging te dekken. De contributie is per persoon ongeacht het aantal contracten en maatschappijen. Het rekening nummer is: 93 16 67 100

nes

Ongelezen bericht door nes »

ff omhoog

JOEHOEEE MENSEN BETALENNNNNNNNNNNNN!!! Heb ik gelijk ongelijk, ??

Rodger

Ongelezen bericht door Rodger »

Een demonstratie is in onze casus een van de beter zaken om te doen. Vooral de aandacht. Misschien is het mogelijk een van de stichting hierover te berichten! Zij hebben namelijk alle e-mail adressen en kunnen via een auto mail optie iedereen bereiken. Moeten we wel eerst duidelijke plannen op papier zetten :) suc6 I'll be there !!!

marty

Ongelezen bericht door marty »

Ja leuk een demonstratie, misschien dezelfde route als afgelopen zaterdag? Vragen we of Wouter Bos ook meeloopt!

Gesloten